Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 972
Lasketaanko maalivahdin maila mailaksi? Jos kyllä niin muistaakseni siellä oli kaksi mailaa alivoimalla, kenttäpelaajan ja maalivahdin.

Eli voiko kahden miehen alivoimasta selvitä yhdellä mailalla?

Tämä on askarruttanut koko kauden ja nyt uskallan kysyä.
Näitä on kuten viiden peräkkäisen aloituksen häviämisestä ei voi selvitä jatkoajasta voittajana…
 

Kannut kaakkoon

Rivipelaaja
Viestejä
38
650 sivua summattuna.
-Baari on kiinni ja ketään ei prkl tule.
- Kausi hävitty koska,
-4. kentän sentteri ei osaa aloittaa
-ei ole hyvää kolmos maalivahtia
-ja kahden miehen alivoimaa ei voi voittaa yhdellä mailalla koska ei ole Toskalaakaan.

jäikö jotain mainitsematta?
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
650 sivua summattuna.
-Baari on kiinni ja ketään ei prkl tule.
- Kausi hävitty koska,
-4. kentän sentteri ei osaa aloittaa
-ei ole hyvää kolmos maalivahtia
-ja kahden miehen alivoimaa ei voi voittaa yhdellä mailalla koska ei ole Toskalaakaan.

jäikö jotain mainitsematta?
Asiaa puhut, mutta foorumihistorian huonoin nick ja etenkin huonoin profiilikuva:D
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 658
650 sivua summattuna.
-Baari on kiinni ja ketään ei prkl tule.
- Kausi hävitty koska,
-4. kentän sentteri ei osaa aloittaa
-ei ole hyvää kolmos maalivahtia
-ja kahden miehen alivoimaa ei voi voittaa yhdellä mailalla koska ei ole Toskalaakaan.

jäikö jotain mainitsematta?
-Mitat täyttävä sentteri on veneessä
-Jerry on varma
-Haikuri lähti pantterilla vit#uun

Viimeisenä mainittu sai kyllä väärällä profetoinnillaan maailman turhimman ketjun pystyyn
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 719
Onkos joku nyt siis Helsingissä?

Katselkaa aitiot läpi, josko tänne saataisiin kuvaa tulevasta vahvistuksesta?


Toivottavasti se sama raasu, joka jo kerran joutui foorumin ajojahdin kohteeksi, ei ole tänään Helsingissä.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 962
Mielellään ala ja ylä ikäraja :D
Aivan.. jus just.. ainostaan naiset ikähaarukassa 20-25. Tämä on aina tätä, kun itse oli nuori, niin pidettiin kakarana ja vain yli viisikymppiä miehiä arvostettiin. Nyt saa vain sääliviä katseita, paitsi Danny, se saa kyllä muutakin jos vielä muistaa mitä tehdä siinä tilanteessa. Ei ole tasapuolista !
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 912
Aivan.. jus just.. ainostaan naiset ikähaarukassa 20-25. Tämä on aina tätä, kun itse oli nuori, niin pidettiin kakarana ja vain yli viisikymppiä miehiä arvostettiin. Nyt saa vain sääliviä katseita, paitsi Danny, se saa kyllä muutakin jos vielä muistaa mitä tehdä siinä tilanteessa. Ei ole tasapuolista !

Ei se ikä mutta jos se tuo mukanaan sen, että nuorempien ajatukset ovat aina vääriä ja itse on oikeassa se on ongelma.

Heitto itsessään oli huumori mielellä heitetty mutta saa loukkaantua jos siltä tuntuu.

Lisään vielä ettei kohdistettu sinuun.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 962
Ei se ikä mutta jos se tuo mukanaan sen, että nuorempien ajatukset ovat aina vääriä ja itse on oikeassa se on ongelma.

Heitto itsessään oli huumori mielellä heitetty mutta saa loukkaantua jos siltä tuntuu.
Minä loukkaannun milloin haluan, enkä siihen lupia tarvitse.

Mutta älä nyt silti ota ihan tosissasi :D
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 912
Ei se ikä mutta jos se tuo mukanaan sen, että nuorempien ajatukset ovat aina vääriä ja itse on oikeassa se on ongelma.

Heitto itsessään oli huumori mielellä heitetty mutta saa loukkaantua jos siltä tuntuu.
Minä loukkaannun milloin haluan, enkä siihen lupia tarvitse.

Mutta älä nyt silti ota ihan tosissasi :D

Ei huolta en ottanut :D
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
2 940
En edes tiedä mistä höpötätte..joku oli kuullut sitä ja tätä..ulko tullut koneella ja yksi sanoo että auto on luovutettu..heh
Eiköhän me näillä mennä.

Vai tuliskohan Mestiksestä joku paniikkihaku huomenna klo 23.58 :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös