Ilvestyskirja. Nyt. -podcast

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 936
Edelleen liigan piste-ennätys Tappuralla 116. By Hintsanen :)
No, äläs nyt pienistä. Eihän sielä ole Kärpät kuin 20 pinnaa laittanut paremmaksi :)
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 337
No, äläs nyt pienistä. Eihän sielä ole Kärpät kuin 20 pinnaa laittanut paremmaksi :)
Kuunnelkaas uudestaan. Mun mielestä Hintsanen sanoi, että Tapparan ennätys. Puhui siis Tapparan ennätyksestä.

@WillieGunn sun lauantai illan Maria Nordin hetki pääsi viikon jaksoon :D
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 936
Kuunnelkaas uudestaan. Mun mielestä Hintsanen sanoi, että Tapparan ennätys. Puhui siis Tapparan ennätyksestä.

@WillieGunn sun lauantai illan Maria Nordin hetki pääsi viikon jaksoon :D
En ollu ehtiny kuunnella, mutta eikös Tapsun ennätys myös ole 127
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 337
En ollu ehtiny kuunnella, mutta eikös Tapsun ennätys myös ole 127
No vittu sehän tästä nyt puuttui :D

Ootas mää käännän tän vielä Hintsasen eduksi nopeesti.

Hintsanen siis tarkoitti, että Tapparan viime kauden piste-ennätys oli 116 :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 337
  • Tykkää
Reactions: #68

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 386
Oli hyvä jakso ja vierastaki kuuntelis mielellään useemminki. Tsemppiä Hintsaselle vaan savuttomuuden yritykseen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 337
Siis tää 116.pts. On huonoin pistemäärä millä runkosarja on voitettu. Sitähän Hintsanen varmaan tarkoitti..
Noniin tulihan se sieltä!

Tätä se Hintanen tarkoitti!
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 717
Siis tää 116.pts. On huonoin pistemäärä millä runkosarja on voitettu. Sitähän Hintsanen varmaan tarkoitti..

Ei ole. Jokerit voitti 60 pelin runkosarjan 111 pisteellä kaudella 12-13. 115 pisteellä ovat runkosarjan voittaneet myös Kärpät -15 ja Tappara -22.

Eli Hintsasella tuli vaan joku ajatuskatkos.

E: Myös KalPa keräsi 115 p -2012
 
Viimeksi muokattu:

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Kyllä nyt on kirjoitettava Sami Hintsasen "kysymyksistä", jotka eivät ole kysymyksiä.
Arvostan häntä ja pidän juonnoistaan yms, mutta eihän nyt jumalauta voi olla niin, että oli sitten Ilves-podcastin vieraan haastattelu, lehdistötilaisuus tai mikä välinsä, niin ns. "kysymykset" ovat lähes aina tasoa:
- "oletko samaa mieltä että..."
- "Ilveksellä on mennyt niin että jne, onko näin...."
ja monen monta muuta esimerkkiä löytyisi.
Mä en ymmärrä miksi kysyy koko ajan kysymyksiä, jotka eivät ole kysymyksiä ja joihin voi vastata yhdellä sanalla.
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 560
Kyllä nyt on kirjoitettava Sami Hintsasen "kysymyksistä", jotka eivät ole kysymyksiä.
Arvostan häntä ja pidän juonnoistaan yms, mutta eihän nyt jumalauta voi olla niin, että oli sitten Ilves-podcastin vieraan haastattelu, lehdistötilaisuus tai mikä välinsä, niin ns. "kysymykset" ovat lähes aina tasoa:
- "oletko samaa mieltä että..."
- "Ilveksellä on mennyt niin että jne, onko näin...."
ja monen monta muuta esimerkkiä löytyisi.
Mä en ymmärrä miksi kysyy koko ajan kysymyksiä, jotka eivät ole kysymyksiä ja joihin voi vastata yhdellä sanalla.
Tää häiritsee itseänikin. Toivottavasti nää loppuu, ei anna haastatteluun mitään sisältöä.
 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 296
Tillun vierailu oli hyvää settiä. Toki oli arvattavissa, että "käsittely" tulee olemaan mallia silkkihansikkain, kuten edellä on kuvattu esim. tuota kysymysten asetantaa.
 

Jekimovs

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
106
Kyllä nyt on kirjoitettava Sami Hintsasen "kysymyksistä", jotka eivät ole kysymyksiä.
Arvostan häntä ja pidän juonnoistaan yms, mutta eihän nyt jumalauta voi olla niin, että oli sitten Ilves-podcastin vieraan haastattelu, lehdistötilaisuus tai mikä välinsä, niin ns. "kysymykset" ovat lähes aina tasoa:
- "oletko samaa mieltä että..."
- "Ilveksellä on mennyt niin että jne, onko näin...."
ja monen monta muuta esimerkkiä löytyisi.
Mä en ymmärrä miksi kysyy koko ajan kysymyksiä, jotka eivät ole kysymyksiä ja joihin voi vastata yhdellä sanalla.
Hämäläinenhän kuittasi Saipa-ottelun jälkeisen lehdistötilaisuuden lopussa, vapaasti siteeraten, kuinka hänelle oli kerrottu Ilveksen lehdistötilaisuuden ottavan ”puoli tuntia” ja turhautuneen kun ihmeellisiä ”kysymyksiä” tuli kysymyksien perään.

Monen lauseen johdatteluja, joissa Hintsanen yrittää tuoda erinomaisuuttaan ilmi todellisuudessa tehnen itsestään ”toimittajan” irvikuvan.

Olen pitänyt Hämeenlinnan lehdistötilaisuuden haastattelijaa eniten myötähäpeää herättävänä, mutta kyllä se valitettavasti löytyy meiltä. Olisi ajatellut, että Sami olisi yrittänyt kauden mittaan kehittää itseään, mutta ilmeisesti ei ymmärrä valmentajien reaktioistakaan muuttaa lähestymistapaa.

EDIT: Tiedän että Makkonen lukee tätä ketjua, eikö hän uskalla mainita tästä koko kautta puhuttaneesta ilmiöstä Hintsaselle vai miten ihmeessä tämä on voinut jäädä tälle tasolle. Enkä sano, että pitäisi mainita podcastia nauhottaessa, mutta jotenkin viesti pitäisi saada perille.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Hämäläinenhän kuittasi Saipa-ottelun jälkeisen lehdistötilaisuuden lopussa, vapaasti siteeraten, kuinka hänelle oli kerrottu Ilveksen lehdistötilaisuuden ottavan ”puoli tuntia” ja turhautuneen kun ihmeellisiä ”kysymyksiä” tuli kysymyksien perään.

Monen lauseen johdatteluja, joissa Hintsanen yrittää tuoda erinomaisuuttaan ilmi todellisuudessa tehnen itsestään ”toimittajan” irvikuvan.

Olen pitänyt Hämeenlinnan lehdistötilaisuuden haastattelijaa eniten myötähäpeää herättävänä, mutta kyllä se valitettavasti löytyy meiltä. Olisi ajatellut, että Sami olisi yrittänyt kauden mittaan kehittää itseään, mutta ilmeisesti ei ymmärrä valmentajien reaktioistakaan muuttaa lähestymistapaa.

EDIT: Tiedän että Makkonen lukee tätä ketjua, eikö hän uskalla mainita tästä koko kautta puhuttaneesta ilmiöstä Hintsaselle vai miten ihmeessä tämä on voinut jäädä tälle tasolle. Enkä sano, että pitäisi mainita podcastia nauhottaessa, mutta jotenkin viesti pitäisi saada perille.
Mä en itse asiassa edes usko, että Hintsanen pätee tuolla. Ajattelen niin, että innostuu niin paljon, että sitten tenttaa asioita, mitä itse on mielessään funtsinut. Mutta ihan kaikella hyvällä, olisi mukava saada jotain muutosta siihen
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 936
Hintsanen tosiaan vähän vahingossa johdattelee noita kysymyksiä, mutta on erittäin hyvä tuossa hommassa. Meidän lehdistötilaisuus on hyvä ja tuo lisäarvoa. Hämäläinen voi mennä muualle vinkumaan toki vituttaa varmaan kun kokoajan häviää.

Ne minuutin mittaiset ja yhden kysymyksen lehdistötilaisuudet ei tuo kellekkään mitään lisäarvoa.
 

Jekimovs

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
106
Hintsanen tosiaan vähän vahingossa johdattelee noita kysymyksiä, mutta on erittäin hyvä tuossa hommassa. Meidän lehdistötilaisuus on hyvä ja tuo lisäarvoa. Hämäläinen voi mennä muualle vinkumaan toki vituttaa varmaan kun kokoajan häviää.

Ne minuutin mittaiset ja yhden kysymyksen lehdistötilaisuudet ei tuo kellekkään mitään lisäarvoa.
Eli vaihtoehdot ovat joko minuutin pressi tai vaihtoehtoisesti +5min, missä kysymyksien tilalla on toteamuksia. Sinun mielestäsi ei kannata yrittää kehittää tekemistä. Selvä peli.
 
Ylös