Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Jyy

Rivipelaaja
Viestejä
22
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Mullakin olisi yksi turha Ruutu+ -koodi tälle päivälle, jos joku tarvitsee niin YV:tä tulemaan. Ilmoitan tässä vielä jos sen joku jo otti.
 

suitsuke

Guest
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Jyy sanoi:
Mullakin olisi yksi turha Ruutu+ -koodi tälle päivälle, jos joku tarvitsee niin YV:tä tulemaan. Ilmoitan tässä vielä jos sen joku jo otti.
Mä oon sitä koodia vielä vailla joten jos sulla löytyy niin otan ilomielin vastaan. :)
 

Jyy

Rivipelaaja
Viestejä
22
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

suitsuke sanoi:
Jyy sanoi:
Mullakin olisi yksi turha Ruutu+ -koodi tälle päivälle, jos joku tarvitsee niin YV:tä tulemaan. Ilmoitan tässä vielä jos sen joku jo otti.
Mä oon sitä koodia vielä vailla joten jos sulla löytyy niin otan ilomielin vastaan. :)

Ja sinne meni!
 

Ipafani 123

Tulokas
Viestejä
3
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Ei kellään ois tunnuksia tän päivän ilves - saipa peliin johonkin kuten ruutuun tai yms. Laittakaa yvtä jos löytyy
 

WsQ

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Olis yks Ruutu+ koodi käytettäväksi 25.10. mennessä. Jos joku haluaa, niin pistää yksityisviestiä.

Edit: Sinne meni.
 

Jyy

Rivipelaaja
Viestejä
22
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Mullakin olis taas koodi halukkaalle. 25.10. asti voimassa. YV:llä tavoittaa.

Edit: Ja sinne meni.
 

Maddy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
312
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

coolsport.tv -palvelusta löytyi ainakin eilisen kierroksen kaikki pelit striimeinä, ilmaiseksi. Sieltä vaan rullasi alaspäin listaa kunnes löytyi haluamansa peli, ja klikkasi yläreunasta ko. pelin kanavanumeroa.

Laatu oli tosin heikohko verrattuna esim. näihin ustream -striimeihin. Kyllä tuolta silti peliä mielummin katsoo kun turpaansa ottaa.
 

suitsuke

Guest
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Oli tarkotus lähtee Hämeenlinnaan, mutta kyyti ei lähdekkään... :( olisin koodia tai jotai sellasta vailla. LÖYTYSKÖ?
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 673
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Katso yläpuolellasi oleva viesti.. Itse kun äsken katsoin tuolta löysin heti Hpk-Ilves pelin.
 

suitsuke

Guest
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Ilves sanoi:
Katso yläpuolellasi oleva viesti.. Itse kun äsken katsoin tuolta löysin heti Hpk-Ilves pelin.
No joo mutta mielummin kattosin vaikka ruudusta. :D
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 673
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Käsittääkseni nuo ovat juuri Ruudun striimejä. Itsellä ei kokemusta kun olen maksanut jo ruutu+ palvelusta.
 

Kranttu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
131
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Ilves sanoi:
Käsittääkseni nuo ovat juuri Ruudun striimejä. Itsellä ei kokemusta kun olen maksanut jo ruutu+ palvelusta.

Laatu ei ole ihan Ruutu -tasoa, mutta katsottavaa kuitenkin. Ja pykimättä toimi ainakin sen kerran, kun itse tuolta katsoin.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 673
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Mitähän tuo tarkoittaa kun itselläni on ruutu+ laskutuskausi 16.11.2013 + 7päivää, niin tarkoittaako tuo, että seuraava lasku on vasta 23. päivä? Itse en tästä jaksa maksaa kun ei muutenkaan tällä hetkellä liikaa ole ylimääräistä joten tuosta saa heti 30euroa pois kuussa. Kysyin tuota jo vähän väärässä ketjussa, joten kysytääs täälläkin.
 

suitsuke

Guest
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Maddy sanoi:
coolsport.tv -palvelusta löytyi ainakin eilisen kierroksen kaikki pelit striimeinä, ilmaiseksi. Sieltä vaan rullasi alaspäin listaa kunnes löytyi haluamansa peli, ja klikkasi yläreunasta ko. pelin kanavanumeroa.

Laatu oli tosin heikohko verrattuna esim. näihin ustream -striimeihin. Kyllä tuolta silti peliä mielummin katsoo kun turpaansa ottaa.
Tuolta ei näy tän päivän pelit joten näkyykö jostain muualta?
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 876
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Minulla oli ruudun 12 kuukauden tilaus, mutta nyt ruutu myönsi ettei heidän palvelunsa toimi kunnolla ja katkaisi tilauksen kesken.

Kumma kun syyttävät kaikesta asiakkaan laitteistoa vaikka naamakirjaryhmässä samoista ongelmista valittaa kymmeniä ihmisiä ja esim eilen kaikkien pelien lähetyksessä näkyi Ifk-Jokerit ekan erän ajan ...

Käskevät vaan aina tekemään laitetestin heidän sivuiltaan ja esittävät jotain turhia lisäkysymyksiä. Kun vikaa ei löydy niin se on siltikin asiakkaan vika.

Sopimusehdot ovat myös sellaiset ettei ne ole mistään vastuussa eikä mikään ole heidän vikansa ...
 

jäämies-70

Luottopelaaja
Viestejä
5 412
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

http://www.ruutu.fi/plus/pro

[Superviikot-tarjous]

Nyt saisi 6 viikkoa 10 €uron hintaan, jonka jälkeen sillä perus 30 €uroa/kk.
Voi irtisanoa koska haluaa. Ei paha?
 

Maddy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
312
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Letkunilkka sanoi:
pätkiikö ruutu vain mulla vai? Menee hermo...
Otin Ruutu.fi -palvelun kuukaudeksi koekäyttöön. Nyt tuntuu ainakin siltä, että jos aloitat pelin seuraamisen esim. kolmannen erän alussa, kuvan pätkiminen ja puskurointi tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Jos taas katsoo kisastudiot ym. lätinät ennen peliä, ts. ollut streamin mukana jo alusta asti, tuntuu palvelu antavan enemmän kaistaa tms.

Esim. nämä Coolsportin huonolaatuiset ilmaisstriimit ovat useasti toimineet paremmin kuin itse suoraan Ruudusta katsomalla, vaikka laadun pudottaisikin -> 360p.
 

jäämies-70

Luottopelaaja
Viestejä
5 412
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Tänään oli sellaista paskaa että ei mitään rotia!
Puskuroi ja vaihtoi alvariinsa 720-360 välillä laatua, ja iloisesti kuva loikki joka vaihdolla sen sekunnin pari.
Vois verrata pahaan änkytykseen, ei saa selvää ihan helpolla..

Palautetta annettu, ilosta kiljuen päivän hyvitys kuitenkin vaan tarjolla ..ttu.
 

Maddy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
312
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

X1P6AQp.png


Saatanan helppoa seurata pelejä kun ei anna Ruutu kirjautua sisään.
 
Ylös