Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 001
Tämä vihjailu nostatti vesipisaroita enemmän kielelle. Petelius on kuitenkin luotettava nimimerkki, eikä ole sortunit höpöhuhuihin. Käkikellomaasta on siis tulossa joku. Onkohan siellä ketään Ilves-taustaista pelimiestä... ;)
Itse en kyllä keksi ketään. AR22, oho
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 011
Rauha taas.. Ilves pelasi eilen ehkä koko kauden parhaan pelinsä ja Tillu painii meille niska limassa pariakin uutta sopimusta, jos ei kolmea.
Mikä hätä ja kiire tässä.

Ja minut saa tästä pistää mihin huvittaa kävelemään. Jonoon vaan tappelun haluiset.. jättäkää pienet välit, ettei ketään satu, kun alatte kaatuilemaan :D
 

Pelisilmä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
148
Mun mielipide on että vahvistuksia ei tarvita. Antaisin Baulle isomman roolin viimeisiin runkosarjapeleihin. Eli sentteriksi 3 ketjuun. Gregs hoitaa nelosen aloitukset kotiin. Ketjut menis näin:
1. Suomi Palve Nyman
2.Ikonen Kodytek Mäntykivi
3.Meskanen Bau Lancaster
4.Päkkilä Virtanen/gregs Stransky
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 432
IMG_4069.jpeg


ARTTU ARTTU
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 024
Sashan mielenkiintoiset kerrottavat voi tunnetusti olla tyyliä nelosketjun luottomies Möttönen jatkaa Kalpassa tai sitten jopa joku skuuppi jonka joku muu taho on jo aiemmin julkaissut tyyliin Niemelä Ilveksen valmentajaksi ensi kaudeksi.

Itse laittaisin melkein vetoa että skuuppi on mallia "Ilves(, IFK) ja Tappara neuvottelee kärkisentterin kanssa ensi kaudesta"
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 001
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös