Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 093
Melko tarkkaan kuukauden ollut kipinä päällä 24/7 paria kipinämikon uuvahtamista vaille... Anna olla, kun ministeriön virkamiehet hoksaavat ja alkavat haittaverottaa Ilvesfoorumia hiilinielun pienentämisestä...
 

Larsson25

Rivipelaaja
Viestejä
70
Täällä löydetään kyllä kaikesta hienosti vinkit...ihmettelin kun kukaan ei kaivanu VM kypärästä sitä vinkkiä mitä se tarkottaa...
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 580
Täällä löydetään kyllä kaikesta hienosti vinkit...ihmettelin kun kukaan ei kaivanu VM kypärästä sitä vinkkiä mitä se tarkottaa...
Eipä siinä kai muuta, nimikirjaimet VM tai joukkueen nimi VM. Tai sitten nostetaan joku haudasta pelailemaan?
 

yläjuusto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
180
IL: Pelicans virittelee järkälemäistä hankintaa - seurapomo myöntää: "Olen kysellyt hänen tilannettaan" - SuomiKiekko

Jos Tillu vastais yhtä avoimesti kuin Pelikaanien Tillu:

"Ilveksen urheilutoimenjohtaja Timo Koskela myöntää Iltalehdelle seuran tekevän tällä hetkellä töitä 175-senttisen ja yli 80-kiloisen hyökkääjä Arttu Ruotsalaisen hankkimiseksi loppukaudeksi Sveitsin NL-sarjasta.

– Olen kysellyt hänen tilannettaan. Katsotaan, jos hän pääsee Sveitsissä sopimuksestaan irti. Tämän hetken tilanne on se, että hänellä on yhä sopimus Luganon kanssa, Koskela vahvistaa.

– Hän on tervetullut meille, jos asiat menevät oikein. Tilanne voi muuttua nopeastikin, Koskela myöntää."
 

Larsson25

Rivipelaaja
Viestejä
70
Eipä siinä kai muuta, nimikirjaimet VM tai joukkueen nimi VM. Tai sitten nostetaan joku haudasta pelailemaan?
Nyt saatan astua isoon kasaan paskaa mutta toisaalta se ei mua kiinnosta ni ihan sama...siis en oo tarkistanu mistään mut muistaisin jostain kuulleeni et toi VM tarkotti världmästare...voi olla väärinkirjotettu...kunhan pyörittelin kun täällä hienosti kaivetaan kaikista esim se 22 aina :) ja tosiaan siis ny mennään muistolla jostain 15v takaa eli saa lytätä heti.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 580
Nyt saatan astua isoon kasaan paskaa mutta toisaalta se ei mua kiinnosta ni ihan sama...siis en oo tarkistanu mistään mut muistaisin jostain kuulleeni et toi VM tarkotti världmästare...voi olla väärinkirjotettu...kunhan pyörittelin kun täällä hienosti kaivetaan kaikista esim se 22 aina :)
Jahas, maailmanmestaria on siis tarjolla.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 458
IL: Pelicans virittelee järkälemäistä hankintaa - seurapomo myöntää: "Olen kysellyt hänen tilannettaan" - SuomiKiekko

Jos Tillu vastais yhtä avoimesti kuin Pelikaanien Tillu:

"Ilveksen urheilutoimenjohtaja Timo Koskela myöntää Iltalehdelle seuran tekevän tällä hetkellä töitä 175-senttisen ja yli 80-kiloisen hyökkääjä Arttu Ruotsalaisen hankkimiseksi loppukaudeksi Sveitsin NL-sarjasta.

– Olen kysellyt hänen tilannettaan. Katsotaan, jos hän pääsee Sveitsissä sopimuksestaan irti. Tämän hetken tilanne on se, että hänellä on yhä sopimus Luganon kanssa, Koskela vahvistaa.

– Hän on tervetullut meille, jos asiat menevät oikein. Tilanne voi muuttua nopeastikin, Koskela myöntää."
Tillun ei tarvii lesoilla. Tillu suorittaa.

p.s saa suorittaa Tillu!
 

Ykkösfani

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
606
IL: Pelicans virittelee järkälemäistä hankintaa - seurapomo myöntää: "Olen kysellyt hänen tilannettaan" - SuomiKiekko

Jos Tillu vastais yhtä avoimesti kuin Pelikaanien Tillu:

"Ilveksen urheilutoimenjohtaja Timo Koskela myöntää Iltalehdelle seuran tekevän tällä hetkellä töitä 175-senttisen ja yli 80-kiloisen hyökkääjä Arttu Ruotsalaisen hankkimiseksi loppukaudeksi Sveitsin NL-sarjasta.

– Olen kysellyt hänen tilannettaan. Katsotaan, jos hän pääsee Sveitsissä sopimuksestaan irti. Tämän hetken tilanne on se, että hänellä on yhä sopimus Luganon kanssa, Koskela vahvistaa.

– Hän on tervetullut meille, jos asiat menevät oikein. Tilanne voi muuttua nopeastikin, Koskela myöntää."
Vittu että täälä seottais :D
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 264
Ilveksen urheilupomo Timo Koskela paljastaa, ettei linjanvetoa siirtoikkunan loppumetrien liikkeistä ole seurassa tehty.

– Väkisin emme tule mitään tekemään. Annetaan muiden tankata tarvittaessa, Koskela huikkaa.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 580
Mitähän pelipaikkaa tässä pitäisi etsiä näillä tiedoilla, toki maailmanmestari.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös