Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Täytyypä tilata tuo Total+.

Itseä ainakin kiinnostaa CHL. Ehkäpä jotain sarjojakin tulee joskus katseltua.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 876
Niin no, Telian liigapassi maksaa tulevalle kaudelle 29,95.
Sillä näkee Liigan eikä mitään muuta.
Siihen verrattuna 34,95 kaikesta C Moren sisällöstä on mielestäni edullisempi ostos.
Onhan siellä telialla pari ukrainalaista piirrettyjä näyttävää kanavaa ja vsport+ josta tuli ainakin viime kaudella jonkun verran mm. NHL, Jalkapalloa (NFL) , sokkeria, nascar yms.

Kahta lähetystä voi katsoa samaan aikaan.

Mä menen telialla. Toimi suht hyvin tietokoneella ja puhelimella sekä siitä voi pistää töllöön joko castilla tai piuhalla jos ei 49" näyttö riitä. Parilla kaverilla oli ainakin muutaman kerran kaudessa ongelmia elisalla sekä discoveryllä kun ei näkynyt pelejä alusta tai ollenkaan..


Chl, NHL sitten toista kautta ja lisäksi NFL game pass. NFL game passista vois cmorekin katsoa vähän mallia paljonko sisältöä voisi tuottaa ja kuinka tuodaan mm. tilastot reaaliaikaisesti saataville lähetyksen viereen. Eilen lähti gamepassin kauden veloitus tililtä ja koko kausi sekä vuoden käyttöoikeus 171.99€.
 
Viimeksi muokattu:

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 815
Tässä on noin 30 sekunttia sitten otettu kaappaus C-Moren sivuilta. Ei maksa yli 40e.katso liitettä 2838
Pieni präntti. Norm. 44,95e/kk ja 34,95 olevinaan kampanjahinta.
Niin no, Telian liigapassi maksaa tulevalle kaudelle 29,95.
Sillä näkee Liigan eikä mitään muuta.
Siihen verrattuna 34,95 kaikesta C Moren sisällöstä on mielestäni edullisempi ostos.
Discoveryltä liiga 23,99e.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 589
Pieni präntti. Norm. 44,95e/kk ja 34,95 olevinaan kampanjahinta.

Discoveryltä liiga 23,99e.
Juu, ei koskaan ole tuo hinta.
 

Ipaa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
303
Millä paketilla näkyy Ilveksen CHL ottelut? Telian liigapassilla ilmeisesti ei?
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 724
Näkyykö muuten tuolla Telian puolella vieläkin viime kauden pelit? Itse olen miettinyt takaisin vaihtoa CMoren puolelta, koska vanhojen koosteiden katsominen on erittäin vaivalloista ja vanhoja ottelutallenteita ei käytännössä pidetä jemmassa.
 

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
247
Millä paketilla näkyy Ilveksen CHL ottelut? Telian liigapassilla ilmeisesti ei?
Liigapassin kylkeen voi ottaa C More Sport - paketin, jolla näkee liigan (C Morea paremmalla kuvan laadulla) ja CHL:n. Maksaa ~10€ normi liigapassia enemmän
 

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
Liigapassin kylkeen voi ottaa C More Sport - paketin, jolla näkee liigan (C Morea paremmalla kuvan laadulla) ja CHL:n. Maksaa ~10€ normi liigapassia enemmän
Kerrotko tarkemmin tuosta paremmasta kuvanlaadusta? Missä näkyy milläkin kuvanlaadulla?
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 065
Kerrotko tarkemmin tuosta paremmasta kuvanlaadusta? Missä näkyy milläkin kuvanlaadulla?
Tokihan sitten kaapelikanavien kautta kuva parempaa mutta alla cmoren sivuilta
 

Liitteet

  • 9DCBF8BA-6427-4B32-9457-D5C69A927A32.png
    9DCBF8BA-6427-4B32-9457-D5C69A927A32.png
    594,3 KB · kertaa luettu: 231

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
Tokihan sitten kaapelikanavien kautta kuva parempaa mutta alla cmoren sivuilta
Juu, lähinnä hainkin, onko eroja samaa lähetyskanavaa pitkin. Eli olisiko sillä vaikutusta, minkä kanavapaketin ja miltä toimijalta tilaa. Toki varmaan C More Sport 1 ja 2 -kanavilla on hyvä kuvanlaatu, mutta onko se kuitenkin sitten samaa tasoa, jos katselee vaikkapa tietokoneen selaimella jompaa kumpaa tai sitten Cmoren Liiga-paketilla.
Itse olen tulkinnut, että kuvanlaatu kiekkopeleissä Cmorella on sama, kanavapaketista & "kanavasta" riippumatta. (Noilla CMore Sport 1:lla ja 2:lla on toki tietty se rasite, että sieltä ei valkata yksittäistä peliä katsottavaksi, vaan sitä tulee, mitä ko. kanavalta ohjelmassa lukee.)
 

