Jääkiekkoilijat oikeudessa

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 349
Senkin lisäksi, että tällaisilla asioilla spekulointi vielä tässä vaiheessa on moraalisesti väärin, on se myös tarpeetonta. Vaikka oletus olisikin, että kaikki tietäisi kuka on kyseessä. Sitä paitsi toihan ei ole edes totta, esimerkiksi meikämandoliini on makoillut viimeset 15min sohvalla raapimassa persettä ja miettien että "mistähän nää taas oikeen jauhaa täällä" kun itsellä ei ainakaan ole harmainta aavistustakaan, kenestä on kysymys. Ja vaikka te tietäisittekin, niin ei se tarkoita että olisitte asiasta yhtään sen sopivampia keskustelemaan.

Mun mielestä täällä on nyt sopivan jämäkkä linja tähän asiaan. Mitä sillä on väliä, jos nimimerkki Supin tukit Ilvesfoorumilta on taas vaihteeks ihan kuutamolla siitä mistä puhutaan, ei mun eikä kenenkään muunkaan ulkopuolisen tarvitse tietää, ennen kun faktat on todistetusti lyöty pöytään.

Odotan mielenkiinnolla, jatketaan sitten keskustelua kun tiedetään lisää.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Minulla on 100% tieto kuka on kyseessä on myös 100% varmaa että hän on syytteessä raiskauksesta on todella tekopyhää suojella kyseisen raiskarin mainetta.

Mikäli pöytäkirjat eivät olisi kuulemisen osalta salaisiksi leimattu voisin liittää ne tänne.

Toivottavasti tulee saamaan pidemmän tuomion kuin Lahtinen!

Kysyn nyt vielä, että luenko mä tuon yhden osion oikein: sulla on hallussasi salaiseksi luokiteltua materiaalia?
 

Shamaani

Rivipelaaja
Viestejä
31
Kysyn nyt vielä, että luenko mä tuon yhden osion oikein: sulla on hallussasi salaiseksi luokiteltua materiaalia?
Kyllä hallussani on useita tuhansia sivuja salaiseksi luokiteltuja dokumentteja ja pöytäkirjoja. Kaikki ei tietenkään ole tästä tapauksesta.
Se onko minulla oikeus pitää niitä hallussani jääköön sinun pääteltäväksi

Pahoittelen että meinasi kiehua ylitse, asia koskettaa välillisesti minua.
En asiaa kommentoi enempää enään julkisesti enkä yksityis viestin.
Nimen voi jokainen kysyä Helsinki käräjäoikeudessa niin halutessaan.

Pahoittelen vielä närkästymistäni.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Kyllä hallussani on useita tuhansia sivuja salaiseksi luokiteltuja dokumentteja ja pöytäkirjoja. Kaikki ei tietenkään ole tästä tapauksesta.
Se onko minulla oikeus pitää niitä hallussani jääköön sinun pääteltäväksi

Pahoittelen että meinasi kiehua ylitse, asia koskettaa välillisesti minua.
En asiaa kommentoi enempää enään julkisesti enkä yksityis viestin.
Nimen voi jokainen kysyä Helsinki käräjäoikeudessa niin halutessaan.

Pahoittelen vielä närkästymistäni.

Kaikki ok. Ymmärrän närkästymisen. Pisteet siitä, että huomioit asian itse.

Kirjoitat, että koskettaa sua välillisesti, niin ymmärrän vielä paremmin.

Jaksamisia.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 826

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 894
Ainakin itse luotan Suomen oikeusjärjestelmään, että oikeus tapahtuu oli tuomio mikä hyvänsä.

Antakaamme rattaiden pyöriä aikansa.

Kyllä nämä rikosasioiden käsittelyajat ovat niin naurettavan pitkiä, että kauhean korkeaa arvosanaa jo pelkästään sen takia tälle systeemille ei voi antaa.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 349
Toivottavasti täälläkin nyt osataan käsitellä tätä asiaa yhtä asiallisesti kuin Case Lahtista, vaikka onkin naapurin pelaaja kyseessä. Moni meistä ei pidä Tapparasta seurana, mutta tässä keskustelussa pitää osata erottaa seura ja pelaaja. Tämä ei ole Tapparan vika millään tavalla. Ei syytetä heitä organisaationa eikä yhteisönä, jooko?

Niin, ja pidetään mielessä, että tämä tapaus ei ole vielä käräjille asti edennyt, eli muistetaan myös syyttömyysolettama.

Edit: Tekstin kielenkäyttö koettiin muutaman nimimerkin toimesta provosoivaksi, kun kommentin tarkoitus oli nimenomaan päinvastainen. Tekstiä muokattu väärinkäsitysten välttämiseksi
 
Viimeksi muokattu:

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 295
Ennen oikeuden päätöstä syytetty on "Syytön kunnes toisin todistetaan" oikeusvaltion periaatteiden mukaisesti.

Ennen kuin oikeutta on jaettu, niin keskustelu myös sen mukaisesti.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 532
Nyt voi lopettaa spekulaatiot nimestä. Rönni vetäytyy toistaiseksi joukkueen toiminnasta.

hyvin Tappara hoiti jutun.

Miten tää on nyt näin vitun vaikeeta näille lätkänpelaajille. Luulis että osais olla raiskaamatta, niiku mitä helvettiä.

Juu vasta epäilys ja syyte eikä tuomio, mutta silti. Ellei tämä ole aivan selvä jaarittelu uhrilta niin mikä ajaa ihmisen tuohon
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 349
hyvin Tappara hoiti jutun.

Miten tää on nyt näin vitun vaikeeta näille lätkänpelaajille. Luulis että osais olla raiskaamatta, niiku mitä helvettiä.

Juu vasta epäilys ja syyte eikä tuomio, mutta silti. Ellei tämä ole aivan selvä jaarittelu uhrilta niin mikä ajaa ihmisen tuohon
Komppaan joka sanaa. Voimia sinne puolelle kaupunkia, vaikka Rönni käräjillä todettaisiinkin syylliseksi niin tämä ei ole teidän vikanne.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 295
Kyllä nämä rikosasioiden käsittelyajat ovat niin naurettavan pitkiä, että kauhean korkeaa arvosanaa jo pelkästään sen takia tälle systeemille ei voi antaa.
Mieluummin pidemmät käsittelyajat, kuin hutiloidut tuomiot, mut ei ehkä tän ketjun asiaa niinkään
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 422
Tää on sillälailla perseestä (jos siis tuomio tulee), kun pikku Mouhot tulee valittamaan tuosta tuomiosta, ja some tulee taas lukukelvottomaksi...Mutta hyvin naapuri hoiti hjomman!
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 349
Ristus miten vässähtänyttä jorinaa. Öhö, öhö.
Pahoittelut jos kuulosti mauttomalta ottaen huomioon asiayhteyden, mutta lähinnä tällä tarkoitin tätä: teistä ei tarvitse tykätä seurana, mutta myös paatuneimpien ilveksien - kuten allekirjoittanut - pitää osata erottaa tämä tapaus ja Tapparaa kohtaan tuntemansa vihamielisyys. Paremmin olisin voinut asian muotoilla mutta hyvää tarkoitin. Rauhaa.
 
  • Tykkää
Reactions: M22

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 532
Komppaan joka sanaa. Voimia sinne puolelle kaupunkia, vaikka Rönni käräjillä todettaisiinkin syylliseksi niin tämä ei ole teidän vikanne.
Eipä tämä voimia vaadi sinänsä. Jos Rönni on syyllinen --> ulos joukkueesta ja elämä jatkuu. On itse kussut omat asiansa.

Jos Rönni ei ole syyllinen --> täysi tuki hänelle vaikka lynkkausta tulisi.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 565
Ennen oikeuden päätöstä syytetty on "Syytön kunnes toisin todistetaan" oikeusvaltion periaatteiden mukaisesti.

Ennen kuin oikeutta on jaettu, niin keskustelu myös sen mukaisesti.

Tämä pitäisi aina muistaa. Toisaalta, kun näin pitkälle asia on edennyt, niin vahvaa näyttöä on. Ihan täysin pyhäkoulupoikamaisesti kaveri ei ole toiminut. Siinäkin tapauksessa, että tuomiota ei edes tulisi. Vrt case Heljanko. Överiksi case meni, mutta ei varatun ukkomiehen viestittely ja treffit nuoren likan kanssa ihan täysin OK ja ajateltua ollut. Joukkueen omia sääntöjä myös rikottiin.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 720
Ristus miten vässähtänyttä jorinaa. Öhö, öhö.

Olet kyllä hieno ihminen. Kaikki muut tapparalaiset täällä jäävät pitkälle taakse, he kun eivät osaa keskustella yhtä asiallisesti kuin sinä. Pidä sama suunta!

Itse aiheeseen, Tapparalle plussat hyvästä tiedotteesta. Erityiset plussat siitä, että uhria ei millään tavalla syyllistetty tai edes kiistetty rikoksen tapahtumista.
 

Greg Stillson

Rivipelaaja
Viestejä
77
Tuomioistuimien ja poliisin ruuhkat ja resurssit on usein syynä pitkiin käsittelyaikoihin, ne enemmän hankaloittavat ja tuottavat puutteellista käsittelyä ja turhaa kärsimystä mm. uhreille.

Itse syytteeseen, katsotaan mitä oikeus päättää. Ikävä tapaus, toivottavasti kaikki saavat oikeutta ja apua. Jokainen tällainen on liikaa.
 

Val76

Luottopelaaja
Viestejä
1 016
Ristus miten vässähtänyttä jorinaa. Öhö, öhö.

Itse aiheeseen. Seura otti viisaan linjan ulostulon myötä. Toki tavallaan ainoa vaihtoehto pelaajan henkilöllisyyden pyöriessä forumeilla pitkin maita ja mantuja.
Samaa mieltä, kuulostaa ala-astekommentilta. Miksi helvetissä pitäisi vihata jotain ihmistä koska hän kannattaa jotain toista urheiluseuraa? Vähän järkeä nyt kommentoinnin tasoon. Ja miksi helvetissä pitäisi vihata Tapparaa?
 
Ylös