Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Tilasin Nelonen pro-extra paketin 0e 1kk ja 29,90e eteenpäin. Semmone kysymys nyt näkyy joku kino, maailma, perhe ja pro 1 ja 2 kanavat.Tuleeko noi loput pro kanavat 3-8 näkyviin kun on pelipäivät. Pitääkö ne sit niinku aina päivittää ja ettii sinne? Osaako joku sanoo tähän jonku vastauksen?
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 051
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

sämpylä sanoi:
Tilasin Nelonen pro-extra paketin 0e 1kk ja 29,90e eteenpäin. Semmone kysymys nyt näkyy joku kino, maailma, perhe ja pro 1 ja 2 kanavat.Tuleeko noi loput pro kanavat 3-8 näkyviin kun on pelipäivät. Pitääkö ne sit niinku aina päivittää ja ettii sinne? Osaako joku sanoo tähän jonku vastauksen?

Jep, tulee vasta näkyville muistaakseni syyskuun alussa.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 574
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

VP sanoi:
Jos tämä ruutu.fi:n testilähetys vastaa liigalähetyksen laatua, niin ei kyllä vakuuta. Suttuista on, eikä lähellekään HD-tasoa.
Ei toimi tuo, menikö jo pois päältä? Ainakin viime keväänä kun tuli niitä ilmaisia/euron maksavia testilähetyksiä niin laatu oli todella hyvä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 386
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

bulftrik sanoi:
VP sanoi:
Jos tämä ruutu.fi:n testilähetys vastaa liigalähetyksen laatua, niin ei kyllä vakuuta. Suttuista on, eikä lähellekään HD-tasoa.
Ei toimi tuo, menikö jo pois päältä? Ainakin viime keväänä kun tuli niitä ilmaisia/euron maksavia testilähetyksiä niin laatu oli todella hyvä.

Itsellä ainakin pyörii.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

bulftrik sanoi:
Ainakin viime keväänä kun tuli niitä ilmaisia/euron maksavia testilähetyksiä niin laatu oli todella hyvä.
Niin no mikä nyt on "todella hyvä". Itse seurasin Nhl-finaalit 4500kb laadulla ilmaiseksi - ja laatu oli aivan eri planeetalta noihin liigafinaaleihin nähden.

Suurin ero on lähinnä ruudun päivitysnopeudessa (fps), joka kasvaessaan luo ihan erilaisen sulavuuden kuvaan. Nelosen pomot kuitenkin lupailivat, ettei eroa tv-lähetyksen ja ruutu-lähetyksen välillä voi edes havaita. Rohkenen epäillä...
 

ipa83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
928
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Onko kellään Elisan kaapelitv-kortin kautta Nelonen paketti+pro-extra(kaikki pelit) tänään piti tulla kanava hakuun pro extra kanavat itellä ei näy kuin edelleen pro1 ja pro2, kanavapaikka 321 ja 322?
 

Iker78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
713
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

ipa83 sanoi:
Onko kellään Elisan kaapelitv-kortin kautta Nelonen paketti+pro-extra(kaikki pelit) tänään piti tulla kanava hakuun pro extra kanavat itellä ei näy kuin edelleen pro1 ja pro2, kanavapaikka 321 ja 322?
Mulla ainakin näkyy uudet kanavat kun ton digiboxin päivitin. Uudet kanavat on nelonen pro 3-8 ja viasat hockey finland.
 

Vilperix

Tulokas
Viestejä
9
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Ruutu+Pro tarjous 19,95e/kk(12kk määräaikaisuus), Syyskuu ilmaiseksi.

Tarjous löytyy tämän linkin alta:
http://www.ruutu.fi/user/login?destination=product/subscribe/733055&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_content=top_center&utm_campaign=48h


Ruutu+ Pro sisältää
* Kaikki SM-liigaottelut (yli 450 ottelua)
* NBA
* MotoGP
* UEFA Eurooppa-liiga
* Superpesis (kausi 2014)
* NFL
* NASCAR
* Englannin Championship
* Ruutu+ Viihde

Tarjous voimassa 5.9 klo 09.00 saakka
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Vilperix sanoi:
Ruutu+Pro tarjous 19,95e/kk(12kk määräaikaisuus), Syyskuu ilmaiseksi.
Kannattaa huomata, että tarjous tarkoittaa siis 1+12kk eikä 1+11kk.
Ts. tuo 12kk määräaikainen jakso alkaa vasta ilmaisen syyskuun (tai oikeastaan sen puolikkaan) jälkeen.

