Jääkiekon MM 2023 | Otteluseuranta

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 355
Ruotsi oli ihan pihalla, mörkön turha hyökkäyspään jäähy ja siitä ote ruotsille. Näin ne kääntyy
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 607
Ruotsi pelaa kyllä tyylikästä kiekkoa nyt kun peli alkoi vähän luistamaan.
 

Jaska72

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
532
Salliselta ja Armialta ihan jäätävän huono vaihto. Molemmilta ihan järkyttäviä kiekonmenetyksiä.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 220
Ykkösketju olisi hyvin noista paikoista voinut jo tähän mennessä tehdä 5-6 maalia, mutta eipä näy uppoavan. Jotenkin tuntuu, että Hartikaisen tilalla kannattaisi kokeilla ehkä Kakkoa tai Armiaa. Hartikainen tuntuu tarvitsevan sen ~5 huippupaikkaa aina maaliin ja tuon ei oikein ykkösketjussa pitäisi riittää.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 838
Varmasti näin. Ei se kuitenkaan esim. Jaakko Rissasta kutsu Jaskaksi kun Liigaa selostaa.
Kutsumanimi. Laitettu EliteProspectsiinkiin näkyviin.

 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 607
Tämän kuvan perusteella Anttilalle olis kyllä voinut viheltää vaikka 5min.
FwMLmq1aAAApzCq.jpeg
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 607
No toivotaan nyt kuitenkin, että saa pelata tänä keväänä Stanley Cupista näiden karkeloiden sijaan...
Joo ei nyt aleta toivomaan Dallasin tippumista joidenkin h*lvetin skoda cup läpsyttelyiden takia :D

Itse päätin eilen, että kannustan näissä kisoissa sveitsiä. Olis huikeeta jos joku näistä nousevista maista voittais maailmanmestaruuden.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 220
No joo, osaa se Armiakin näemmä näitä avopaikkoja tuhlata. Tuo oli melkeinpä paras paikka, mitä Suomella on ollut, kun aikaa ja tilaa oli noin paljon.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 553
Joo ei nyt aleta toivomaan Dallasin tippumista joidenkin h*lvetin skoda cup läpsyttelyiden takia :D

Itse päätin eilen, että kannustan näissä kisoissa sveitsiä. Olis huikeeta jos joku näistä nousevista maista voittais maailmanmestaruuden.
Joo siis ehdottomasti. Huvittavaa, kun aikamoista yön hiihtäjää painaa Sallisen ja Lammikon muodossa tällä hetkellä ja siihen hyppäisikin Hintz tilalle. Itse toivon, että dallas menee päätyyn asti. Suomella ei niin väliä.
 
Ylös