Jääkiekkoilijat oikeudessa

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 173
Ei kruunata jos sopimus puretaan. Pelaajan pitää olla joukkueen jäsen mestaruuden voitto hetkellä, että virallisiin tilastoihin pääsee.

No ei Tappara sitä tähänkään mennessä ole purkanut, että katsotaan nyt.
Mouhoradion toimittaja Jani Saari:

katso liitettä 8645


Ihan sitä vaan tässä sanon, että onhan se tuomittavaa mutta....


Yllättäen juuri tämä täysin puusilmäinen emämouho löytää tähänkin uutta näkökulmaa, "jööö... mää ja tapparanmiäs!!!"
 

viltur

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
290
Siis tuota.. mitä helvetin väliä sillä on missä raiskaus tapahtunut, puskassa tai hotellihuoneessa. Onko tällä Saarella ihan kaikki kamarit lämpiminä...Odotan että tuo kaveri
Odotan että tuo kaveri deletoidaan tuolta foorumilta hyvinkin nopeasti,ennen kun mädättää hommaa enempää
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 891
Ihan oikea tuomio, tekoon suhteutettuna meni varmasti täysin oikein, tuo negatiivinen huomio on tietysti ihan naurettava juttu, mutta ei se yllätä Suomessa…

Tuo Saaren kommentti oli outo, tosin olen pitänyt sangen pöljänä jo ennen totakin juttua.
Ihan samahan se on mikä mulle tulee mieleen kun raiskauksesta puhutaan, vaikka se ei juuri toi tapa olisikaan, yksilöitä ja yksittäisiä tapojahan on monia.

Minusta ihan hyvä tuomio, riittävä ja kiekkoura on aika vaakalaudalla Rönnillä tämän jälkeen ansaitusti.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
867
Se tästä vielä puuttuiskin, kun nää mouhot voittais ja tää raiskaaja tulis lomiltaan nostaan kannua torille. Varmaan tulis oikeen kääriäisen kuuluttamana: *toooooopi ja (keskustori huutaa) *rönnnni!
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 349
Joo-o... Vittu että pistää veren kiehumaan noi yksittäiset Rönniä vähänkään puolustelevat kirjoitukset. Seuran totaalisesta housuunpaskomisesta puhumattakaan. Naapurin faniyhteisö enimmäkseen vaikuttaa aidosti hylänneen tämän kusipään, ja hyvä niin. Kyllä jos olisin oransseihin housuihin syntynyt, olisi mulla nyt aivan helvetin petetty olo seuran toimesta.

Miettikää nyt, jos meidän Ilves olisi ottanut tietoisen riskin, että raiskaaja saa kantaa meidän seuran värejä. Että me oltaisiin hurrattu tuollaista ihmissaastaa, nostettu hänet idoliasemaan joukkuetta ihaileville lapsille... Hyi vittu. Tappara on kannattajilleen helvetin ison anteeksipyynnön velkaa. "Kommentoimme asiaa, kun olemme siihen perehtyneet", joo-o. Haistakaa paska. Saatanan lampaat.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 962
Jatkoajalla vääräleuat liikenteessä :)
1710259180684.png
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 365
Ihan oikea tuomio, tekoon suhteutettuna meni varmasti täysin oikein, tuo negatiivinen huomio on tietysti ihan naurettava juttu, mutta ei se yllätä Suomessa…

Tuo Saaren kommentti oli outo, tosin olen pitänyt sangen pöljänä jo ennen totakin juttua.
Ihan samahan se on mikä mulle tulee mieleen kun raiskauksesta puhutaan, vaikka se ei juuri toi tapa olisikaan, yksilöitä ja yksittäisiä tapojahan on monia.

Minusta ihan hyvä tuomio, riittävä ja kiekkoura on aika vaakalaudalla Rönnillä tämän jälkeen ansaitusti.
Musta taas raiskauksesta pitäis aina tulla kiintee tuomio, aina.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 891
Musta taas raiskauksesta pitäis aina tulla kiintee tuomio, aina.
Joo, tää ei nyt ollut lähinnä se mitä mieltä mä olen tuomioista Suomessa ( ihan paskojahan ne usein on, murhasta pitäis istua vähintään 20 vuotta mun mielestä), mutta nuorena henkilönä tehdystä rikoksesta, joka ei ilmeisesti ollut törkeä, niin ihan hyvä tuomio, siis en tekotavan luettuani odottanutkaan enempää.
 
Ylös