Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Makkonen vihjailee ilvestyskirjassa siirroista, että voisi pumpata omia renkaitaan. Keskiviikko mainittu
Ilvestyskirja siis nytten kuunneltavissa
Siis juuri kun luulin, että tänä iltana sytytetyn roihun viimeinenkin kipinä alkaa hiipua, meille tarjoillaankin keskiyön Ilvestyskirja.

EDIT: Ja 6K viestejä täyteen. Kiitän itseäni teidän kaikkien puolesta.
 

Jaloviina

Tulokas
Viestejä
4
IMG_20240130_003026.jpg



Oli kanssa pakko rekisteröityä foorumille monien vuosien seuraamaisen jälkeen sivusta ja todeta, että ei @Haikuri ihan paskaa puhu. Sen voin vahvistaa, mutta itselläni ei ole tietoa Jerryn tilanteesta yhtään.
Tosin jonkin kanssa on soppari tehtynä, mutta nimeä ei minulle paljastettu.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ei olis aikaa heittää, missä kohtaa noista puhuu? Ei pysty nyt koko 2h20min settiä kuuntelemaan.

Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!

Aika nopeasti todetaan, ettei tälläkään viikolla ole ohjelmassa mitään kerrottavaa kyseiseltä rintamalta ja sitten vain mainitaan, että siirtoraja umpeutuu keskiviikkona, joka on Makkosen syntymäpäivä ja siihen liittyen jotain peruslätinää omien renkaiden pumppaamisesta :D
 

Ykkösfani

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
606
Itse voin päivystää tämän yön instagramin seuraajia, mites ottaisiko @PUMPPU seurattavat vastuulle?

@Eemeli Fucking Finland voisi @Magevaan kanssa jatkaa Jerryn kämpällä pälyilyä. @eouain voisit viedä ne halot sinne…

Mites ottaisko @Blegifan Tinken Instagram seuraajat ja seurattavat haltuun?

@Supin tukit voisi tarkkailla Jagge57 twitch tiliä.

@Kyyberi voisi puolestaan scoutata kaikki mahdolliset pelaajat ja laittaa tietoa sähköpostiin: timo.koskela@ilves.com.

@Ikurin Vire menee areenan B-sisäänkäynnille vartioon ja kaveriksesi A-sisäänkäynnille tulee @Pendolino

@Asylum mene @Edmund Kemper avuksi Hippokselle tarkkailemaan tilannetta.

Jos/kun tärppejä tulee omasta roolista, niin heti vaan minun kautta kaikki tieto. Aamulla katsotaan uusi miehitys. Ymmärretty?
 

Fogetti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
135
Are tulee vasta 15.2? Ehtii muuten vaasan reissulle mukaan

Itse voin päivystää tämän yön instagramin seuraajia, mites ottaisiko @PUMPPU seurattavat vastuulle?

@Eemeli Fucking Finland voisi @Magevaan kanssa jatkaa Jerryn kämpällä pälyilyä. @eouain voisit viedä ne halot sinne…

Mites ottaisko @Blegifan Tinken Instagram seuraajat ja seurattavat haltuun?

@Supin tukit voisi tarkkailla Jagge57 twitch tiliä.

@Kyyberi voisi puolestaan scoutata kaikki mahdolliset pelaajat ja laittaa tietoa sähköpostiin: timo.koskela@ilves.com.

@Ikurin Vire menee areenan B-sisäänkäynnille vartioon ja kaveriksesi A-sisäänkäynnille tulee @Pendolino

@Asylum mene @Edmund Kemper avuksi Hippokselle tarkkailemaan tilannetta.

Jos/kun tärppejä tulee omasta roolista, niin heti vaan minun kautta kaikki tieto. Aamulla katsotaan uusi miehitys. Ymmärretty?
Mites se Jerryn kämppä? Vieläkö siellä joku on ullakolla ja ulkona bioroskiksessa?
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 311
Et sinä nyt mihinkään lähde. Tai sitten meikäläinen lähtee tähän viimeiseen tanssiin mukaan.

Sen verran otettu viime kevään palautteesta ja kauneinta mitä ennakonrustaaja voi kuulla, että on tullut osaksi jonkun aamurutiinia.
Nyt vaan sitten Jerrylle viestiä että repii sen Ilves-sopparinsa, vielä ehtii! ;)
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 929
Itse voin päivystää tämän yön instagramin seuraajia, mites ottaisiko @PUMPPU seurattavat vastuulle?

@Eemeli Fucking Finland voisi @Magevaan kanssa jatkaa Jerryn kämpällä pälyilyä. @eouain voisit viedä ne halot sinne…

Mites ottaisko @Blegifan Tinken Instagram seuraajat ja seurattavat haltuun?

@Supin tukit voisi tarkkailla Jagge57 twitch tiliä.

@Kyyberi voisi puolestaan scoutata kaikki mahdolliset pelaajat ja laittaa tietoa sähköpostiin: timo.koskela@ilves.com.

@Ikurin Vire menee areenan B-sisäänkäynnille vartioon ja kaveriksesi A-sisäänkäynnille tulee @Pendolino

@Asylum mene @Edmund Kemper avuksi Hippokselle tarkkailemaan tilannetta.

Jos/kun tärppejä tulee omasta roolista, niin heti vaan minun kautta kaikki tieto. Aamulla katsotaan uusi miehitys. Ymmärretty?
Mä voin ottaa sen roolin, että mulle ilmoitetaan ensimmäisenä privaatisti huhut ja/tai varmistuneet siirrot ja mä arvon sit, millon ne kannattaa laittaa foorumille ;)
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 399

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Vielä yöpuhteena heitän oman rehellisen ja jollain tavalla valistuneenkin arvaukseni siitä, tulevatko tämän ketjun kuumat pelaajat tämän kauden Ilvekseen vai eivät.

Arttu Ruotsalainen: ei
Jerry Turkulainen: ei
Matti Järvinen: ei
Markus Nenonen: kyllä
Mysteerisentteri: kyllä

Jokainen voi halutessaan täydentää oman listansa ja lisätä siihen nimiä, jos siltä tuntuu. (Ketjulegendana Massi ansaitsee paikkansa listalla ehdottomasti).

Niin ja tämä oli siis rehellinen lista, eikä sillä siten ole mitään tekemistä sen kanssa, että tässä ketjussa jatketaan uskomista Areen, Jerryyn ja Jumalaan. Never stop the madness!
 

jamengine

Rivipelaaja
Viestejä
56
Yhen päivän oli poissa ja tääl taas hirvee hulabaloo käynnissä. Cmaan!
Haikurikin löytäny bäckkii. Kellä on eka kipinä?
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 109
Niin ja tämä oli siis rehellinen lista, eikä sillä siten ole mitään tekemistä sen kanssa, että tässä ketjussa jatketaan uskomista Areen, Jerryyn ja Jumalaan.

Kuin myös Hannu Kailajärveen ja siihen, että valuuttakaupalla voi helposti tehdä 400 prosentin tuottoja.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 701
Puita uuniin! Meinas hiipua, mutta kyty oli jäljellä onneksi.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 122
Hyvinkään osaston on pakko tuupata vaimo jo nyt duuniin ja Hesan nysseen, että pääsee keskittyy olennaiseen eli Mental Ilves -sekoiluun. :)
 

luig1t

Rivipelaaja
Viestejä
53
Kyllä näkisin, että kolme hankintaa pitäisi tehdä ennen siirtorajaa.

- laituri
- alaketjun sentteri
- maalivahti

Ulos: Gunnarsson ja Järventien

Sisään: Nenonen, X ja Lankku/Rajaniemi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös