Ilvestyskirja. Nyt. -podcast

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 532
Vielä kun saisivat time stampit niin olisi jees. Voisi mennä suoraan vieraan kanssa käytyyn osuuteen.
Tai toimivan soittimen. Chromella tai Firefoxilla kun aloittaa toiston ja pistää pauselle jossain kohtaa ja aloittaa toistamisen se lopettaa muutaman sekunnin päästä toistamisen kokonaan.
 

oowee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
605
No en itsekkään. Silti tälläkin kommentilla yritti saada keskiverto kannattajan kuulostamaan typerältä.

Sen verran monta perjantaita ja lauantaita hallilla viettäneenä plus foorumeita lukeneena niin kyllä ne sen ihan itse saavat aikaan. Siis keskivertokannattajat typerän kuvan itsestään
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 674
Sen verran monta perjantaita ja lauantaita hallilla viettäneenä plus foorumeita lukeneena niin kyllä ne sen ihan itse saavat aikaan. Siis keskivertokannattajat typerän kuvan itsestään

Siis pitäisikö tämä ymmärtää niin, että valtaosa jääkiekkoa seuraavista on typeriä?
 
Viimeksi muokattu:

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 994
Hintsanen on tietysti katsonut paljon pelejä elämässään, mutta olen aika varma että tältä forumilta löytyy paljon meitä, jotka ovat katsoneet reilusti enemmän. Saati sitten lueskelleet kiekkokirjallisuutta ja tilastoja.

Sikäli tuo itsensä korottaminen erityiseksi asiantuntijaksi tuntuu vähän tökeröltä, vaikka toki täytyy samaan hengenvetoon muistaa, että nämä podcastit ovat viihdettä, että mutkia sopiikin välillä pistää suoriksi.
Tiedän monta ihmistä jotka ovat katsoneet paljon pelejä elämässään, mutta eivät silti ymmärrä itse pelistä mitään. Siksi itse mielellään käyn välillä katsomassa vaikkapa Tps - Kärpät, tai Ässät - KooKoo pelin.. silloin kaikki värilasit on poissa silmiltä ja voin keskittyä puhtaasti itse pelin seuraamiseen. Myös kaikki jännitys ja fiiliksessä eläminen jää ja voin seurata esim. pelejä pelin sisällä, tai tarkkailla yksittäisen pelaajan vaihdon. Kyllä se on aivan eri asia jo tv:stä katsottuna Ilveksen peli, tai vaikka Jukurit - Sport.

Enkä nyt väitä, että oma tietämys olisi jotenkin kovalla tasolla.
 

hanhenkaula

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
183
Eilen eksyin ensimmäistä kertaa kuuntelemaan podcastia.
Kuuntelin Moraalinvartija-jakson.
Tai yritin.
Ei vaan jänne kestänyt sitä mässytystä :D

Onko tässä viimeisimmässä taas joku dallaspulla poskessa vai voiko yrittää uudestaan?

MUOK: Jos siä on pakko syödä ja mussuttaa, niin tehkää tää hauskajuttu vasta castin loppuun, niin ei aja seuraavia kuuntelijoita pois.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 586
Eilen eksyin ensimmäistä kertaa kuuntelemaan podcastia.
Kuuntelin Moraalinvartija-jakson.
Tai yritin.
Ei vaan jänne kestänyt sitä mässytystä :D

Onko tässä viimeisimmässä taas joku dallaspulla poskessa vai voiko yrittää uudestaan?
Tällä kertaa ei syödä mitään. Jotkut yksilöt vain löytävät jotain hohdookkuutta siitä että joku ei tykkää siitä mässytyksestä. Itselleni alkaa olemaan aika sama mässyttää tai ei. Mässytystä se vain on, toki ymmärrän ettei sellaista mielellänsä kuuntele.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 319
Eilen eksyin ensimmäistä kertaa kuuntelemaan podcastia.
Kuuntelin Moraalinvartija-jakson.
Tai yritin.
Ei vaan jänne kestänyt sitä mässytystä :D

Onko tässä viimeisimmässä taas joku dallaspulla poskessa vai voiko yrittää uudestaan?

MUOK: Jos siä on pakko syödä ja mussuttaa, niin tehkää tää hauskajuttu vasta castin loppuun, niin ei aja seuraavia kuuntelijoita pois.
Suosittelen erittäin vahvasti kuuntelemaan Joonas Tanskan vierailun.

Mielestäni paras jakso kyseisessä podcastissa.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Eilen eksyin ensimmäistä kertaa kuuntelemaan podcastia.
Kuuntelin Moraalinvartija-jakson.
Tai yritin.
Ei vaan jänne kestänyt sitä mässytystä :D

Onko tässä viimeisimmässä taas joku dallaspulla poskessa vai voiko yrittää uudestaan?

MUOK: Jos siä on pakko syödä ja mussuttaa, niin tehkää tää hauskajuttu vasta castin loppuun, niin ei aja seuraavia kuuntelijoita pois.
Se mässytys loppui onneksi aika nopeaan tuossa jaksossa.
 

Reima#21

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
563
Ihan mukavaa kuunneltavaa töiden lomassa... mut oon kiinnittänyt huomiota kans Hintsasen Tappura " heittoihin". Uusimmassa jaksossa sano et 116pistettä olis runkosarjan ennätys ja se on Tapparalla :)
Eikös ennätys ole Kärpillä about 137 pistettä?
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 783
Ihan mukavaa kuunneltavaa töiden lomassa... mut oon kiinnittänyt huomiota kans Hintsasen Tappura " heittoihin". Uusimmassa jaksossa sano et 116pistettä olis runkosarjan ennätys ja se on Tapparalla :)
Eikös ennätys ole Kärpillä about 137 pistettä?
Juu Kärpillä 137p.
116p oli Tapparan viime kauden saldo, niin kai se tuon on siitä repinyt, mutta keksinyt siihen sitten jotkut omat ennätys faktansa päästänsä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 901
Onkos Tillu huomenna sopimuspapereiden kanssa podissa?
 

PoikaJaIlves

Rivipelaaja
Viestejä
97
Tärkeintä että heillä on intohimo Ilvekseen. Jos he unohtavat tai muistavat jonkun väärin, sitä varten ollaan me kuuntelijat. Ite ainakin kunnioitan heidän työtään, enkä nälvi jostain pikkujutuista. Sopii mennä ite heitteleen suorilta ennalta kirjoittamattomia juttuja! Nautin siitä kuinka he tasapainottaa toisiaan, sillä kumpaisellakin on sekä oman aikakautensa juttuja, mutta myös yhteistä Ilves - taivalta lähivuosilta. Tälläinen on koko Ilvesperheen etu!
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 901
Toivotaan, mutta itsellä sellainen tunne, että Tillu puhuu vaan yleisesti sopimusten tekemisestä ja joukkueen rakennuksesta.

Uskoisin että Ilves olisi tätä jaksoa mainostanut enemmän jos siellä jotain isompaa tapahtuisi.
Joo en minäkään usko/odota että sielä mitään soppareita lyödään tiskiin. Aina mukava tietty spekuloida, kovasti tosin mainostivat että kannattaa kuunnella.
 
Ylös