Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 876
Eiköhän Nikun osoite Suomessa ole stadin kirkkaat valot.

Tillulle pisteet että on yrittänyt. Ihme ettei ole Rautanen-Niku treidi menny läpi, siihen pari varausvuoroo niin tulee hyväksyttynä.
Nikulla on ollut stadiin paperit valmiina tälle kaudelle, mutta ei ole mennyt. Nyt kun olis 8. päivä lähtenyt niin olis kesällä ollut vapaa agentti.

Kaartin jääkärirykmenttiin III/23 valitut urheilijat
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 386

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 382
Odotellaan lähelle siirtorajaa ja katsotaan toteutuuko, tällästä kuullut Ruotsin suunnasta. Ei Ilveksen vmuutamalla viime kauden pelaajalla ole mennyt ihan nappiin.
Odotellaan ihmeessä, jos toteutuu niin olet tietäjistä tietävin ja viisaista viisain. Jotenkin vaan huvittaa kun tällasia väitteitä tänne viljellään ilman yhtään minkäänlaista kontekstia :)
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 512
Mikäli se on Matti, joka on tuloillaan niin luulen, että viivytys ei ole Ilveksessä kiinni. Luulen että siellä kyllä ollaan valmiina julkaisemaan, mutta Tsekeissä homma jumissa ja nyt ei voida, kun odotella.
Ja kauan onkin jos Kodytekkia tai Stranskya vaatii toiseen suuntaan
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 512
Niinpä. Tai sitten siellä on sama ilkeä järjestelmä kuin täällä meillä Ilveksessä, eli kannattajat eivät saa koota joukkuetta.
Voi se noinkin olla. Ja paikallinen Tillu kuulee kunniansa. Onkohan heillä omia Lusikkamiehiä.
 

Tinke18

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
434
Iltaa äijät, selvisikö eilisen Belgin ja kavereiden aiheuttaman IG seuraamissekoilun tuotoksena mitään mihinkään pelaajaan viittaavaa? (muuta kun meikäläisen sbotti hommat, kiitti kun ette kertoneet emännälle)

Yritin tänään hallilla kovistella toimihenkilöstön, mutta kukaan ei tunnustanut mitään.

T. Tinke #18
Oletko minä?
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 281
Screenshot_20240116-220011_Chrome.jpg

Haapalasta pelaajaryntäyksestä huolimatta tuskin Lausannessa luopuvat, kun viime aikoina on pisteitä tullut. Sen sijaan pari mielenkiintoista pelaajaa löytyisi Lausannen kokoonpanosta, jotka saisivat Makkosen sekoamaan:

 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös