Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 595
1706638118070.jpeg


Sehän käy, anna sitä. LISÄÄ NY.
 

Schweinstein

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
462
You either die a hero, or you live long enough to see yourself become the villain." I can do those things, because I'm not a hero, not like Punakone. I gave rumors when Ilves Forum needed them”

”I'm whatever Ilves Forum needs me to be.”

- Haikuri
Say what you need to say. Either way, my soul is yours!
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 146
”Ikävä” kertoa näin mutta kyllä huhut ja puhee ovat kiihtyneet Aren ympärillä. Lisää keskusteluja on käyty ja käydään.
Haikurille
Oi Haikuri mun,

sydän sinun on,

uskollisuuteni loputon

woo-oo-oo-ooo



Laulan sulle tänään huomenna,

laulan kunnes koittaa kuolema

woo-oo-oo-ooo



Sha-la-laa-la-la-la-la-la

la-la-la-la-la-la-la-la-laa

la-la-la-laa
 

Tampere Maple Leafs

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
353

Pysyiskö vielä pystyssä luistimilla?

Tai?

Nickerson takas....? Ei ainakaan kilpailis peliajasta kiekollisten pakkien kanssa.
 

BoneHog

Rivipelaaja
Viestejä
47
kuinkahan pitkä saikku tulee greguaarille jos se myllyttää? ei ole kuitenkaan ihan neuvola lukemissa puntari kun laittavat puntarille karjalaisen
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 096
Siirryin foorumin aktiiveista poppariosastolle. Olen ottanut, tyytyväisenä, askeleet takavasemmalle palstalta. Perheenjäsenten mielestä kulutin liikaa aikaa laatiessani Ilvekselle tulevaisuuden strategioita ja kinastellen palstalla usein mm Brooksin kanssa.

Koin, että tehtäväni on täytetty. Ne, jotka muistaa, tietää, että olin erittäin voimakkaasti sitä mieltä, että Ilves ei tule ikinä menestymään Vinnien, Joken, Honkalehdon & co johdolla. Esitin muutama vuosi ennen toteutumista, että koen Risto Jalon olevan hlön, joka voisi yhdistää Ilvesjoukkoja ja Vinnien tulisi siirtää omistajuus 1 eurolla eteenpäin mm Ilves ry:lle.

Jalon tullessa ruoriin kävin uuden ”taistelun”, kun puolustin uuden johdon aikakautta. Ennustin tuolloin, että Nokia Areenaan mennessä Ilves tulisi nousemaan ylempään keskikastiin ja Areenan aikana ylöspäin. Monelle hidas nousu tuntui tuskalliselta, kun vuosikymmeniä oli rämmitty. Ja se on ymmärrettävää. Ilves on niin iso asia meille, että seuramme menestymättömyys vaikuttaa päivittäiseen elämäämme. Tuska luo pahaa oloa ja se puretaan palstalle. Tuskaa oli itsellänikin, mutta luotin, että uusi johto vie meidät kohti parempia aikoja. Muistan eräänkin ”vedonlyönnin”, jossa toinen palstakonkari oli sitä mieltä, että Jalo on vaihdettava Areenaan mennessä ja itse olin tätä vastaan.

Itselläni on ollut helpohkoa pysyä palstalta poissa, koska Ilvestä on viety suuntaan, mihin sen halusinkin
menevän. Ilves on noussut monella sektorilla Liigan TOP-3 seuraksi. Kentän ulkopuolella itseäni erityisesti lämmittää, kun Areenassa näkee runsaasti uutta sukupolvea oikeisiin väreihin pukeutuneena. Hakametsässä koin aikanaan, kun paikallaolijoista keski-ikä alkoi uhkaavasti nousta,

Itselläni on tietenkin muutama odotus Ilvekselle.
  • Paluu mestaruuskantaan
  • Junioritoiminnan nostaminen takaisin kärkeen
  • Toiminnan Jatkuva ammattimainen kehittäminen
Menestyksekästä kevättä kaikille Ilves-henkisille,
Kunto
Moro Kunto ja tervetuloa takaisin !
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös