Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 346
Jos joku haluaa lyödä tästä vedon, niin mä oon valmis lyömään sen puolesta, että tulee.

YV:llä saa ehdottaa panosta jne.

Sovitaan, että vedonlyönnille aikaa vaikka tämä ilta ja huominen.
Veto siitä että ketään ei enää tule? Aika hiljasta pitäis olla, mutta kai joku uhkapelejä rakastava ja todennäköisyyksistä ymmärtämätön tähän tarttuu :)
 

Häijään muurari

Rivipelaaja
Viestejä
82
Täällä puhuttiin juuri nimen omaan siitä, että Lancasteria oltas koitettu vaihtaa Jyppiin :D
Joo oma viestini koski yleisellä tasolla, että Lancaster tiedustellut siirron mahdollisuutta. Ei varmasti halua nimenomaan Jypiin mutta Ilves tätä kokeili silti.

E. Jos noin naurattaa niin ehkä @Haikuri tai @punakone vahvistus antaa uskottavuutta
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 707
”Veikataan” hei ;
hyökkääjä tulee kerhosta,
maalille kaskisuo,
Niku/les..
 
Viimeksi muokattu:

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Kerho on tehnyt vähemmän maaleja kuin Saipa. Puolustus/maalivahti siellä on pärjännyt hyvin, tosin yhdessä kohtaa Nikkilä ja Hietanen oli pidempää pois. Tuo hyökkäys ristittiin ennen kautra neljän nelosketjun joukkueeksi eikä se nyt täysin paska vertaus ollut. Jos joku ei kiinnosta niin Kerhon hyökkääjät.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 346
Jos kerhosta tulee Rautiainen, niin silloin Tillu on menettänyt järkensä. Nyt tarvitaan ykköskorin miehiä eikä mitään tykinruokaa.
Rautiaisen tarina oli hieno Ilveksessä, lämmöllä muistelen, mutta menneet on menneitä, jos Hpk:sta joku hukkapätkä pitäis hankkia olisi se Martel.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 422
Ilves yritti vaihtokauppaa Jypin kanssa. Tämä ei toteutunut. Näistä neljästä rahallinen tarjous todennäköisesti kaikista heikoin.

Ei tarjota kiekolliselle puolustajalle älyttömiä ja yritetä hankkia väkisin koska sinne ei ole akuuttia tarvetta.

Katseet hyökkäysosastossa (mahdollisesti mv, oskarsham)
Vähän erikoista yrittää väkisin jotain Nikua. Voi rikkoa vaan joukkueen harmoniaa jos varakapteenia yritetään vaihtaa JYP:iin. Hieman tuo mv-huhukin särähtää korvaan, kun meillä on kuitenkin aika hyvät kaksi maalivahtia. Kaiken lisäksi Malekin parantuneet otteet vielä tähän päälle.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 303
Martel tosiaan ainoa jossa voisi olla potentiaalia Ilveksen tasoiseen jengiin. Näistä Raduista ja Mustosista ei kyllä liieemmin lähde kohoamaan.

Martel olisi ehdottomasti näistä potentiaalisin, vaikka Kerho onkin tätä huippusentteriä melkein koko kauden kokeillut laiturina.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Että kun oli taas hullu scooppi Sashalta. Eiköhän jokanen vähääkään Liigaa seuraava osannut arvata että Liigan neljä vakavaraisinta seuraa ovat ne neljä jotka tässä vaiheessa kautta lähtevät todennäköisimmin Liigan sisältä tankkaamaan... mutta kun Sashan pitää pitää draaman kaari laajana ja esittää olevansa joku isompikin tietäjä.
Sanoin jo aiemmin, että olisko perjantain ja maanantain välinen yö menossa? Silloin on vähän taipumusta dramatisoida.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 707
Minkä takia Lancaster suostuisi lähtemään vaihdossa Jyväskylään?

Joo oma viestini koski yleisellä tasolla, että Lancaster tiedustellut siirron mahdollisuutta. Ei varmasti halua nimenomaan Jypiin mutta Ilves tätä kokeili silti.

E. Jos noin naurattaa niin ehkä @Haikuri tai @punakone vahvistus antaa uskottavuutta
Itse olen kuullut samaa että halukas vaihtamaan maisemaa.
Tätä kautta kun katsoo niin ei tuo niin ihmeellistä ole.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 707
Haluaa pitää hauskaa ja pelata pelipaikatonta johtamis..., eikun jääkiekkoa.
Tämä ei nyt ole mitää puulaakisarjaa.
Clendening tulee peleille, lesin kausi ollut surkea. Välttämättä kaikki ei ole tyytyväisiä toisiinsa.
Sokeakin näkee ettei pelitapa suosi lesiä.
Tuskin luotto on samaa kuin viimekaudella.
Ammatti, pelataan tulevaisuudesta, tilipussista jne.
Jääkiekkoo hei.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 570
Ehkä Lancaster veti omat johtopäätöksensä Clendeningin hankinnasta, joka tuli aivan puskista?

Tämän hetken pistetahdilla Les on muuten päätymässä aikalailla samaan pistemäärään kuin Friman.

Mutta joo, itse jättäisin puolustuksen rauhaan ja kohdistaisin katseet hyökkäyksen ongelmakohtiin.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 734
Itse olen kuullut samaa että halukas vaihtamaan maisemaa.
Tätä kautta kun katsoo niin ei tuo niin ihmeellistä ole.

Tämä ei nyt ole mitää puulaakisarjaa.
Clendening tulee peleille, lesin kausi ollut surkea. Välttämättä kaikki ei ole tyytyväisiä toisiinsa.
Sokeakin näkee ettei pelitapa suosi lesiä.
Tuskin luotto on samaa kuin viimekaudella.
Ammatti, pelataan tulevaisuudesta, tilipussista jne.
Jääkiekkoo hei.
Eikös siitä ole jo kauan ollut juttua että Les ensikaudeksi DEL:iin olisi siirrymässä. On se nyt vähän eri sinne jonnekin huipouseuraan pyytää siirtoa kuin johonkin Jypiin. Pointti siis se että jos Les onkin ollut halukas sinne Saksaan siirtymään jo kesken tämän kauden? Jos Tillu on Lesiä vaihdossa Nikuun tarjonnut niin ehkä siinä on ajateltu sitä että mies on muutenkin pian lähdössä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös