Jääkiekon MM 2023 | Otteluseuranta

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 448
Unkari johtaa Jenkkejä 0-1!!!!!
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 064
Tosta kun hankittaisiin Bau Tanskasta niin meillä voisi olla mahdollisuus siihen että Bau syöttää ja Bau tekee maalin :D
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 448
Tässä oli kyse siitä, että tämä peli alkoi klo 12:20 ja siinä vaiheessa kun kirjoitit, että Unkari johtaa 0-1 peli oli jo päättynyt USA:n voittoon 7-1 :)
Mitä helv........Vitun C more
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 448

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 618
Oon kyllä tykännyt tästä Slovakia - Kanada pelistä enemmän kun kummastakaan suomen pelistä. Vaikka numerot on vain 1-1 kahden erän jälkeen niin ollut erittäin viihdyttävää peliä ja tunnetta löytyy kentältä ja katsomosta!
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 064
Oon kyllä tykännyt tästä Slovakia - Kanada pelistä enemmän kun kummastakaan suomen pelistä. Vaikka numerot on vain 1-1 kahden erän jälkeen niin ollut erittäin viihdyttävää peliä ja tunnetta löytyy kentältä ja katsomosta!
Eikä Saksa jenkki pelikään mikään huono ole ollut
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 547
Oon kyllä tykännyt tästä Slovakia - Kanada pelistä enemmän kun kummastakaan suomen pelistä. Vaikka numerot on vain 1-1 kahden erän jälkeen niin ollut erittäin viihdyttävää peliä ja tunnetta löytyy kentältä ja katsomosta!

Pelistä en ehtinyt näkemään kuin rankkarit, mutta muuten peliä näkemättä voin uskoa täysin.

Nämä joukkueet kohtasivat myös vuosi sitten ja oli ehdottomasti yksi viihdyttävimpiä pelejä, joita on tullut nähtyä. Vauhtia oli ja tilanteita riitti molemmissa päissä. Siinä taisi muutama maali enemmän tulla.
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 448
Ruotsi jäähylle kampista
 
Ylös