Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 834
Oon yrittänyt miettiä miksi Nikua Tillu on ottamassa. En yksinkertaisesti ymmärrä ellei tasoonsa nähden ” edullisesti tule”. Muille paikoille se kysyntä on..
Samaa mieltä, ainoa on jos saadaan tehtyä ensi kauden diili samaan syssyyn.

Ei näitä Nikun tasoisia pelaajia kuitenkaan vapaana ihan aina ole.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 894
Lancaster ei varmasti halua pois. Sen verta iso Ilves-sydän on ja jos on valmis siirtymään nii se on ulkomaat. Ei Les Tamperetta vaihda akseliin ” JKL” vapaaehtoisesti. Näin järjellä ajateltuna.
Mistäs sinä tuon tiedät? Ihan arvailuahan tuo on. Itse voin hyvinkin nähdä tilanteen, jossa urheilija haluaa peliajan ja roolin perässä muualle. Eihän tämä kausi näytä cv:ssä hyvältä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 834
Mistäs sinä tuon tiedät? Ihan arvailuahan tuo on. Itse voin hyvinkin nähdä tilanteen, jossa urheilija haluaa peliajan ja roolin perässä muualle. Eihän tämä kausi näytä cv:ssä hyvältä.
Sinänsä ei väliä kun ensi kaudeksi sopimus jo on.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 175
Nyt seuraa Nikun vaimo Ilvestä

Eli Ilveksen somevastaava poistanut seurannat, mutta Nikun vaimo luullut vahingossa itse "unfollanneensa" ja pistänyt sitten takaisin?

Tai sitten nämä trollailevat ja naureskelevat aiheuttamansa pöhinän kustannuksella. Kyllä me setämiehen ikäisetkin osataan olla omasta mielestämme hulvattomia, niin miksei sitten kuusikymppinen muori Kanadan aroilla tyttärineen voisi vähän sekoittaa pakkaa.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 046
Sinänsä ei väliä kun ensi kaudeksi sopimus jo on.
Mistä sitä tietää - ehkä katsottu jo kämppää jostain viinilaaksosta ja henkisesti jo "puoli Lesiä" aurinkoisessa Keski-Euroopassa? Siihen vielä luvattu isot minuutit ykkösparissa, niin...
 

Matoash

Luottopelaaja
Viestejä
3 876
Nyt seuraa Nikun vaimo Ilvestä
IMG_4493.jpeg

Niinpä näkyy. Eiköhän TÄMÄ sen viimeistään lukitse. Tuskin tuolla nyt näin isoa trollausta harrastetaan.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 834
Mistä sitä tietää - ehkä katsottu jo kämppää jostain viinilaaksosta ja henkisesti jo "puoli Lesiä" aurinkoisessa Keski-Euroopassa? Siihen vielä luvattu isot minuutit ykkösparissa, niin...
Joo tarkoitin siis vaan tuota että tämä kausi näyttää huonolta CV:ssä.

Harmi, jos mies lähtee.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 834
Eli Ilveksen somevastaava poistanut seurannat, mutta Nikun vaimo luullut vahingossa itse "unfollanneensa" ja pistänyt sitten takaisin?

Tai sitten nämä trollailevat ja naureskelevat aiheuttamansa pöhinän kustannuksella. Kyllä me setämiehen ikäisetkin osataan olla omasta mielestämme hulvattomia, niin miksei sitten kuusikymppinen muori Kanadan aroilla tyttärineen voisi vähän sekoittaa pakkaa.
Nikun vaimo ei aiemmin seurannut. Taisi olla sisko ja äiti.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 179
Eli Ilveksen somevastaava poistanut seurannat, mutta Nikun vaimo luullut vahingossa itse "unfollanneensa" ja pistänyt sitten takaisin?

Tai sitten nämä trollailevat ja naureskelevat aiheuttamansa pöhinän kustannuksella. Kyllä me setämiehen ikäisetkin osataan olla omasta mielestämme hulvattomia, niin miksei sitten kuusikymppinen muori Kanadan aroilla tyttärineen voisi vähän sekoittaa pakkaa.
Ei Nikun vaimo ennen tätä ollutkaan seurannut Ilvestä vaan Nikun vaimon sukulaiset.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Nyt seuraa Nikun vaimo Ilvestä

Joo, niin seuraa.

Aika jännä, kun ensin kaksi vaimon sukulaista, jotka sitten poistavat ja nyt alkaa vaimo seurata.

Miksi nuo kaksi poistivat? Jos pyydetty poistaan, niin luulisi, että nimenomaan Nikun vaimon kautta tai ainakin, että hän tietäisi, että pyydetty... ja nyt seuraa itse :D
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 046
Joo tarkoitin siis vaan tuota että tämä kausi näyttää huonolta CV:ssä.

Harmi, jos mies lähtee.
No paremmalta CV:ssä näyttää "ilotulitus Baijerissa", kuin "pienet minuutit itselle oudossa pelitavassa" Pirkanmaalla...
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 834
No paremmalta CV:ssä näyttää "ilotulitus Baijerissa", kuin "pienet minuutit itselle oudossa pelitavassa" Pirkanmaalla...
Ellei kausi pääty mestaruuteen.
 

Esa Toskanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
501
Joo, niin seuraa.

Aika jännä, kun ensin kaksi vaimon sukulaista, jotka sitten poistavat ja nyt alkaa vaimo seurata.

Miksi nuo kaksi poistivat? Jos pyydetty poistaan, niin luulisi, että nimenomaan Nikun vaimon kautta tai ainakin, että hän tietäisi, että pyydetty... ja nyt seuraa itse :D
Eiköhän seura poistanut nuo itse. Tuskin sattumalta aamuyöllä/aamuvarhaisella Kanadan (?) aikaan olisivat noin nopeasti reagoineet. Ig:ssä pystyy siis poistamaan seuraajia kun menee omiin seuraajiin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös