Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 396
Onko ollut puhetta isommista kaloista? Ei mitään lohia, vaan suuri valkoinen hai.
 

Liitteet

  • 2023-12-02_karpat-hifk_MG_6624.jpg
    2023-12-02_karpat-hifk_MG_6624.jpg
    275,4 KB · kertaa luettu: 110

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 344
Särähti kans korvaa et ilves tartteis 2 tosi kovaa sentterii jos ei haluu pelaa taas pronssipelis:D
Se Ika Lehkonen on ihan mukava mies mutta aika pihalla sitten isossa kuvassa.

Eihän se ny oo osannu verrata meitä esim. Muiden joukkueiden sentteriosastoihin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664
Onko ollut puhetta isommista kaloista? Ei mitään lohia, vaan suuri valkoinen hai.
Jos oulussa meinas mennä kupittelun puolelle niin mitäköhän Ritchielle kävis tampereella :D

Olen kuullut, että ulkkari pelaajien keskuudessa tampere on suomen kupittelupääkaupunki jopa yli helsingin.
 

JVN

Tulokas
Viestejä
5
Se Ika Lehkonen on ihan mukava mies mutta aika pihalla sitten isossa kuvassa.

Eihän se ny oo osannu verrata meitä esim. Muiden joukkueiden sentteriosastoihin.
Tolta Ikalta pitäis kysyä vaan änäristä kun siitä se tajuaakin jotain. Ja itse asiassa aika paljon.

Seuraa liian vähän Liigaa, että noille kannattais pistää painoarvoo. Se yks sentteri toki tarvis kaivaa jostain, mutta onko kaks kokoonpanoa vahvistavaa edes realismia.

Mutta eiköhän tässä ketjussa voi hullutella vaikka mitä.
Eikös Oula vois kysellä vaimonsa siskon miestä meille loppukaudeksi kun palaa loukilta?
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 344
Tolta Ikalta pitäis kysyä vaan änäristä kun siitä se tajuaakin jotain. Ja itse asiassa aika paljon.

Seuraa liian vähän Liigaa, että noille kannattais pistää painoarvoo. Se yks sentteri toki tarvis kaivaa jostain, mutta onko kaks kokoonpanoa vahvistavaa edes realismia.
Niin tai Ika ihannoi sitä änhistä ihan liikaa. Kyllä sieläkin se peli on melko paskaa suuren osan runkosarjasta.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664
Niin tai Ika ihannoi sitä änhistä ihan liikaa. Kyllä sieläkin se peli on melko paskaa suuren osan runkosarjasta.
Niin tai kun Ika puhuu kalsarit märkänä pudotuspelien ensimmäisestä kierroksesta :rolleyes:

Samat väsyneet jutut jokainen kerta ja siihen päälle se hihittely juontajalle, että "naura mun jutuille" "ole samaa mieltä mun kanssa"
 

Schweinstein

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
462
Se Ika Lehkonen on ihan mukava mies mutta aika pihalla sitten isossa kuvassa.

Eihän se ny oo osannu verrata meitä esim. Muiden joukkueiden sentteriosastoihin.
Ottihan se kii verrattuna muihin.

Jos haluaa enemmän kuulla nii myös kalju cornerissa hyvää pointtia.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 682
Niin tai kun Ika puhuu kalsarit märkänä pudotuspelien ensimmäisestä kierroksesta :rolleyes:

Samat väsyneet jutut jokainen kerta ja siihen päälle se hihittely juontajalle, että "naura mun jutuille" "ole samaa mieltä mun kanssa"
Taikka sitten kun Ika kertoo sen ratkiriemukkaan jutun kun herrat lupasi TUTOlle että teidän vuoro on seuraavaksi. On muuten muutaman kerran jo kertonut sen. Alkaa ikä jo painaa Ikaa kun jutut kiertää kehää kuin Tamilla.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 396
Jos oulussa meinas mennä kupittelun puolelle niin mitäköhän Ritchielle kävis tampereella :D

Olen kuullut, että ulkkari pelaajien keskuudessa tampere on suomen kupittelupääkaupunki jopa yli helsingin.

Kalevan jutussa mainittiin, että oli helposti houkuteltavissa oluelle. Alkoholi ei jutun mukaan ollut kuitenkaan ongelma, vaan muut asiat (heikko kuntopohja?).
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 682
Jos minä jotain suomalaista (realistista) tavoittelisin AHLstä, kääntäisin katseet Henri Nikkaseen Henri Nikkanen at eliteprospects.com . Kohtalainen aloittaja ollut Liigassa, tällä kaudella ollut todella vaikeata AHLssä pisteiden suhteen. Menisi alaketjuissa todennäköisesti ihan hyvin, on myös kokoa ja näköä. Luistelutahdista en mene kyllä takuuseen. Mutta voisi irrota lainalle noilla statseilla.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 344
Toivon, ettei tänne tosissaan raahata mitään Nenosta, Rautiaista tai Mustosta. Toivola ainoa HPK:sta kenet ottaisin vastaan.
Ihan samaan kurakasaan se Toivolakin menee. Noista Nenonen selvästi muita edellä.
 

Bilbo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
294
Olisko KooKoosta irroitettavissa yksi 3./4. sentteri loppukauden lainalla, tulee mieleen herrat Paajanen tai Ilomäki. Paajanen on tuttu herra Pennaselle mestaruuskaudelta ja eikös Ilomäki ole hengaillut ja treenaillut kesäisin Tampereella.

Haasteena on vain, että KooKoo ei taida myydä ja näiden senttereiden perässä on muutama muu eurooppalainen joukkue.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös