Ilvestyskirja. Nyt. -podcast

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
482
Alkaa olemaan todella rasittavaa tuo toisen keskeyttäminen jollain hassun hauskoilla kaksimielisillä läpillä. Tulee välillä jo tunne ettei jaksa kuunnella jaksoa loppuun.
Sama täällä.
Olen jo meinannut itsekin aiheesta avautua.
Ärsyttää, kun toinen yrittää asiallisesti jotain juttua puhua, ja koko ajan pitää pelätä että koska tulee se keskeytys jonkun pippelijutun muodossa.
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
286
Sama täällä.
Olen jo meinannut itsekin aiheesta avautua.
Ärsyttää, kun toinen yrittää asiallisesti jotain juttua puhua, ja koko ajan pitää pelätä että koska tulee se keskeytys jonkun pippelijutun muodossa.

Joo kyllähän tää jakso taas pienehkö rimanalitus oli tältä osin. Vieraita tää podi kaipaa jos muuten taso on tämä.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 929
Vähän kyllä pettynyt ettei kuvaterveiseni Makkoselle mennyt perille tai niitä ei kommentoitu mitenkään:D

Vaikken huomionkipeä olekkaan, mutta kumminkin
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
336
Uusin vielä kuuntelematta, mutta sopiiko odottaa Hintsasen puhuneen (ainakin kolmannen kerran) Jurmosta kolmenkymmenen pisteen miehenä viime kauden Jukureissa…?
 

Tyrioni

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
447
Itse asiassa tässä muutama päivä mietin sanamuunnoksia että minkälaisen laittas jos tekisi ns. Fanarttia Ilvestyskirjalle :D

mulle tuli yksi sananmuunnos mieleen, eli koska Makkosen pelinumero jäähilejoukkueessa olisi tietysti #2, niin tästä johtuen vatun kovana pehmeiden kulmien lähikamppailijana Makkonen saisi ennemmin tai myöhemmin liikanimen "Möyrivä Kakkonen".
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
482
mulle tuli yksi sananmuunnos mieleen, eli koska Makkosen pelinumero jäähilejoukkueessa olisi tietysti #2, niin tästä johtuen vatun kovana pehmeiden kulmien lähikamppailijana Makkonen saisi ennemmin tai myöhemmin liikanimen "Möyrivä Kakkonen".
Tuosta sananmuunnos kuuluu " Kayrivä Mökkönen".
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 682
mulle tuli yksi sananmuunnos mieleen, eli koska Makkosen pelinumero jäähilejoukkueessa olisi tietysti #2, niin tästä johtuen vatun kovana pehmeiden kulmien lähikamppailijana Makkonen saisi ennemmin tai myöhemmin liikanimen "Möyrivä Kakkonen".
Jos puhuvat joskus Timo Koskelasta niin toivottavasti ei koskaan heitetä juttua Tillun pilailusta.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 467
mulle tuli yksi sananmuunnos mieleen, eli koska Makkosen pelinumero jäähilejoukkueessa olisi tietysti #2, niin tästä johtuen vatun kovana pehmeiden kulmien lähikamppailijana Makkonen saisi ennemmin tai myöhemmin liikanimen "Möyrivä Kakkonen".

Jos puhuvat joskus Timo Koskelasta niin toivottavasti ei koskaan heitetä juttua Tillun pilailusta.
Älkää nyt liikaa matskua antako Makkoselle ensi viikkoon! :D
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 411
Eli nämä sananmuunnosvitsihuumorit onkin foorumilaisten suosikkeja?
No ei siinä sitten.
Kyllä niille varmasti aikansa ja paikkansa on, mutta siis eri asia tunkee anaalihommia ohjelmaan, mitä saattaa kuunnella 7-13 vuotiaat, tai yleensä lapset.
 

Jekimovs

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
107
Eli nämä sananmuunnosvitsihuumorit onkin foorumilaisten suosikkeja?
No ei siinä sitten.
Itseäkin hämmentää tämä itselle niin rakkaan seuran yleisö. Olen ajatellut ja pitänyt Ilvestä sekä Ilves-perhettä tyylikkäänä, kuten esimerkiksi HIFK. Tappara taas assosioinut juntahtavaa hassuttelua hassuine hattuineen.

Olen lähes pöyristynyt ja valitettavan pettynyt, että tällainen podcast iskee kuuntelijoille ja tasoa ei haluta nostaa.
 
Ylös