Jääkiekkotoimittajat, asiantuntijat, kommentaattorit yms.

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 432
Vastaan tänne kun parempi ketju.

Joo Sorjonen saisi kyllä selostaa enemmän Liiga pelejä. Muutamia ärsyttäviä maneereja Sorjosella on, mutta on kyllä todella todella hyvä selostaja.

Ja nyt kun selostajista puhutaan niin mun on täysin mahdoton ymmärtää miksi Teppo Laaksonen ei selosta Liigaa ja on ilmeisesti jäämässä työttömäksi ainakin MTV:n osalta. Omissa papereissa Teppo Laaksonen on paras Suomalainen selostaja.

1. Teppo Laaksonen
2. Sebastian Waheeb
3. Jani Alkio/Julius Sorjonen
Ainakin muutaman niistä kyläselostajista vois heivata ihan samantien pois. Nää perus lappeenrantavaasakouvola -akselin selostajat.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 432
Onpas perin yllättävää. AnttiVihtorin haastattelu.

Mäkinen päätyi juniorivalmentajaksi poikansa harrastuksen kautta. Hän ei malttanut keskittyä kahvinjuontiin kaukalon laidalla.
”Katselin treenejä ja olin kovasti sitä mieltä, että jutut voisi tehdä paremminkin. Menin sitten yhdeksi lenkiksi mukaan. Olen jääkiekon opettelija. Haluan mitata itseäni siinä, kuinka hyvin pystyn ymmärtämään jääkiekkoa.”

 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 711
Onpas perin yllättävää. AnttiVihtorin haastattelu.

Mäkinen päätyi juniorivalmentajaksi poikansa harrastuksen kautta. Hän ei malttanut keskittyä kahvinjuontiin kaukalon laidalla.
”Katselin treenejä ja olin kovasti sitä mieltä, että jutut voisi tehdä paremminkin. Menin sitten yhdeksi lenkiksi mukaan. Olen jääkiekon opettelija. Haluan mitata itseäni siinä, kuinka hyvin pystyn ymmärtämään jääkiekkoa.”

Vaatimattomuus on kaunista :)
 
Ylös