Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

IlvesTT

Rivipelaaja
Viestejä
26
Oi kaunis foorumimme meidän ystävien ja rakkaiden. On kylmä…hiljainen…synkkä yö. Suuren ja mahtavan nokia areenan ovilla on hiirenhiljaista. Kamina sammumassa ja klapit vähissä. Mitä minä teen?

Saapuuko johtajamme, herramme, isäntämme @Haikuri ristiinnaulitsemaan minut jos nukahdan ja petän toverini?

Menetänkö toivoni? Vaivunko lopullisesti synkkyyteen?

En.

Yksi suuri mies tuo minulle uskoa, voimaa ja taistelutahtoa pitää kipinää tämän mahtavan foorumin yllä….

Uskon sinuun vapahtajani Timo ”Tillu, Painija, Vien naisesi, ja autosi” Koskela. Tuo minulle minun jokapäiväinen leipäni. Tuo minulle se ilo ja halu. Tuo minulle AR22. Tuo minulle JT32. Tuo minulle ML94. Mitä vain.

Täten on aika jatkaa vuoroani. Teen sen teille ystävät hyvät. Tämä on kohtalo. Huomenna tapahtuu.
 

Eetu Fucking Tuulola

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
338
Oi kaunis foorumimme meidän ystävien ja rakkaiden. On kylmä…hiljainen…synkkä yö. Suuren ja mahtavan nokia areenan ovilla on hiirenhiljaista. Kamina sammumassa ja klapit vähissä. Mitä minä teen?

Saapuuko johtajamme, herramme, isäntämme @Haikuri ristiinnaulitsemaan minut jos nukahdan ja petän toverini?

Menetänkö toivoni? Vaivunko lopullisesti synkkyyteen?

En.

Yksi suuri mies tuo minulle uskoa, voimaa ja taistelutahtoa pitää kipinää tämän mahtavan foorumin yllä….

Uskon sinuun vapahtajani Timo ”Tillu, Painija, Vien naisesi, ja autosi” Koskela. Tuo minulle minun jokapäiväinen leipäni. Tuo minulle se ilo ja halu. Tuo minulle AR22. Tuo minulle JT32. Tuo minulle ML94. Mitä vain.

Täten on aika jatkaa vuoroani. Teen sen teille ystävät hyvät. Tämä on kohtalo. Huomenna tapahtuu.
Kiitän.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 459
Voisko joku lisätä halkoja kun vähän viluttaa
IMG_4107.jpeg

D-Day!
 

Schweinstein

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
462
Tänään on se päivä kun ketju räjähtää liitoksista. 400 sivua tulee täyteen ja Are laskeutuu arenan katosta Turkulaisen ottaessa jäällä vastaan.

Miltä tuntuu äijät?
 

Masinaattori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
243
Tilannepäivitystä #22 kämpiltä
katso liitettä 7332
Eilen päästiin jo tekeen lattiavalut, seinät ja katto valmiina. Jätkät lähti kahville. Illalla ois tarkotus päästä jo asenteleen keittiökaapit ja pikkuhiljaa seiniin väriä. Eiköhän ens viikolla oo muuttokunnossa
Rakennuttaako Are oikeesti taloo pirkanmaalle, vai mikä juttu? :D
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 386

Tyrioni

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
445
Mikä toi Bonino on Ilveksen ig-seuraajissa

Eikös tuo meidän Tillu ole perinteisesti poistanut nämä NY Rangersin pudokkaat meille? Ensiksi Adam NHL-leiriltä ja nyt sitten Bonino?

ps. on tuolla Boninolla näköjään yhtä monta yhteistä pelikautta meidän Clendeningin kanssa, kuin mitä hänellä on noita voitettuja Stanley Cupejakin eli kaksi!
 
Viimeksi muokattu:

Schweinstein

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
462
Nick Bonino? Juuri heitetty waivereihin, niin onko Tillu käynyt apajilla? :eek:
NYT MÄÄ YMMÄRRÄN MIKS ADAM VAPAHTI NIINISTÖN. Tillu käytti suhteita. Suomi ei liity natoon jos Niinistö ei käytä vipuvartta Bideniin joka taas pakottaa Boninon Ilvekseen.

Ja näin kaikki selkeni
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös