Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
Nyt täytyy kyllä todeta, että Saija Tarkin en soisi enää kommentoivan yhtään Kärppäpeliä. Olkoonkin kommentaattorina kuinka pätevä tahansa, mutta musta on jokseenkin kohtuutonta, että hänen annetaan vetää noin pahasti kotiin päin.
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Tätä nyt kuulee joka puolelta, kuinka Saija Tarkkia ei pitäisi kiekkolähetykseen enää päästää. Itse en huomannut mitään erityistä kotiinpäin vetoa, enpä tosin antaumuksella ihan jokaista kommenttia edes kuunnellut, kun piti keskittyä jännittävään peliin. Mieleen jäi kuitenkin se kommentti, jossa nosti esille Ilveksen hylätyn maalin syksyisessä runkosarjamatsissa. Miten Tarkki veti kotiinpäin - sitaatteja?
 

Kiakkomiäs

Alhaalta on vain yksi suunta.
Viestejä
259
Ei hänellä kyllä ollut mitään annettavaa tuohon lähetykseen. Toistelee itsestäänselvyyksiä ja taustalta paistaa kärppäläisyys. Ehkä se Ilveksen sössiminenki pahensi tuota asiaa. Mutta ei jatkoon.
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Muuten, kun joitakin Ilves-faneja, itseni mukaan lukien, ärsytti Oskari Saaren naureskelu Tapparan tehdessä maaleja hiljattain paikallispelissä Ilvestä vastaan, josta saattoi saada virheellisen kuvan, että Saari olisi Tapparan puolella, niin SaiPa-säälipleijareissa Saari sai Jatkoajan otteluseurannassa kovaa kyytiä SaiPa-faneilta, kun heidän mielestään Saari oli selvästi Ilveksen puolella, kun Saari heidän mielestään liikaa hehkutti Ilveksen maaleissa. Että näin ne asiat koetaan värilaseilla myös näissä selostusasioissa.
 

Mane Getti

Rivipelaaja
Viestejä
64
Nykyisen tasa-arvokäsityksen mukaisesti on trendikästä, että myös naiset ovat asiantuntijoina jääkiekko-ottelussa vaikka olisivat pihalla kuin lumiukot tai akat. Että todennäköisesti Saijaa ei mikrofonin äärestä pois saa, vaikka minkälaisen adressin keräisi.

Ikävä tulee jalkapallon mm-kisoissa kuultua Marianne Heikkistä. Tällä naisellla oli tietoa jalkapallon pelisysteemistä ja taktiikoista varmaan enemmän kuin Zidanella. Myös asiantuntijakommentit olivat teräviä ja analyyttisiä. Tällaisia henkilöitä kuuntelee mielellään.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 594
Nykyisen tasa-arvokäsityksen mukaisesti on trendikästä, että myös naiset ovat asiantuntijoina jääkiekko-ottelussa vaikka olisivat pihalla kuin lumiukot tai akat. Että todennäköisesti Saijaa ei mikrofonin äärestä pois saa, vaikka minkälaisen adressin keräisi.
On surullista, jos jääkiekkoselostustiimiinkin on pakko ottaa väkeä kiintiöittäin. Vielä surullisempaa on, jos nämä kiintiöhenkilöt eivät pysty suoriutumaan tehtävistään ilman myötähäpeän aiheuttamista. Kaikkein surullisinta on, jos näitä kiintiöhenkilöitä kaikesta huolimatta käytetään uudelleeen ja uudelleen ja uudelleen...
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 333
Saija Tarkki on vissiin pelannut joskus jotain lätkääkin tai en tiiä. Sukupuoleen ei ehkä kannata takertua, jos kommentaattorina on turhake. Ihan yhtä kujalla esimerkiksi Bergenheim oli eikä nähtävästi tuntenut esimerkiksi Ilveksen joukkuetta lainkaan.
 

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
Nykyisen tasa-arvokäsityksen mukaisesti on trendikästä, että myös naiset ovat asiantuntijoina jääkiekko-ottelussa vaikka olisivat pihalla kuin lumiukot tai akat. Että todennäköisesti Saijaa ei mikrofonin äärestä pois saa, vaikka minkälaisen adressin keräisi.

Ikävä tulee jalkapallon mm-kisoissa kuultua Marianne Heikkistä. Tällä naisellla oli tietoa jalkapallon pelisysteemistä ja taktiikoista varmaan enemmän kuin Zidanella. Myös asiantuntijakommentit olivat teräviä ja analyyttisiä. Tällaisia henkilöitä kuuntelee mielellään.
Tarkoitat varmaan Miettistä, Marianne Miettistä. Hän onkin pisimmälle kouluttautunut jalkpallon saralla ja on todellakin pätevä alallansa. Ja kuten sanoin, Tarkki voi olla pätevä kommentaattori, mutta en silti antais kenenkään oman seuralaisen kommentoida oman joukkueen peliä. Saija vois hyvin sopia kommentaattoriksi Tappara-HPK peleihin joihin hänellä ei ole mitään sidosta. Mun puolesta naiskommentaattorit voi hyvinkin olla tervetulleita tuohon hommaan. Tosin, aina löytyy niitä, joille mikään ei kelpaa johtuen pelkästä hiuskarvan väärästä kiharruksesta.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Tarkoitat varmaan Miettistä, Marianne Miettistä. Hän onkin pisimmälle kouluttautunut jalkpallon saralla ja on todellakin pätevä alallansa. Ja kuten sanoin, Tarkki voi olla pätevä kommentaattori, mutta en silti antais kenenkään oman seuralaisen kommentoida oman joukkueen peliä. Saija vois hyvin sopia kommentaattoriksi Tappara-HPK peleihin joihin hänellä ei ole mitään sidosta. Mun puolesta naiskommentaattorit voi hyvinkin olla tervetulleita tuohon hommaan. Tosin, aina löytyy niitä, joille mikään ei kelpaa johtuen pelkästä hiuskarvan väärästä kiharruksesta.
Nyt kun tiedän miten saa pelkät halliäänet, voi formulasetän, Tarkin, Ritarin vai vieläkö se selostaa pistää hiljaiseksi. Joten mitä sitä suotta itelleen tuskaa tuottaa turhanpäisistä tilastoista ja kommentoinista. Studion hehkulamppupää sekä Bergenheim saa X , Muutoinha siellä on ihan kivaa ja asiantuntevaa väkee
 

Crueman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
641
Studion hehkulamppupää sekä Bergenheim saa X , Muutoinha siellä on ihan kivaa ja asiantuntevaa väkee
Ismo Lehkostako tarkoitat? Mielestäni jopa koko maan mielenkiintoisin ja varmasti yksi asiantuntevimmista studiovieraista, jonka lisäksi selkeä ulosanti ja miellyttävä persoona. Plussaa myös siitä, että uskaltaa laukoa omat mielipiteensä, vaikka ne saattavat olla (ja usein ovat) Liigan hyssyttelylinjan vastaisia.

Jotenkin rivien välistä on tulkittavissa myös pientä sympatiaa Ilvestä kohtaan.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Ismo Lehkostako tarkoitat? Mielestäni jopa koko maan mielenkiintoisin ja varmasti yksi asiantuntevimmista studiovieraista, jonka lisäksi selkeä ulosanti ja miellyttävä persoona. Plussaa myös siitä, että uskaltaa laukoa omat mielipiteensä, vaikka ne saattavat olla (ja usein ovat) Liigan hyssyttelylinjan vastaisia.

Jotenkin rivien välistä on tulkittavissa myös pientä sympatiaa Ilvestä kohtaan.
En vaan sitä studio isäntää, Eikö ole Aku Ankkaa ja Pelle Pelotonta tullu luettuu? sehän on kun se apuri;)
Ika on aivan loistava ja tää taanoinen Kärppä paitojen morkkaaminen nosti viä miehen pinnoja, sanoo tosiaan suoraa:)
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Ismo Lehkostako tarkoitat? Mielestäni jopa koko maan mielenkiintoisin ja varmasti yksi asiantuntevimmista studiovieraista, jonka lisäksi selkeä ulosanti ja miellyttävä persoona. Plussaa myös siitä, että uskaltaa laukoa omat mielipiteensä, vaikka ne saattavat olla (ja usein ovat) Liigan hyssyttelylinjan vastaisia.

Jotenkin rivien välistä on tulkittavissa myös pientä sympatiaa Ilvestä kohtaan.

Eikä vain rivien välistä, Lehkonen on muutamankin kerran tämän kauden aikana Telian lähetyksissä maininnut Ilveksen olevan yksi hänen muutamasta SM-liigan kautta aikojen suosikkiseurastansa, ainakin Ässien ohella, Tapparaa ei ole maininnut. Oisko ykkössuosikki Jokerit, eikös se ole hänen kasvattajaseuransa.
 

ipa83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
928
Telia julkaissut pre season otteluohjelman ipalta yllätys vain yksi matsi 29.8 Jukurit-Ilves(Mikkeli) miten toi joku pre season aktivointitehdään mulla tilaus ollut päällä koko ajan.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 893
Telia julkaissut pre season otteluohjelman ipalta yllätys vain yksi matsi 29.8 Jukurit-Ilves(Mikkeli) miten toi joku pre season aktivointitehdään mulla tilaus ollut päällä koko ajan.
Jos tilaus on päällä jo liiga tai joukkue passista niin et tee mitään. Tulee autom
 

TeliaPartio

Rivipelaaja
Viestejä
30
Preseason-passi pitää erikseen aktivoida, vaikka tilaus olisi voimassa ja paketti maksuton. Täältä löydät lisäohjeita paketin tilaamista varten Näin näet Liigan Preseason-ottelut
Telia julkaissut pre season otteluohjelman ipalta yllätys vain yksi matsi 29.8 Jukurit-Ilves(Mikkeli) miten toi joku pre season aktivointitehdään mulla tilaus ollut päällä koko ajan.
Jos tilaus on päällä jo liiga tai joukkue passista niin et tee mitään. Tulee autom


Hei! Surffaan työkseni netissä tehtäväni auttaa keskustelijoita ongelmissa. Toimin myös viestinviejänä yrityksemme ja keskustelijoiden välissä. Bongasin tämän keskustelun ja halusin tulla auttamaan.

Preseason-passi pitää erikseen aktivoida, vaikka tilaus olisi voimassa ja paketti maksuton. Täältä löydät lisäohjeita paketin tilaamista varten Näin näet Liigan Preseason-ottelut :) //Laura
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 289
Telia julkaissut pre season otteluohjelman ipalta yllätys vain yksi matsi 29.8 Jukurit-Ilves(Mikkeli) miten toi joku pre season aktivointitehdään mulla tilaus ollut päällä koko ajan.

Naapurin pelejä näytetään 0. Posin kautta.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 414
Joko siihen sopimuksen irtisanomiseen on tehty helpotuksia?Harvoin olen törmännyt yhtä haastavaan kuin telialla on.Tarkoituksella toki ovat tehneet ettei ihmiset pääsis sopimuksista eroon millään ilveellä.Lisäksi telialla erittäin heikko asiakaspalvelu.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Joko siihen sopimuksen irtisanomiseen on tehty helpotuksia?Harvoin olen törmännyt yhtä haastavaan kuin telialla on.Tarkoituksella toki ovat tehneet ettei ihmiset pääsis sopimuksista eroon millään ilveellä.Lisäksi telialla erittäin heikko asiakaspalvelu.

Lievää offtopicia, mutta..

Nyt pari kertaa olen päättänyt eri sopimuksia Telialta, molemmat netissä asiakaspalveluchatissa. Väkisin tulee mieleen, että siellä on joku teini vastassa kun isot alkukirjaimet puuttuu ja hymiötä tulee melkein joka kommentin perään.

Itse irtisanomisprosessi kestää sen 20-30 min kun siinä asiakaspalvelija vähän pähkäilee että mitäs me laitetaan nyt tämän päättyvän palvelun tilalle sitten ja jos ottaisin jonkin paketin johon tämä päättyvä palvelu kuuluu halvemmalla ja lopulta vielä uutta puhelinliittymää päälle. Parhaimmillaan noin 15 kertaa olen copypastennut yhden chatin aikana: "Ei kiitos, en tarvitse muuta kuin tämän kyseessä olevan palvelun/sopimukset irtisanomisen."

Toki tuo kuuluu Telian toimintatapaan ettei se sen asiakaspalvelijan vika ole, mutta verrattuna vaikka Elisan vastaavaan, jossa asia hoituu alle 5 min niin tämä henkilö kiertää Telian palvelut niin kaukaa kuin pystyn ettei tule tuota irtisanomisrumbaa sitten tulevaisuudessa eteen. Liigapassi nyt jatkuu kuitenkin niin kauan kuin se on saatavilla.
 

WsQ

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Lievää offtopicia, mutta..

Nyt pari kertaa olen päättänyt eri sopimuksia Telialta, molemmat netissä asiakaspalveluchatissa. Väkisin tulee mieleen, että siellä on joku teini vastassa kun isot alkukirjaimet puuttuu ja hymiötä tulee melkein joka kommentin perään.

Itse irtisanomisprosessi kestää sen 20-30 min kun siinä asiakaspalvelija vähän pähkäilee että mitäs me laitetaan nyt tämän päättyvän palvelun tilalle sitten ja jos ottaisin jonkin paketin johon tämä päättyvä palvelu kuuluu halvemmalla ja lopulta vielä uutta puhelinliittymää päälle. Parhaimmillaan noin 15 kertaa olen copypastennut yhden chatin aikana: "Ei kiitos, en tarvitse muuta kuin tämän kyseessä olevan palvelun/sopimukset irtisanomisen."

Toki tuo kuuluu Telian toimintatapaan ettei se sen asiakaspalvelijan vika ole, mutta verrattuna vaikka Elisan vastaavaan, jossa asia hoituu alle 5 min niin tämä henkilö kiertää Telian palvelut niin kaukaa kuin pystyn ettei tule tuota irtisanomisrumbaa sitten tulevaisuudessa eteen. Liigapassi nyt jatkuu kuitenkin niin kauan kuin se on saatavilla.

Erikoista oli myös tilaaminen. Onnistuivat laittamaan minulle tuplana palveluita, tilausvahvistuksia tuli niin monta erilaista, että mitään hajua ei enää ollut mitä tuli tilattua ja yrittivät laskuttaa myös ne mitä tarjouksessa luvattiin kaupan päälle. Asiakaspalvelu ylipäänsä todella V-mäistä, varsinkin chätissä koko ajan ikävä sävy.
 
Ylös