Edit. Tuohon täkyyn tuli tartuttua, kun jo toisen kerran spämmäsivät spostia.
Näkyypähän koko kausi kotisohvalta ja tullee noita NFL-pelejäkin katseltua...
 

ipa83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
928
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Osaako kukaan neuvoa, Mulla on Nelonen Paketti+Pro-extra(Kaikki pelit) Elisan kaapelikortille mutta Pro-extra kanavia 3-8 ei löydy edes kanava listasta, tehdas asetukset tehty, 4paketin Nappula,Prime,Maailma sekä Pro1 ja Pro2 näkyy normaalisti, voisko johtua vika Elisan puolelta? Ei täs kiirettä kuhan kanavat rupee toimii 13.9 klo 18.30
 

Iker78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
713
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

ipa83 sanoi:
Osaako kukaan neuvoa, Mulla on Nelonen Paketti+Pro-extra(Kaikki pelit) Elisan kaapelikortille mutta Pro-extra kanavia 3-8 ei löydy edes kanava listasta, tehdas asetukset tehty, 4paketin Nappula,Prime,Maailma sekä Pro1 ja Pro2 näkyy normaalisti, voisko johtua vika Elisan puolelta? Ei täs kiirettä kuhan kanavat rupee toimii 13.9 klo 18.30
Tuskin vika elisassa on... kokeile hakee niitä kanavia muutaman kerran josko rupeis löytyyn. Mulla digiboxi ei löydä kanavia jos antenninjohto huonosti kiinni. Tsekkaa johdot ja kokeile hakee niitä kanavia. Mulla ainakin noi kanavat löyty tääl Pirkkalassa.
 

merkkari

Guest
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Mulla on viasatin kaikki pelit systeemi ja ainakin siinä kanavat nelonen pro 1 ja 2 on siinä kanava paikoilla 10 ja 11 ja sitten kanavat pro 3-8 on paikoilla 170 -->
Käy koko kanavalista läpi jos et oo vielä käyny.
 

tastas

Rivipelaaja
Viestejä
22
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Kenelläkään tietoa tuleeko tuosta viasat hockey finland kanavasta myöskin hd versio näkyviin jossain vaiheessa?
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 574
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

tastas sanoi:
Kenelläkään tietoa tuleeko tuosta viasat hockey finland kanavasta myöskin hd versio näkyviin jossain vaiheessa?
Ainakin Antti Mäkinen (selostaja) sanoi että kunhan laitteet saadaan kuntoon. Tiedä sitten mitä sillä tarkemmin tarkoitetaan.
 

NikoM

Guest
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Onko siis niin, että Nelonen pro extra on HD-kuvanlaatuinen kanava, mutta kanavaa pystyy katsomaan myös ilman HD-kortinlukijaa tai HD-digiboksia? Kuva ei vain siinä tapauksessa oli HD-laatuinen, mutta se ei mua haittaa.
 

crowli

Guest
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

NikoM sanoi:
Onko siis niin, että Nelonen pro extra on HD-kuvanlaatuinen kanava, mutta kanavaa pystyy katsomaan myös ilman HD-kortinlukijaa tai HD-digiboksia? Kuva ei vain siinä tapauksessa oli HD-laatuinen, mutta se ei mua haittaa.
epailen eetta ei nay koska sulla pitas olla hd boxo etta vehkeesi loytaa hd kanavat
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Niin joillakin operaattoreilla käsittääkseni on näkyvissä myös SD-versiot samoista kanavista. Kannattanee siis kysyä ihan myyjältä.
 

ipa83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
928
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Meinaa usko mennä näihin Pro extran kanava hakuihin, en saa pro-extran kanavia näkymään edes kanava luetteloon, pro1 ja pro2 näkyy normaalisti mutta kun pitäisi löytyy prot 3-8 ei löydä seuraaksi tulee info kanvapaikalle 380. Minä väitän tämä vika johtuu Elisasta, Antennijohto vaihdettu ja tehdasasetukset tehty mutta ei pro kanavia löydy, Viasat hockey finland löytyi, hermot meni ja soitin asiakas palveluun väitti että pitäisi näkyä kaikkialla, Asentaja tulee kattoo ensi viikolla.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 631
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Suositteleeko kukaan tuota Viasat Sport -kanavapakettia, johon kuluu NHL, SHL, Hockey Allsvenskan, KHL + myös Nelonen Paketti ja siihen lisättynä vielä 4Pro Extra kanavat, josta näkee kaikki Liiga ottelut. Mukana taitaa olla myös Viaplaykin. Hintaa tuolla Viasat Sport paketilla on 39,59€/kk ja vielä ensimmäiset 3kk ilmaiseksi. Sopimus kausi kestää 27 kuukautta, eli 2 vuotta ja kolme kuukautta.

Siihen kuuluu vielä kaiken maailman korttimaksut, avausmaksut ja HD-boksi.
 
Ylös