Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 302
Onko tämä nyt puhdasta hassuttelua vai ihan oikea homma?
Haikuri sanoisi että sopimus tehty ja varma homma.

Minä sanon että keskusteluja käydään.

Ei nyt vielä fanipaitaa kannata päälle laittaa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 616
Onko tämä nyt puhdasta hassuttelua vai ihan oikea homma?
Siis hassuttelua ei ole ainakaan mun puolelta.

Ei se Tillu niitä siltoja sittenkään polttanut ainakaan lopullisesti Henkan suuntaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 616
Haikuri ilmestyi minulle unessa.

No ei oikeesti kaikenlaista sitä kuulee :)

Muistutan vielä, että mää en huhuile. Kunhan kerron mitä kuulen.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 731
Haikuri ilmestyi minulle unessa.

No ei oikeesti kaikenlaista sitä kuulee :)

Muistutan vielä, että mää en huhuile. Kunhan kerron mitä kuulen.

Oikeastaan tarkoitin, että voisitko poistua. Se tietäjillä on ollut tapana viime aikoina.

No ei vaan ;)

Toivottavasti unesi pitäisi paikkansa!
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 482
@Blegifan , oletko sinä palstan tunnetuimpana Espoon huhukarjuna kuullut mitään juttua tuosta Aaltosen tilanteesta? Onko siis mahdollisuuksia että Kloten päästäisi tuon 251 ottelua (ml.junnupelit) blegin paidassa pelanneen Miron loppukauden kestävälle vuokralle Liigaan?
En ole puhunut Mirosta ollenkaa hetkeen enkä kuullut asiasta mitään siis.

Punakone älä puhu palturia.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 482
Mikäs se sun eilinen tarjolla oleva huhu on?
GN vai :D en tiennyt, että sitä porukka tosissaan ottaisi. Viittasin vitsillä, että huhua olisi välittömästi tarjolla, kun ykkösentterin paikka tarjolla. Pahoittelut, ei helppoa ole, kun pitää ilmeisesti edelleen olla varovainen ja selvästi kertoa mikä on heitto ja mikä ei….
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 838
GN vai :D en tiennyt, että sitä porukka tosissaan ottaisi. Viittasin vitsillä, että huhua olisi välittömästi tarjolla, kun ykkösentterin paikka tarjolla. Pahoittelut, ei helppoa ole, kun pitää ilmeisesti edelleen olla varovainen ja selvästi kertoa mikä on heitto ja mikä ei….
Ei kai sen suhteen varovainen tarvitse olla. Jos se oli heitto niin eipä siinä, se tieto riittää ainakin mulle.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 616
Jaahas, tarvitaanko täälä taas huhupoliisia paikalle?

@IhanJuniori PIDÄ PÄÄ YLHÄÄLLÄ SUT SAADAAN VIELÄ
Johan mää sanoin. Ei ole huhu. Kunhan juttelen mitä kuulen :)

Vaikka mun huoltaja kuvio "huhu" osuikin maaliin niin en ole foorumin "huhuilija" vaan ihan perinteinen "paskapostaaja"
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 616
Huutava tarve sentterille ja Tillu siis ilmeisesti keskustelee Haapalan kanssa joka on laituri.:rolleyes:
Laiturin mahdollinen hankkiminen ei kai tarkoita sitä, että sentteriä ei sitten tule?

Ja tosiaan nyt vissiin on vasta juteltu. Siitä on vielä helvetin pitkä matka sopimukseen.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 831
Mese kuntoutteleen kinttuaan johonkin muualle ja Stransky - Kodytek - Haapala. En mä tiedä kuka tossa ketjussa laukoisi, mutta saataisiin kivan näköistä neppailua! No ehkä Kodytek välillä laukoisi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös