Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 963
Ja Nikun vaimo seuraa molempia näitä Ilvestä seuraavia käyttäjiä, joten yhteys siis löytyy. Sen tarkempaa tietoa ei kuitenkaan ole, että kuinka tuoreita nämä Ilveksen seuraamiset ovat.
Melko kova bongaus kieltämättä.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
No katsoin Facebookista, niin seuraajista tämä Lori on tosiaan siellä jo 9 vuotta sitten postaillut kuvia itsestään ja Nikun vaimosta Ashleysta. Siskoja todennäköisesti...
 

Korhone

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
952
Okei, minä en nyt luota pätkän vertaa noihin seuraajalistoihin kun ne eivät ole nyt viimeviikkoina päivittyneet kunnolla mitä tulee uusin seuraajiin jne.

Onhan tämä seuraamiskuvio vähintäänkin mielenkiintoista.
Joo eihän tuo välttämättä mitään tarkoita, toissapäivänä koitin kärsimättömänä scouttailla eikä silloin vielä nuo olleet listoilla, mutta enhän minä niitä nimellä silloin hakenut niin voi hyvin olla että ovat pidempäänkin jo seuranneet
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 796
No joo. Pitäisi tietää, kuinka tuoreita seurauksia ovat. Lisäksi jos näkisi seuraavatko muita Liiga-joukkueita, mutta eivät ole julkisia profiileja, joten...

Ehkä alkaneet seurata, kun ollut Nikun siirtohuhuja julkisuudessa ja llveskin mainittu. Mistä näistä tietää.

Mielenkiintoinen bongaus silti.
Kyllä ne tuossa melko tuoreina seuraajina ovat, vaikka tuo lista lagaileekin, niin kyllä tuossa jonkunlainen tuoreus järjestys on pääteltynä ihan mm. Rautaseen liittyvistä seuraamisesta. Ei seuraa muita, kuin JYPiä ja Ilvestä, kun tarkistin jokaisen joukkueen sivulta erikseen.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Kyllä ne tuossa melko tuoreina seuraajina ovat, vaikka tuo lista lagaileekin, niin kyllä tuossa jonkunlainen tuoreus järjestys on pääteltynä ihan mm. Rautaseen liittyvistä seuraamisesta. Ei seuraa muita, kuin JYPiä ja Ilvestä, kun tarkistin jokaisen joukkueen sivulta erikseen.

Juu ja kyseessä siis tosiaan ilmeisesti Nikun vaimon sisko.

 
  • Tykkää
Reactions: #68

Ylivoima

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
247
Jos se Niku on tulossa niin ikävältä se kuulostaa jos Les on itse tahtonut vaihtaa maisemaa. Olisi vielä jäänyt yhdeksi kevääksi katsomaan pienemmässä roolissa päästäänkö loppuun asti.

Mites se Gregoire? Onko hän laskettu ulos huhuista vai onko uusi seura löytynyt?
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 062
OLE OLE OLE OLE OLEEEEEE
TILLUUU, aja mun autooo oooooo
TILLLUUU, duunaa mun vaimoo ooooo


Aaltonen-Palve-Nyman
Suomi-Ruotsalainen-Meskanen
Stransky-Kodytek-Ikonen
Könönen-Järvinen-Ratinen
Päkkilä-Virtanen-Rautiainen
Alvarez, Gregoire

Niku-Clendening
Masin-Pelli
Friman-Lancaster
Parikka-Latvala
Soini-Rautanen

Langhamer
Gunnarsson
Malek
Hamrla


”Antaa muiden tankata” - T. Koskela
 
Viimeksi muokattu:

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 015
Jos Niku jostain kumman syystä olisi tulossa, niin toivottavasti sitten sellaisella lapulla, että on mukana myös ensi kaudella.
 

-mesag

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
954
OLE OLE OLE OLE OLEEEEEE
TILLUUU, aja mun autooo oooooo
TILLLUUU, duunaa mun vaimoo ooooo


Aaltonen-Palve-Nyman
Suomi-Ruotsalainen-Meskanen
Stransky-Kodytek-Ikonen
Könönen-Järvinen-Ratinen

Niku-Clendening
Masin-Pelli
Friman-Lancaster
Parikka

Langhamer
Gunnarsson
Jos Niku tulee, tarkoittaa se käytännössä Lancasterin lähtöä. Tai sitten Ilves alkaa pelaamaan kahdeksalla puolustajalla ja 11 hyökkääjällä. Tillu on älynnyt, että hyökkäysmarkkinat ovat kuivat, joten mennään sitten rytinällä puolustus edellä. Ei tarvitse vahvistaa nelosketjua, jos sinne tarvitsee vain kaksi pelaajaa...

Suomi-Palve-Nyman
Stransky-Kodytek-Meskanen
Könönen-Järvinen-Ikonen

Neloseen sitten kaksi seuraavista:
Gregoire/Bau/Alvarez/Virtanen/ketänäitänyton

Niku-Clendening
Masin-Pelli
Friman-Lancaster
Parikka-Latvala
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Jatkoajasta bongattu: toinen seuraava Hykaway vanhempi nainen.

Vilkaisin facebookin ja on tämä:


Nikun vaimon äiti?
 

Masinaattori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
243
Jatkoajasta bongattu: toinen seuraava Hykaway vanhempi nainen.

Vilkaisin facebookin ja on tämä:


Nikun vaimon äiti?
Niin nytkö siis Nikun vaimon sisko ja äitee seuraa Ilevestä?

Aikamoista back flippiä Tillulta
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 457

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Niin nytkö siis Nikun vaimon sisko ja äitee seuraa Ilevestä?

Aikamoista back flippiä Tillulta

Ilmeisesti. Sukulaisia ainakin, kummatkin Winnipegistä eivätkä seuraa Liigasta kuin Jypiä ja eilisestä asti Ilvestä.

Trollaukseen tosi vaikea uskoa näillä taustoilla.

Tuli Niku tai ei, niin kyllä tässä joku yhteys nyt ilmiselvästi on.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös