Jääkiekon MM 2022 | Tampere & Helsinki

jorkkila

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
707
Joukkue on mitäänsanomaton ja pelannut myös niin.
Silti he aina sitten syttyvät ns. merkityksellisissä peleissä ja kovempia vastustajia vastaan.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 693
Slovakia voittamassa Tanskaa selvin numeroin, sillä tuloksella Kanada ei voisi neljänneksi jäädä. Pakkovoitolla Ranskaa vastaan kolmanneksi, muuten ulos.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 515


Tuosta sitten jos on muutama sentti kertynyt taskun pohjalle pölyttymään
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 473


Tuosta sitten jos on muutama sentti kertynyt taskun pohjalle pölyttymään

mukava että tuon 25k lisäksi veloittavat verot erikseen sekä pääsyliput... :D
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 015
Hirveä ulina aitioiden hinnoista, kun "isossa maailmassa" pelkät Super Bowl liput maksaa 5k kipale. Toivottavasti kauppa käy, niin saadaan toukokuun lopun palstapaniikkilaisille ykköskorin jamppoja rosteriin.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 473
Jos yhtään yritysliiketoimintaa tuntee, hinnat yleensä ilmoitetaan sattuneesta syystä ilman alv:a. Eivätkä liput käytännössä koskaan sisälly aition hintaan.
Ja jos ymmärtää suomalaista kulttuuria niin yleensä halutaan yksi hinta, eikä mitään lisäkuluja.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 399
Hirveä ulina aitioiden hinnoista, kun "isossa maailmassa" pelkät Super Bowl liput maksaa 5k kipale. Toivottavasti kauppa käy, niin saadaan toukokuun lopun palstapaniikkilaisille ykköskorin jamppoja rosteriin.
Tärkeintä olis että kauppa käy ja Ilves saa osansa.Muutenkin nuo aitiot menee pääasiassa yrityksille jotka tuo yritysasiakkaita niihin.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 015
Ja jos ymmärtää suomalaista kulttuuria niin yleensä halutaan yksi hinta, eikä mitään lisäkuluja.
Mä luulen, että kun kilauttaa Ipan toimistolle ja sanoo, että mä otan finaalipäivän, niin hinta tulee yhdellä laskulla ja piletit vaikka kotiovelle toimituksella. Huoli pois ja rahat tiskiin. :cool:
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 473
Mä luulen, että kun kilauttaa Ipan toimistolle ja sanoo, että mä otan finaalipäivän, niin hinta tulee yhdellä laskulla ja piletit vaikka kotiovelle toimituksella. Huoli pois ja rahat tiskiin. :cool:
Varmasti tulee, voi olla että saa jopa kyydinkin kotoota.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 473
Oletat, että nuo on tarkoitettu myytäväksi jollekin hassuhattu-perunankaivajalle?
Todennäköisesti ne on tarkoitettu myytäväksi maksavalle asiakkaalle.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 515
Ainoa harmitus on se että en kerennyt laittamaan live-vetoa sisään kun Slovakit johti 2-0, sentään 2-1 tilanteessa muistin laittaa. Slovakia kyllä yritti kovasti mutta ei se vaan riittänyt Suomen tasoista joukkuetta vastaan.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 100
Huolestuttavan homogeenistä on pukeutumiskulttuuri ringsidepaikoilla.

Raha puhuu ja ihan piristävältähän tuo aina niin uskomattoman tiivis sinivalkoinen muuri näyttää, mutta pakko sanoa että kriittiselle paarialuokalle tuottaa isoa huolta, että kuinka näiden pahviukkojen kunto kestää 'aaltojen pakottamana'.
 

Bure10

Guest
Sekä USA että Kanada mukana välierissä, kertoo aika tylyä kieltä näiden kisojen tasosta... Jokohan tässä vaiheessa turnausta tulee jostain ylempää "korkki kiinni" -kehotusta, kun kuitenkin mitaleista jo pelataan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ylös