Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Raimo78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
696
Pakko todeta, että kaiken tän paskan keskellä tämä ketju on kyllä piristäviä aspekteja ympärillemme säteilevä taho;).

Sitä ihmettelen, ettei jäänyt hiuksista minkäänlaista muistikuvaa….
Saapa nähdä, tuleeko sieltä piakkoin julkistusta.

Se onkin sitten eri asia, mitä mahdollinen yksi uusi pelaaja pystyy joukkueeseen tuomaan. Paljon on omassa pelissä ja liikkeessä petrattavaa, paino sanalla PALJON.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Osuu muuten täydellisestä tuohon pituuteen. Siihenhän luotamme, että Raimolla on pitävä pituussilmä.

Mietin itseasiassa juuri eilen, että missähän Brassard ja Josh Bailey menevät. Päteviä pelaajia molemmat. Baileykin tietysti 185cm pitkä.

Eli kumpi pistetään pakettiin?

Josh Bailey at eliteprospects.com

Brassardille viime keväänä aika karu loukkaantuminen pelissä. Olisiko ura päättynyt siihen.
 

Kolmosvahti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
224
Sitä ihmettelen, ettei jäänyt hiuksista minkäänlaista muistikuvaa….
Saapa nähdä, tuleeko sieltä piakkoin julkistusta.
Olin juuri kysymässä sattuiko olemaan tummat hiukset, sillä näin Masinin liikkuvan jonkun tummahiuksisen miehen kanssa erätauolla.

Sattuikohan olemaan sama kaveri?
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Pakko todeta, että kaiken tän paskan keskellä tämä ketju on kyllä piristäviä aspekteja ympärillemme säteilevä taho;).

Sitä ihmettelen, ettei jäänyt hiuksista minkäänlaista muistikuvaa….
Saapa nähdä, tuleeko sieltä piakkoin julkistusta.

Se onkin sitten eri asia, mitä mahdollinen yksi uusi pelaaja pystyy joukkueeseen tuomaan. Paljon on omassa pelissä ja liikkeessä petrattavaa, paino sanalla PALJON.

Enemmän huolettaa, pysyykö se uus pelaaja meidän muiden pelaajien vauhdissa sitten, kun keväällä ukkojen paikat aukeaa!
 

Mortal

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
559
Minun lukiota käyväni lapseni kertoi koulussa puhuttavan Otto Koivulan olevan tulossa Ilvekseen.

Olisi liian hyvää.
 
Viimeksi muokattu:

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 150
Kyllä tuo Brassard ainakin iltalehdet saisi innostumaan.
" Kriisiseuraksi ajautunut Ilves teki kovan kaappauksen. Yli tuhannen NHL-pelin veteraani tupsukorviin ".

Olen kuullut pelkkää hyvää Ilveksen organisaatiosta ja teen kaikkeni auttaakseni seuraa mestaruuteen. Hot Wingsit on hyviä ja halli NHL-tasoa.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 615
Pakko todeta, että kaiken tän paskan keskellä tämä ketju on kyllä piristäviä aspekteja ympärillemme säteilevä taho;).

Sitä ihmettelen, ettei jäänyt hiuksista minkäänlaista muistikuvaa….
Saapa nähdä, tuleeko sieltä piakkoin julkistusta.

Se onkin sitten eri asia, mitä mahdollinen yksi uusi pelaaja pystyy joukkueeseen tuomaan. Paljon on omassa pelissä ja liikkeessä petrattavaa, paino sanalla PALJON.

Tääkin olis ilman sopparia, ja on todellakin tunnettu.


E: Sekä tämä

 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 831
Tääkin olis ilman sopparia, ja on todellakin tunnettu.


E: Sekä tämä

Tämä myös.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 615
Katsoin itse pelkästään sentterit, koska sellainen pitäisi olla tulossa. Parise on laituri. Toki sopisi kuvaan.
 
  • Tykkää
Reactions: #68

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 615
tuskan lievitys haaveilua :D Eiköhän huomenna olla jo maan pinnalla.
Tätä parhaimmassa muodossaan, lähdin itse yhdistelemään huhuja: Jenkki, suht isokokoinen. Änärin seuraajille tuttu, taisi olla myös Liigan seuraajille tuttu.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Tätä parhaimmassa muodossaan, lähdin itse yhdistelemään huhuja: Jenkki, suht isokokoinen. Änärin seuraajille tuttu, taisi olla myös Liigan seuraajille tuttu.

Mistä tää änärin seuraajille tuttu on tullut? Itselle ei tule mieleen kuin sen yhden jatkoaikalaisen ensimmäinen viesti, jossa kirjoitti jotain, että tuttu osalle jääkiekkoa seuraavasta väestä tjms? :D
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 615
Mistä tää änärin seuraajille tuttu on tullut? Itselle ei tule mieleen kuin sen yhden jatkoaikalaisen ensimmäinen viesti, jossa kirjoitti jotain, että tuttu osalle jääkiekkoa seuraavasta väestä tjms? :D
Se oli just jostain sieltä tai täältä kirjoitettuna. Epäilen henkilökohtaisesti koko NHL polkuun. Mahdollista toki, mutta epäilemättä epätodennäköistä.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 831
Jos se julkistus kestääkin juuri sen takia, kun tuon Brassardin koipi testaillaan tarkkaan ja hartaasti? Liigan kautta vauhtia, kun ei ole vielä valmis eläkkeelle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös