Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
439
Huomenna pelin jälkeen viimestään julkaistaan Nenonen, are ja jerry ei tule, vaikka kuinka kovaa manifestia vedetään. Ulkomailta tulee (c) mutta ei aiheta riemunkiljahduksia. Jerryn kaa oltiin lähellä mutta sitten tulikin voittoputkee.
Kans kuullut samaa, että oltiin todella lähellä napata Turkulainen!!

Mutta niinkuin ennemmin kirjoitin niin harmittavasti meidän kannalta jyp kairasi pari tärkeää voittoa viime viikolla!!
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 596
Taas niin Ilvesmäinen juttu. Ihan kun playoffit. Hitonmoinen uho, kiima ja vouhotus alkuun. Loppua kohden täys lässähdys. Huhuttu ties mitä, ja joku ECHL paska on se mikä sieltä kohta tulla tupsahtaa. Hiiren hiljaa ollut Tapsu sainaa Tikan ja jonkun ihan OK AHL jyrän. Olen niin mielelläni ihan täysin väärässä.
 

Tampere Maple Leafs

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
353
Taas niin Ilvesmäinen juttu. Ihan kun playoffit. Hitonmoinen uho, kiima ja vouhotus alkuun. Loppua kohden täys lässähdys. Huhuttu ties mitä, ja joku ECHL paska on se mikä sieltä kohta tulla tupsahtaa. Hiiren hiljaa ollut Tapsu sainaa Tikan ja jonkun ihan OK AHL jyrän. Olen niin mielelläni ihan täysin väärässä.
Heeei.... Ei tälläsiä.
 

HokiHeke

Rivipelaaja
Viestejä
10

Liitteet

  • 22.jpg
    22.jpg
    185,6 KB · kertaa luettu: 96

Tyrioni

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
447
Taas niin Ilvesmäinen juttu. Ihan kun playoffit. Hitonmoinen uho, kiima ja vouhotus alkuun. Loppua kohden täys lässähdys. Huhuttu ties mitä, ja joku ECHL paska on se mikä sieltä kohta tulla tupsahtaa. Hiiren hiljaa ollut Tapsu sainaa Tikan ja jonkun ihan OK AHL jyrän. Olen niin mielelläni ihan täysin väärässä.

Me ollaan signattu kauden aikana Clendening (NHL-leirin jälkimaingeista) ja Niku (NHL-tason pakki) siinä missä naapuri on signannu pakistoonsa Ekbergin suoraan kiekkomaailman huipulta eli Slovakian liigasta. Tämän lisäksi naapuriin on naarattu Matson sieltä missä menneiden kausien Ilves käviryöstökalastamassa, eli ICEHL:stä.

Tähän jos me saadaan vielä omaan hyökkäykseen tuo vahvasti huhuttu Nenonen ja lisäksi mahdollisesti myös se Drew Callin AHL:stä, niin ottaisin 100/100 nämä meidän kauden aikana tehdyt signaamiset jotka ovat johtaneet "täyteen lässähdykseen".

+ ne 100% varmat ARE & JERRY !
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 930
Taas niin Ilvesmäinen juttu. Ihan kun playoffit. Hitonmoinen uho, kiima ja vouhotus alkuun. Loppua kohden täys lässähdys. Huhuttu ties mitä, ja joku ECHL paska on se mikä sieltä kohta tulla tupsahtaa. Hiiren hiljaa ollut Tapsu sainaa Tikan ja jonkun ihan OK AHL jyrän. Olen niin mielelläni ihan täysin väärässä.
Niku?
 

Schweinstein

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
462
Taas niin Ilvesmäinen juttu. Ihan kun playoffit. Hitonmoinen uho, kiima ja vouhotus alkuun. Loppua kohden täys lässähdys. Huhuttu ties mitä, ja joku ECHL paska on se mikä sieltä kohta tulla tupsahtaa. Hiiren hiljaa ollut Tapsu sainaa Tikan ja jonkun ihan OK AHL jyrän. Olen niin mielelläni ihan täysin väärässä.
Jos mulla ois toi määrä posia elämässä mitä tää viesti huokuu, hukkuisin kuivalle maalle
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 405
Me ollaan signattu kauden aikana Clendening (NHL-leirin jälkimaingeista) ja Niku (NHL-tason pakki) siinä missä naapuri on signannu pakistoonsa Ekbergin suoraan kiekkomaailman huipulta eli Slovakian liigasta. Tämän lisäksi naapuriin on naarattu Matson sieltä missä menneiden kausien Ilves käviryöstökalastamassa, eli ICEHL:stä.

Tähän jos me saadaan vielä omaan hyökkäykseen tuo vahvasti huhuttu Nenonen ja lisäksi mahdollisesti myös se Drew Callin AHL:stä, niin ottaisin 100/100 nämä meidän kauden aikana tehdyt signaamiset jotka ovat johtaneet "täyteen lässähdykseen".

+ ne 100% varmat ARE & JERRY !

Drew Callin lienee laiturisentteri eli Suomessa laituri. Jos satsataan, tehdään se isommin ja tuodaan sisään saman joukkueen Peca.
 

Tyrioni

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
447
Drew Callin lienee laiturisentteri eli Suomessa laituri. Jos satsataan, tehdään se isommin ja tuodaan sisään saman joukkueen Peca.

@Toutain oli eilen kaivanut tuosta tiedon että kyseessä olisi nimenomaan aloitusspesialisti ja kun on tosiaan vielä rightin sellainen niin olisi erittäin toivottu lisä meidän aloittajiin. Eli pelinrakentamiseen kykenevää laituria vaan rinnalle jos ei muu sentteripeli luonnistu =)

1706550628271.png
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 596

= Lancaster. Clendening on myös pakki. Sitä sentteriä tässä kaikki venaa. On venannut koko kauden. Alakerta oli jo syksyllä OK kuosissa. Alvarez ulostettiin, niin laiturikin on varmasti tulossa. Pää hajoo tähän hiljaisuuteen. Helmikuun puoliväliin ei voi kaikkia tulijoita jättää. Pelejä on liikaa jo ennen sitä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös