Jääkiekkotoimittajat, asiantuntijat, kommentaattorit yms.

Mun mielestä Alkio on ihan hyvä selostaja, pääosin aina sisällä pelissä ja käsittää tapahtumat hyvin. Tosin se karjuminen on välillä ihan hirveen kuulosta. Mulle paras selostaja on Sorjonen, puhuu asiaa ja sillä on rauhallinen ääni.

Mun mielestä Alkio on ihan hyvä selostaja, pääosin aina sisällä pelissä ja käsittää tapahtumat hyvin. Tosin se karjuminen on välillä ihan hirveen kuulosta. Mulle paras selostaja on Sorjonen, puhuu asiaa ja sillä on rauhallinen ääni.
Juu, äänenkäyttö on ainakin itselle varsin tärkeä juttu selostajan osalta.

Alkioon pätee tässä vähän sama kuin Ylen Matti Härköseen, eli sisältö sinällään valtaosin ok tai jopa hyvää, mutta ulosanti sitten välillä ihan hirveää. Härkönen on tässä suhteessa vielä paaljoooon Alkiota pahempi ja suurin syy sille, miksi Huuhkajien pelejä ei tule kovin usein katsottua.

Mua Sorjosen ääni nimenomaan jostain syystä meinaa ärsyttää vaikka hän onkin muuten tosi hyvä selostaja :D jotain siinä puhetyylissä on mun päässä vikana. Ehkä siihen joskus vielä totun.

Takaisin