Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Ykkösfani

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
606
Kyllä mä taidan ensimmäiseksi aamulla vilkaista siirtolistan. Perin kummallisena pidän, että 2 pelaajaa lähti ja 0 tuli Liigan sisältä. Tai no 1, Niku. Joo, ymmärrän jos sieltä tulee joku kova ulkomailta, mutta silti. Olis tohon menny 1-2 leveyttä tuomaan. Nytkin mennään todella ohuella kun on loukkia. Ens viikolla vielä Supi ja Friman pois. Ihan ois Kerhostaki löytyny pari rotaatiokaveria.

Ja on tää Les-uutinen kummallisesti ajoitettu. Voittopelin perään tämä? Miksi? Kun ei vastaanottajakaan vielä mitään julkaissut.
Miksei huomenna, välipäivänä?
Elän toivossa, että joku siirto runnottu läpi viime metreillä ja se julkistetaan vasta aamulla.
Eikös Haapala julkaistu silloin siirtorajapäivän jälkeisenä päivänä?
 

Sami

Rivipelaaja
Viestejä
17
Tämä ei todellakaan ollut tässä, eikä näillä mennä.
Näin itsekin uskon asian olevan. Minä kuulin taas Turkulainen huhua niin luotettavasta lähteestä foorumin ulkopuolelta että olin jo käytännössä varma asiasta, mutta näin jälkeenpäin en osaa sanoa mistä asia kiikasti ja millä asteella asiat oikeasti olivat vai oliko niitä sitten ollenkaan. Ehkä analyysin paikka on sitten myöhemmin kun savu hälvenee.

Kun tässä hetken miettii järkevästi, niin tämmöinen hype-odotus ja kaikki tämä sokaisee kyllä aika pahastikin ajatukset harhailemaan kaikesta oleellisesta.
Toivottavasti pelaajat ei lue näitä ja muistaa vanhan kunnon "tekeminen ratkaisee kaiken"- sloganin.

Eiköhän sieltä leveyttä vielä lentokoneella tule, ainakin olisi tarvetta jos/(toivottavasti EI) kun loukkeja tulee.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
1 836
Tuskin sieltä nyt mitään ihan hirveän kovaa sateentekijää tulee, kun aika kuivat markkinat.

Ainiin, onhan meillä katiskassa tosiaan edelleen, toki en enää uskaltaisi sitä nostaa
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Mediatiimi ainakin vielä jalkeilla ja aktiivinen, lasken tämän jo vittuiluksi

Jalkeilla ehkä, muttei täysin hereillä:

1706739133697.png
 

Fogetti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
135
Meillä on vielä 2 viikkoa hyvää aikaa.

Rakkaat veljet ja siskot. Krhm.

Ei meiltä Alvarez ja Lancaster lähteny ilman, etteikö liikennettä myös sisään olis!

Vielä jaksaa 2 viikkoa, mutta tällä hiilloksella ei kyllä pitkälle pötkitä.

PUITA PESÄÄN!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös