Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Miltä Pro Extra-kanavalta tuo päivän ottelu tulee? Nelonenpro.fi lukee että 7 mutta siellä ei näytä olevan mitään.
 

Vatanen

Rivipelaaja
Viestejä
56
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Kaikilla muilla kanavilla studio käynnissä, paitsi Tappara-Ilves.

PRKL alkaaa kohta jännittään.. noo on pahan syy lopettaa kanavan tilaaminen alkuun.
Jotenkin ei yllätä
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Vatanen sanoi:
Kaikilla muilla kanavilla studio käynnissä, paitsi Tappara-Ilves.

PRKL alkaaa kohta jännittään.. noo on pahan syy lopettaa kanavan tilaaminen alkuun.
Jotenkin ei yllätä
Kanava onkin 6, siellä ne logot komeilee.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Vatanen sanoi:
Kaikilla muilla kanavilla studio käynnissä, paitsi Tappara-Ilves.

PRKL alkaaa kohta jännittään.. noo on pahan syy lopettaa kanavan tilaaminen alkuun.
Jotenkin ei yllätä

Itellä ei näy studio, kun pro2 pää matsissa.
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 894
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Hyvin toimii viasatin lautanen ja tästä harjoittelusta pitäis vie maksaa.mustana taas pro extra kanavat.
 

ipa83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
928
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Vitun amatöörit, Eilen näkyi pro-extralta saipa-kalpa 3 erä, nyt ei näy edes 5 ottelussa kuvaa, hyvä alku nelonen pro kiitos.
 

merkkari

Guest
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Nelonen Pro! Haistakaa VITTU !! Nyt näkyy mutta kuva on luokattoman paska, joten voitte jatkaa vitun haistelua.
 

Juke

Rivipelaaja
Viestejä
49
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Itsellä kuuluu nelonen pro7 tosi huonosti. Muilla samanlailla?
 

Allan Measures

Tulokas
Viestejä
4
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Jumankauta mulla on mennyt nyt totaalisesti hermot tän uuden LIIGAN kanssa ja samaan rahaan tohon nelosen toimintaan!
Yllättikö tämä Liigan alku jotenkin tilastoijat ja tv-ihmiset?! Jotenkin tuntuu, että kukaan ei tajunnut sirkuksen alkavan jo 12.9. Vieläkin ollaan perässä joka puolella. Mistään ei tunnu saavan tietoa miten pelit etenevät ja ketkä maalailevat. Esimerkkinä olkoon se, että ipan ensimmäisen maalintekijänä mainitaan jopa urheiluruudussa Keränen, vaikka kyseessä oli Sandell! Lisäksi Bluesin kassarina on LIIGAN sivujen mukaan ollut joku saakelin Kaapo Kähkönen.

Nelosen toiminta myös pielessä. Ruudusta kun katseli pelejä niin mitään studioo ei ollut ja kuvan laatu yhtä hyvää kuin pari kuukautta urheilukassin pohjalla maannut pussinuuska.

Liigapörssiäkin on kusista seurata saatana tän sekoilun takia. Toivottavasti korjaantuu mun viikon espanjan reissun aikana.
 

merkkari

Guest
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

En tiedä tottuko silmä mutta tuntu kuin kuva olis hieman parantunut loppua kohden. Kyseessä siis itellä antenni viasat. Mutta pakko yhtyä edellisen mielipiteeseen. Ei uskoisi että vuonna 2013 voi tulla yllätyksenä Liigalle tai Neloselle että kausi alkaa 12.9 kun Liiga on sen itse kaiketi päättänyt. Ihme puuhastelua.
Tulosruudun mukaan ensimmäinen maali merkittiin lopulta myös keräselle eikä Sandellille.
 

SamuK

Rivipelaaja
Viestejä
72
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Katselin tuossa nelonen pro maalikoosteen Ilveksen ottelusta. Aivan järkyttävää ''selostusta'' ja tapahtumien kerrontaa.

Ja tosiaan. Mikä tulospalveluita vaivaa kun liigasivu on aivan kuutamolla, livetulokset noin 10 minuuttia myöhässä ja netin välityksellä ei perinteistä kiekkoradiota kuullut. Ensimmäistä kertaa piti chat-palstoja hakata F5 pohjassa, jotta pysyi ajantasalla.
 

jäsen J

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
530
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Tietääkö kukaan näkeekö liigaa ilmaiseksi mistään? ei tarttis maksella tollasia hintoja!
 

Letkunilkka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
247
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

No kyllä omasta mielestä kuulostaa vähintäänkin kohtuulliselta! Jos pelkän nelosen paketin saa 29.90...
 

vilperi

Luottopelaaja
Viestejä
1 163
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

jäsen J sanoi:
Tietääkö kukaan näkeekö liigaa ilmaiseksi mistään? ei tarttis maksella tollasia hintoja!

Mene hallille KooVeen kausarilla.
 

jäsen J

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
530
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

vilperi sanoi:
jäsen J sanoi:
Tietääkö kukaan näkeekö liigaa ilmaiseksi mistään? ei tarttis maksella tollasia hintoja!

Mene hallille KooVeen kausarilla.

Olipa vitsikästä.. keksi ny jotain muuta!
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 673
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Jos et halua maksaa niin et katso? Simppeliä. Olettaen, että olet aikuinen niin ei pitäisi kovinkaan uutta olla.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Onko muilla palstalaisilla 4pro extra kanavat dna kautta antenni taloudessa? Itse tuli hommattua tuo ja tänään katsoin Kalpa-Ilves matsin, mielestäni yllättävän hyvä kuvanlaatu.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Ikurin Vire sanoi:
Onko muilla palstalaisilla 4pro extra kanavat dna kautta antenni taloudessa? Itse tuli hommattua tuo ja tänään katsoin Kalpa-Ilves matsin, mielestäni yllättävän hyvä kuvanlaatu.
Minulla on ja olin hyvin tyytyväinen.
 

masa_90

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
376
Vs: Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Onko muilla ollut ongelmia nelonen pro extran kanssa? Nyt kun koittaa katsoa niin onpahan aivan naurettavan huono kuvanlaatu HPK-Jokerit pelissä. Välillä laatu käy jo ihan näköisenä mutta sitten alkaa pieni pätkiminen ja kuva samea kuin mikäkin.

Kalpa-Ässät pelissä kuva on sitä mitä pitääkin eli todella hyvää.

Ärsyttävintä vielä on että sama on toistunut useasti, noin puolissa peleissä mitä olen yrittänyt katsoa.

Varsinkin Kalpa-Ilves oli lähes katselukelvotonta ja muistutti lähes jotain huonolaatuisia youtubepätkiä :(

Itsellä siis Elisan kaapeli ja sd-tasoisena kanavat.
 
Ylös