Jääkiekkotoimittajat, asiantuntijat, kommentaattorit yms.

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 317




Aina välillä oon ihmetelly, että twiittaileeko toi Sasha kännissä kun tulee niin erikoista settiä ja niin se näyttää olevan. Mitäköhän työnantaja mieltä näistä
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 302




Aina välillä oon ihmetelly, että twiittaileeko toi Sasha kännissä kun tulee niin erikoista settiä ja niin se näyttää olevan. Mitäköhän työnantaja mieltä näistä

Kyllä sielä ilmeisesti taipumusta on korkkia avata välillä. Twitteri ei vaan pysy kiinni silloin.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 584




Aina välillä oon ihmetelly, että twiittaileeko toi Sasha kännissä kun tulee niin erikoista settiä ja niin se näyttää olevan. Mitäköhän työnantaja mieltä näistä

Nää on taas poistettu aamuun mennessä, mulla taitaa olla jotain vanhempia avautumisia tallennettuna puhelimessa mitkä arvasin että poistaa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 617




Aina välillä oon ihmetelly, että twiittaileeko toi Sasha kännissä kun tulee niin erikoista settiä ja niin se näyttää olevan. Mitäköhän työnantaja mieltä näistä

Työnantaja taitaa olla Sanoma ja lähin esimies Vesa Rantanen.
 

Lehtisalaatti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
180
Mikäs ongelma baarikyselyssä on?

Jälkimmäinen toki vähän kyseenalainen urheilutoimittajalta, vaikka saahan hänkin mielipiteitään Twitterissä ilmaista.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 617
Elmo Aittolasta voi olla montaa mieltä, enkä nyt itse tunnustaudu ainakaan herran faniksi, mutta kyllä tää kuittailu Sihvosen suuntaan on ihan hauskaa.
Täytyy muistaa, että Sihvonen "ylisti" Marjamäen pelitapaa vielä aika pitkään sen jälkeen kun suurin osa asiantuntijoista oli jo alkanut antaan rapaa sille pelitavalle.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 839
Elmo Aittolasta voi olla montaa mieltä, enkä nyt itse tunnustaudu ainakaan herran faniksi, mutta kyllä tää kuittailu Sihvosen suuntaan on ihan hauskaa.
Täytyy muistaa, että Sihvonen "ylisti" Marjamäen pelitapaa vielä aika pitkään sen jälkeen kun suurin osa asiantuntijoista oli jo alkanut antaan rapaa sille pelitavalle.

Tämä on kyllä todella nätisti sanottu kyseisestä herrasta.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 617
Tämä on kyllä todella nätisti sanottu kyseisestä herrasta.
Joo kyllä googlaamalla löytyy melkoista settiä, mutta tosiaan muotoillaan asia nyt tuollain asiallisesti.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 026

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 617
Hämeen-fucking-Sanomat on tän valtakunnan ykköskiekkomedia. Propsit Savolaiselle ja peiliinkatsomisen paikka isoille medioille.
Siis itse tykkään Savolaisesta erittäin paljon vaikka välillä hänen jutut Kiekkokiukaassa vähän naurattaakin. Vie tällä hetkellä Huttusta näissä huhuissa kun märkää rättiä.

PS. Löysin nyt vasta tämän ketjun ja tälle olisi ollut käyttöä jo aikaisemmin niin ei olisi mennyt itsellä monet viestit OT:n puolelle.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 668
Savolainen on selvä ykkönen tällä hetkellä. Ei kaveeraa pelaajien kanssa ainakaan julkisesti vaan kritisoi ketä vaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 617
Savolainen on selvä ykkönen tällä hetkellä. Ei kaveeraa pelaajien kanssa ainakaan julkisesti vaan kritisoi ketä vaan.
Tästä asiasta täytyy antaa kyllä pisteitä myös Esko Seppäselle niin hullulta kuin se kuulostaakin, mutta vuodet ovat tehneet hyvää Seppäselle tämän suhteen.

Ihan samaa ei voi sanoa esimerkiksi Liigawam kavereista :rolleyes:
 

no mut hei tykitellään

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
423
Petteri Sihvosen pitkä haastattelu. Hän sanoo, että henkilö Petteri Sihvonen ja Johtavan mediahahmo ovat kaksi aivan eri asiaa ja toivoo, että tulisi kylillä kohdattuna enemmän Petterinä kuin Johtavana.

 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 668
Petteri Sihvosen pitkä haastattelu. Hän sanoo, että henkilö Petteri Sihvonen ja Johtavan mediahahmo ovat kaksi aivan eri asiaa ja toivoo, että tulisi kylillä kohdattuna enemmän Petterinä kuin Johtavana.

Näinhän se kirjassaankin sanoi. Twitterissä esiintyvä hahmo on myös enemmän sukua Johtavalle.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 617
Rasti seinään.

"MTV Urheilun asiantuntija Petteri Sihvonen joutui nostamaan käden pystyyn virheen merkiksi MTV3:n Huomenta Suomen Kiekkoraati-osiossa torstaina."
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 668


Mihinkähän näätä-Savolainen menee? Uskon että Kiekkokiuas jatkuu, tekivät kuitenkin oman Twitter-tilinkin podille tässä muutama viikko sitten.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 396
Nyt mun on pakko kuunnella Sihvosta, ei vaan voi jättää tota väliin:D
 
Ylös