Jääkiekon MM 2022 | Otteluseuranta

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 697
Jalosjukka kun haaveilee änärivalmentajan pestiin niin onkohan miettinyt kuinka tuo tämän suosima raivostuttava viivelähtöpelaaminen siellä toimii…
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 080
Mikä rooli tolla Kapasella on tuolla penkkien välissä? Kertoa, mitä joukkueiden vaihtopenkillä puhutaan jne? Heh :D
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 885
Mikä rooli tolla Kapasella on tuolla penkkien välissä? Kertoa, mitä joukkueiden vaihtopenkillä puhutaan jne? Heh :D
Juu ja osaa Latvian kieltä!!! Kertoo kokoajan mitä Vitolins on sanonut,, vitustako se tietää mitä siellä puhutaan.. raskasta kuunneltavaa.
 

Ilvua

Luottopelaaja
Viestejä
1 410
Periaatteessa noi Manninen ja Vatanen vois mahtua mun Ipaan. Ja Stretsi tietty..

Peli sinänsä ei oo mitään ihmeitä tarjonnut. Tosiaan ton Kapasen vois repiä tuolta geeliletistä vittuun..
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 885
Just mietin että siellä vois olla yhtä hyvin naapuri kertomassa mitä penkillä tapahtuu
Ihan helposti. Mäkin voisin olla. Tutkii jotain ilmeitä ja niistä että kuka on turhautunut.. Jukka Jalonen on aina sen näköinen että vittu kun vituttaa olla täällä, vaikka näin ei varmasti ole.
 

Bure10

Guest
Milloinhan Suomi vaihtaa tuon hirveän maalilaulunsa? Muutenkin astetta junttimaisempi meno näissä, kun hallissa pauhaa mm. Portion Boys.

Ja itse pelistä: Suomi ei vakuuta. Latvia ei ole ollut millään tavalla heikompi.
 

sandelssi 42

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
822
Milloinhan Suomi vaihtaa tuon hirveän maalilaulunsa? Muutenkin astetta junttimaisempi meno näissä, kun hallissa pauhaa mm. Portion Boys.

Ja itse pelistä: Suomi ei vakuuta. Latvia ei ole ollut millään tavalla heikompi.
No nämä koko tapahtumathan on ihan juntteja täynnä. Kannustus on sitä NHL-tason Suomi tap tap tap Suomi kerran pari erässä. Tai sit niinkuin naapurin tapahtumissa pyydetään katkoilla kannustamaan.
 
Ylös