bxl-man
Share Ilves #18
Ilves Launch – Tampereen Ilves
SIVU LÖYTYI!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneks ei alkanu 7 min sitten, oisit armottoman myöhässä![]()
Ilves Launch – Tampereen Ilves
www.ilves.com
SIVU LÖYTYI!!!
Kyllä mä oon ollut passissa jo aamusta alkaen..Onneks ei alkanu 7 min sitten, oisit armottoman myöhässä
Tai Hintsanen syömässä maksalaatikkoa?Nähdäänkö tillu joulupukin vehkeet päällä![]()
En halua nähdä Joulupukin vehkeitä Tillun päällä..Nähdäänkö tillu joulupukin vehkeet päällä![]()
No, ehkä jos olisi keltanokasta kyse. Armalis on 33 vuotias ja pelannut useita kausia Shl ykkös vahtinakin. Vaikea kuvitella, että olisi jostain suonenvedosta kyse. Joo ei varmaan 95% tahdilla jatka, mutta eiköhän kaverin perustaso ole aika korkealla Liigaan.Jaa että Kuivila ja Armalis? Aika riski. Ei tiedetä pystyykö Armalis koko kautta vetämään vai onko vain suonenveto nyt, mutta itse todellakin tekisin jatkon Dominolle, jos ei ole kallis.
Nauttisin armaliksesta pelkkä tonttulakki päässä…Nähdäänkö tillu joulupukin vehkeet päällä![]()
Toivotaan parastaNauttisin armaliksesta pelkkä tonttulakki päässä…
Niin kummalla teistä on vain se tonttulakki päässäNauttisin armaliksesta pelkkä tonttulakki päässä…