Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 982
En edes tiedä mistä höpötätte..joku oli kuullut sitä ja tätä..ulko tullut koneella ja yksi sanoo että auto on luovutettu..heh
Noista en itse tiedä, mutta tosiaan itse kuulin lähteeltäni, että olisi AHL:stä tulossa kanadalaissentteri kunhan nimet saadaan paperiin. Toki mitä vaan voi vielä sattua, mutta..
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 886
Noista en itse tiedä, mutta tosiaan itse kuulin lähteeltäni, että olisi AHL:stä tulossa kanadalaissentteri kunhan nimet saadaan paperiin. Toki mitä vaan voi vielä sattua, mutta..
Ei sieltä kukaan tänne löhe kirjoittelemaan nimiä paperiin..edelleen on se käsitys että ukkelin tarvii olla maassa ennen siirtorajan loppua..kiirettä pukkaa ..
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 982
Ei sieltä kukaan tänne löhe kirjoittelemaan nimiä paperiin..edelleen on se käsitys että ukkelin tarvii olla maassa ennen siirtorajan loppua..kiirettä pukkaa ..
Juu, kiirehän tässä on, lähteeni tosin kertoi, että kanukkisena tulisi
 
  • Tykkää
Reactions: 000

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 323
Sama lähde joka aikoinaan maalitykki Tuulolan tulon tiesi.
Saapa nyt sitten nähdä tuleeko tästä ensimmäinen hutini vai ei.
Oon jo aiemmin ilmaissut, etten pidä punakonetta minään jumalana näissä ja siksi kyselinkin, että minkä tason huhu, koska en kyllä jaksa antaa arvoa näille baarihuuteluille. Mielenkiintoista nähdä siis, mitä tapahtuu.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 535
Ilmeisesti moni saanut rapaa huhujen paljastuksesta, koska niitä ei enään tänne haluta sanoa.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 537
Selostaja taisi tänää kerrata Hifkin sentteristön hurjia aloitusprosentteja. Sieltä on vielä Koivistoinen ja Ikonen sivussa ja Jääskä tällä hetkellä laidassa. Kyllähän tuo osa-alue näyttää meillä jäävän hieman vajaaksi mitä tulee kamppailuun ja aloituksiin. Alle 30 tuntia aikaa.
 

The Contortionist

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
500
Ainakin tässä @Torski huhussa on sentään jotain konkretiaa ja Torski on paljon helpompi ristiinnaulita, jos ei osu spekseihin! Toisin kuin pelaaja haavissa ja F5 seuraavan kuukauden mistä ei ikinä tiedetä tarkoittiko huhu edes sitä pelaajaa. :D
jesus_on_the_cross_edit_471284129225790.jpg


Torski huomenna.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös