Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

surviivori

Tulokas
Viestejä
8
Itse myös suorittanut tässä matemaattisia yhtälöitä ja alla olevien tietojen perusteella voidaan Area ruveta jo sovittelemaan kokoonpanoihin todella vahvasti.

Tampereen ja Luganon välinen matka on n. 2678 kilometriä, Tillu pelasi itse Sveitsissä otteluita yhteensä 60 kappaletta, syöttöjä kertyi 41 kappaletta ja maaleja 18. Tästä yhteenlaskettu summa on 119.

Seuraava vaihe tarkistaa, että 2678 km etäisyys jaettuna yhteenlasketulla pistemäärällä ja ottelumäärällä (119).Tästä saadaan luvuksi 22.

Eli tervetuloa #22, Are is back!
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
1 860
Noista aloituksista... Kun se tiedetään heikohkoksi, vastustaja pystyy rakentamaan myös sen varaan. Loppujen lopuksi kyse voi olla yhdestä 100-0 hävitystä aloituksesta tai yv-pyörityksistä loppuhetkillä. Soisin Ilvekselle vahvempaa tekemistä!
Nään sen enemmän niin, että jos aloitukset pääsääntöisesti hävitään, on pelin virtaus se, että taistelet ensin kiekonhallinnan saamisesta takaisin, jonka jälkeen vaihto jo tulossa, joten käytännössä yksi vaihto menee siinä ja pahimmassa tapauksessa kiekonhallintaa ei saada ja menee seuraavakin vaihto.

Tasaisessa väännössä on varsinkin viimeisen erän viimeisellä kympillä yhdenkin vaihdon merkitys suuressa roolissa. Siksi aloitukset olisi mieluummin voitettava.

Mutta en nyt kuitenkaan tässä mitään mestaruutta alkaisi pelkkien aloitusten osalta hautaamaan. On monta muutakin muuttujaa, kuten tuo kamppailupeli kiekonhallinnasta.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 668
Veikkaisin Juhiksen osoitteeksi Kärppiä niin ei tarvitse sitä Junttilaa peluuttaa niin paljoa ja pääsivät siitä Ritchiestäkin eroon.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 277
Kenen tilalle? Ei ainakaan Jampan tai Joonan. Mesen? Siinä olis sitten 3 tshekkitaiteilijaa samassa ketjussa :)
Esim että saadaan sieltä kakkosketjusta Päkä/Ratinen neloseen.

Jos siis Mäntyä edelleen keskellä peluutettaisiin.

Suomi-Palve-Nyman
Aaltonen-Mäntykivi-Ikonen
Stransky-Kodytek-Meskanen
Päkkilä-Bau-Könönen

Itse kuitenkin veikkaan että tekee paluun kotiin ja Ouluun. Tai miksei Jukurit.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 331
Esim että saadaan sieltä kakkosketjusta Päkä/Ratinen neloseen.

Jos siis Mäntyä edelleen keskellä peluutettaisiin.

Suomi-Palve-Nyman
Aaltonen-Mäntykivi-Ikonen
Stransky-Kodytek-Meskanen
Päkkilä-Bau-Könönen

Itse kuitenkin veikkaan että tekee paluun kotiin ja Ouluun. Tai miksei Jukurit.
Itse en edes ajatellut Aaltosta vasempaan laitaan, kun on right ja RW. Onko edes koskaan pelannut vasenta laitaa? Noh, ei ole tulossa meille.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 277
Itse en edes ajatellut Aaltosta vasempaan laitaan, kun on right ja RW. Onko edes koskaan pelannut vasenta laitaa? Noh, ei ole tulossa meille.
Kyllä mielestäni hyökkääjä pystyy pelaamaan laidassa kun laidassa.
 

hanhenkaula

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
188
Kyllä mielestäni hyökkääjä pystyy pelaamaan laidassa kun laidassa.
Varsinkin jos kemiat toimivat. Silloin pelaajat kulkee flow´n mukana, eivätkä orjallisesti sahaa vain fläppitaululle piirrettyjä luistelulinjoja. Esim. Stranskyn ja Kodytekin kanssa tekisivät pahaa jälkeä tässä sarjassa. Kyllähän nuo pelaajat muutoinkin seilaavat aika paljon omien "pelipaikkojensa" ulkopuolella riippuen pelin painopisteestä ja pelitilanteiden lukutaidosta.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Kenen tilalle? Ei ainakaan Jampan tai Joonan. Mesen? Siinä olis sitten 3 tshekkitaiteilijaa samassa ketjussa :)

Juurikin Mesen tilalle. Tuskin Mesestä tällä kaudella kauheasti hyötyä tulee olemaan...

Mutta eiköhän hän Kärppiin mene. Eikös Kärpät ollut hänestä kiinnostunut jo ennen tuota Tanskan visiittiä?
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 811
Perjantai... Onkohan baari auki, vai joko on palattu korona-ajalla tutuksi tulleisiin kalsarikänneihin?
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 277
Juurikin Mesen tilalle. Tuskin Mesestä tällä kaudella kauheasti hyötyä tulee olemaan...

Mutta eiköhän hän Kärppiin mene. Eikös Kärpät ollut hänestä kiinnostunut jo ennen tuota Tanskan visiittiä?
Mesehän on parantanut kokoajan.

Ratisesta me ei saada mitään iloa. Ollut kuitenkin kakkosketjussa.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Mesehän on parantanut kokoajan.

Ratisesta me ei saada mitään iloa. Ollut kuitenkin kakkosketjussa.

No joo, huonontaa ei paljon voi (ymmärrän vakavan loukin).

Tuolla vastuulla ja ketjukavereilla välillä joku tehopiste tulee väkisinkin, muuten aika selviytymistä hänen pelinsä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös