Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 782
Mm. lopussa kun KalPa pelasi ilman maalivahtia, kummallakaan kerralla kun Ilves yritti tyhjään, ei kamera seurannut vaan jäi Ilveksen puolustuspäähän.
Joo tuli kyllä mietittyä että mikä hemmetti voi olla syynä tähän hitaaseen liikkumiseen. Pakko olla joku todella pieni paikka liikkua jolloin sitä kameraa ei pysty liikuttamaan nopeasti äärilaidasta äärilaitaan. Ei tuollaista hitautta muuten selitä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 875
Olisikohan tämä paras ketju asialle.

Meillä on hyvänen aika sentään uusi moderni monitoimimikälie, mutta lehdistötilaisuudet järjestetään ilmeisesti suihkussa. Eihän sen nyt kai pitäisi olla niin vaikeata järjestää noita pressejä jossain muualla kun suihkussa. Ei tosta oikeesti kuule yhtään mitään.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 475
Olisikohan tämä paras ketju asialle.

Meillä on hyvänen aika sentään uusi moderni monitoimimikälie, mutta lehdistötilaisuudet järjestetään ilmeisesti suihkussa. Eihän sen nyt kai pitäisi olla niin vaikeata järjestää noita pressejä jossain muualla kun suihkussa. Ei tosta oikeesti kuule yhtään mitään.
Aika iso numero tehty tästä, tais kuitenkin olla eka kerta kun äänet tuli kaivosta, tähän asti ei ole ollut moitittavaa. Itseä ketuttaa enemmän, että tuota hallin mikitystä ei saada kuntoon, jos vertaa vaikka chl matseihin niin niissä kaukalo ja osaston äänet kuuluu paljon paremmin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 875
Aika iso numero tehty tästä, tais kuitenkin olla eka kerta kun äänet tuli kaivosta, tähän asti ei ole ollut moitittavaa. Itseä ketuttaa enemmän, että tuota hallin mikitystä ei saada kuntoon, jos vertaa vaikka chl matseihin niin niissä kaukalo ja osaston äänet kuuluu paljon paremmin.
No joo on toki ollut aikaisemminkin ongelmia pressien kanssa kun ne eivät ole ilmestyneet mihinkään tai sitten tulevat monen tunnin viiveellä.

Toi hallin mikitys asia on sitten kyllä keskustelu erikseen. En tajua miksi sitä ei vaan kopioida suoraan CHL:stä.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 636
Saisko nää HIFK junnut vielä muutaman kerran tähän. En ole vielä juurikaan näitä nähnyt :)
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 110
Tuosta Päkkilän ohjurista olisi ollut mukava saada hidastettu uusinta, mutta nyt kun eletään vasta 2020-lukua niin tekniikka sen suorittamiseksi kotivastaanottimiin tuottaa ymmärrettävästi ylivoimaisia haasteita.

Ehkä c-more alihankkijoineen selättää ongelmat siihen mennessä, kun marsissa pelataan golfia?
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 588
En tiedä mikä olisi oikea ketju, mutta menkööt tänne.

Tuli vielä kelailtua eilistä peliä ottelutallenteesta ja täytyy sanoa, että haluan mahdollisuuden, että pelit voi jälkikäteen katsoa tuomarikamerasta.

Ei linjatuomareilta ainakaan huumorintajua puutu.

Esimerkkinä kommentti Haapalalle kun saatteli tätä painin jälkeen boksiin:

"Mä olin vähän huolissani kun näin sun jäävän kasan alimmaiseks" tai "Jahas, numero #86 täällä taas" pienen nahinan yhteydessä.

Huikeaa settiä.
 
Viimeksi muokattu:

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 875
En tiedä mikä olisi oikea ketju, mutta menkööt tänne.

Tuli vielä kelailtua eilistä peliä ottelutallenteesta ja täytyy sanoa, että haluan mahdollisuuden, että pelit voi jälkikäteen katsoa tuomarikamerasta.

Ei linjatuomareilta ainakaan huumorintajua puutu.

Esimerkkinä kommentti Haapalalle kun saatteli tätä painin jälkeen boksiin:

"Mä olin vähän huolissani kun näin sun jäävän kasan alimmaiseks" tai "Jahas, numero #86 täällä taas".

Huikeaa settiä.
Sanailut Lancasterin kanssa olivat myös täyttä timanttia. Tuomari repeää nauramaan kun Les heittään jotain "you know im not that good on D zone"
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 782
En tiedä mikä olisi oikea ketju, mutta menkööt tänne.

Tuli vielä kelailtua eilistä peliä ottelutallenteesta ja täytyy sanoa, että haluan mahdollisuuden, että pelit voi jälkikäteen katsoa tuomarikamerasta.

Ei linjatuomareilta ainakaan huumorintajua puutu.

Esimerkkinä kommentti Haapalalle kun saatteli tätä painin jälkeen boksiin:

"Mä olin vähän huolissani kun näin sun jäävän kasan alimmaiseks" tai "Jahas, numero #86 täällä taas".

Huikeaa settiä.
Joo tämä olis hienoa settiä. Toki tähän ei ikinä suostuta kun ei haluta että kansa editoimatta kaikkea kuulee. Kuten silloin kun valmentajat oli mikitetty. Taisi se Pendon kommenttikin tulla silloin sitä kautta.
 

TammiTorjuuKatsomoon

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
En tiedä mikä olisi oikea ketju, mutta menkööt tänne.

Tuli vielä kelailtua eilistä peliä ottelutallenteesta ja täytyy sanoa, että haluan mahdollisuuden, että pelit voi jälkikäteen katsoa tuomarikamerasta.

Täytyy todeta ettei linjatuomareilta ainakaan huumorintajua puutu.

Esimerkkinä kommentti Haapalalle kun saatteli tätä painin jälkeen boksiin:

"Mä olin vähän huolissani kun näin sun jäävän kasan alimmaiseks" tai "Jahas, numero #86 täällä taas".

Huikeaa settiä
Oli hauska pätkä myös se, jossa ensin Rautiainen antaa palautetta ja sitten Antonen huutelee ilmeisesti Päkkilälle: ”Sä oot ihan tyhmä poika. Toi on ihan tyhmeliinin hommaa.”
Salmela siinä repeilee nauramaan vieressä, kun Antonen käyttää noin karskia kieltä.

Tuomarikamera tuo kyllä hyvän näkökulman tapahtumiin ja sitä olisi mielenkiintoista nähdä enemmänkin. Ei tosiaan varmasti kyllä suostuta siihen, että siitä kuulisi puheet täysin ilman ennakkosensuuria.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 110
En tiedä mikä olisi oikea ketju, mutta menkööt tänne.

Tuli vielä kelailtua eilistä peliä ottelutallenteesta ja täytyy sanoa, että haluan mahdollisuuden, että pelit voi jälkikäteen katsoa tuomarikamerasta.

Ei linjatuomareilta ainakaan huumorintajua puutu.

Esimerkkinä kommentti Haapalalle kun saatteli tätä painin jälkeen boksiin:

"Mä olin vähän huolissani kun näin sun jäävän kasan alimmaiseks" tai "Jahas, numero #86 täällä taas" pienen nahinan yhteydessä.

Huikeaa settiä.


Ehkä mieleenpainuvin kommentti tuomarikamerasta tällä kaudella oli joulukuun JYP-Kärpät pelistä, kun oululaisten Arttu Paaso meni tuomareille näyttämään naamaansa korkean mailan seurauksena.

Tuomarin kategorinen reaktio oli: "siitä on vaan finni puhjennut"
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 782
Tulipa mieleen kun on tullut lueskeltua tuota Viaplay hommaa Jatkoajasta ja sitä kuinka käyttäjät eivät arvosta heidän viimeaikaisia tekosiaan hinnannostojen ja katselublokkien kanssa. Sekä myös urheilun panttaamista kaiken muun taakse. Liigan sentään saa vielä myös ilman kaikkea muuta, sekä kaapeliin että Telia TVhen sekä myös näemmä yksittäisen ottelun saa hintaan 9,90 €. Tässä asiassa Liigan kanssa olla paremmalla tolalla kun on edes halvempia vaihtoehtoja.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 782
Huikeaa työtä C Morelta TPS - HPK maalikoosteessa, vain vasemmanpuoleinen ääniraita käytössä. Mikähän lienee syynä
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
Voisiko näissä erätaukoinserteissä joskus olla jotain muuta kuin Kärppiä?! Jatkuvasti Kärppiä. Viime kaudellakin oli huomattava määrä Kärppiä mm. meidän Rädystä.

Prkl. Ois kiva, että Tampereen asetelmaa vähän enemmän nostettaisiin...
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 875
Onkohan tämä nyt oikea ketju tälle asialle.
No kokeillaan.

Katsokaapa eilisen Kärpät - Ilves pelin pressi ja kertokaa mulle mikä järki tossa on? Siis ihan oikeesti kun tosta pressistä kyllä saisi hyvän ja mielenkiintoisen jos siellä kysyttäis edes jotain järkeviä kysymyksiä. Toi pressi on ihan oikeesti aivan yhtä tyhjän kanssa. Ei niinkun mitään sisältöä, että noi pressit vois vaikka kokonaan lopettaa tai sitten niihin pitäisi alkaa panostaan edes vähän.
 
Ylös