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
247
Juu, lähinnä hainkin, onko eroja samaa lähetyskanavaa pitkin. Eli olisiko sillä vaikutusta, minkä kanavapaketin ja miltä toimijalta tilaa. Toki varmaan C More Sport 1 ja 2 -kanavilla on hyvä kuvanlaatu, mutta onko se kuitenkin sitten samaa tasoa, jos katselee vaikkapa tietokoneen selaimella jompaa kumpaa tai sitten Cmoren Liiga-paketilla.
Itse olen tulkinnut, että kuvanlaatu kiekkopeleissä Cmorella on sama, kanavapaketista & "kanavasta" riippumatta. (Noilla CMore Sport 1:lla ja 2:lla on toki tietty se rasite, että sieltä ei valkata yksittäistä peliä katsottavaksi, vaan sitä tulee, mitä ko. kanavalta ohjelmassa lukee.)
C More urheilu stream tulee tuolla 720p tarkkuudella kun taas Telian liigapassissa se on aina full HD eli 1080p. Telian digiboxilla netin kautta (ei vaadi Telian liittymää) on osa matseista katsottavissa UHD tarkkuudella. Varsinkin isommalla ruudulla katsottuna tuo 720p vs 1080p on ihan näkyvä ero
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 065
C More urheilu stream tulee tuolla 720p tarkkuudella kun taas Telian liigapassissa se on aina full HD eli 1080p. Telian digiboxilla netin kautta (ei vaadi Telian liittymää) on osa matseista katsottavissa UHD tarkkuudella. Varsinkin isommalla ruudulla katsottuna tuo 720p vs 1080p on ihan näkyvä ero
Eli tosiaan kun on kaapeli tai Telian boksi.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
C More urheilu stream tulee tuolla 720p tarkkuudella kun taas Telian liigapassissa se on aina full HD eli 1080p. Telian digiboxilla netin kautta (ei vaadi Telian liittymää) on osa matseista katsottavissa UHD tarkkuudella. Varsinkin isommalla ruudulla katsottuna tuo 720p vs 1080p on ihan näkyvä ero

Tänään 4.8 minulle kerrottiin CMorelta, että heidän Liiga lähetykset ovat vähintään 1080p tasoisia. Joitakin otteluita on myös UHD-tasoisina, mutta niistä ei tarvitse tänä vuonna maksaa erikseen korkeampaa hintaa kuten aiemmin on tarvinnut. MTV3:lla näkyvät ottelut saattaisivat lähtökohtaisesti olla UHD-kamaa ja joitakin muitakin otteluja niiden lisäksi. Lähempänänä otteluja tekevät sitten päätöksiä mitkä näytetään UHD-tasolla.
 

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
247
Tänään 4.8 minulle kerrottiin CMorelta, että heidän Liiga lähetykset ovat vähintään 1080p tasoisia. Joitakin otteluita on myös UHD-tasoisina, mutta niistä ei tarvitse tänä vuonna maksaa erikseen korkeampaa hintaa kuten aiemmin on tarvinnut. MTV3:lla näkyvät ottelut saattaisivat lähtökohtaisesti olla UHD-kamaa ja joitakin muitakin otteluja niiden lisäksi. Lähempänänä otteluja tekevät sitten päätöksiä mitkä näytetään UHD-tasolla.
OK. Pakko uskoa, jos niin sanotaan. Omat tietoni perustuivat nettisivuihin, jossa ilmeisesti on vanhaa tietoa
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 065
Tänään 4.8 minulle kerrottiin CMorelta, että heidän Liiga lähetykset ovat vähintään 1080p tasoisia. Joitakin otteluita on myös UHD-tasoisina, mutta niistä ei tarvitse tänä vuonna maksaa erikseen korkeampaa hintaa kuten aiemmin on tarvinnut. MTV3:lla näkyvät ottelut saattaisivat lähtökohtaisesti olla UHD-kamaa ja joitakin muitakin otteluja niiden lisäksi. Lähempänänä otteluja tekevät sitten päätöksiä mitkä näytetään UHD-tasolla.
Juuri kyselin heiltä niin cmore sovelluksen kautta chatista niin 720p sovelluksen kautta.

Ihan sama onko tilattuna liigapassi sovelluksen kautta vai total+, kuvanlaatu ei eroa.

telia liigapassi sitten operaattorin kautta lienee se 1080 mutta sekin sitten kaapeli, iptv tms.
 

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
Juuri kyselin heiltä niin cmore sovelluksen kautta chatista niin 720p sovelluksen kautta.

Ihan sama onko tilattuna liigapassi sovelluksen kautta vai total+, kuvanlaatu ei eroa.

telia liigapassi sitten operaattorin kautta lienee se 1080 mutta sekin sitten kaapeli, iptv tms.
Tää aika lailla vastasi mun kysymykseen, kiitos.
Pitänee vielä kaivella, mitä Elisan kaapeliin (kuituun) maksaisi Ilveksen pelit, ei se CMoren Total kauheesti muutoin ole ollut käytössä tossa sovelluskäytössä pari kautta... Toki sitten tarvii joku kaapeliverkon purnukka hankkia, mistä kuvan saa tykille.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
OK. Pakko uskoa, jos niin sanotaan. Omat tietoni perustuivat nettisivuihin, jossa ilmeisesti on vanhaa tietoa
Juuri kyselin heiltä niin cmore sovelluksen kautta chatista niin 720p sovelluksen kautta.

Ihan sama onko tilattuna liigapassi sovelluksen kautta vai total+, kuvanlaatu ei eroa.

telia liigapassi sitten operaattorin kautta lienee se 1080 mutta sekin sitten kaapeli, iptv tms.

Onpa erikoista. Minulle Matti kertoi myös ettei eroa tilauksella, kun 1080p irtoaa aina mikäli nettiyhteys antaa myöten.
 
Ylös