Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Katsokaa millä keskikaistalla Jukurit suorastaan dominoi liigaa. Jo pidemmän aikaa.

Toki itsekin yhtä sentteriä vielä kaipailen.

Pointtina vaan että ei se menestys nyt pelkästään tuosta keskikaistasta tai yhdestä sentteristä voi kiinni olla.
Dominoi.. Ilves on kuitenkin vielä edellä vaikka eilen hävisikin.
Yksi sentteri tasapainottaisi koko joukkueen. Menestyä voi toki ilmankin.
Isoin ongelma on siinä, että senttereitä ei ole edes määrällisesti tarpeeksi.
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 662
Haikuri tietää ehkäpä jotain, mutta näinä aikoina, kun korot ja luottoluokitukset sahaavat, niin Haikurin luokitus laskee mulla AAA:sta AA tasoon. Ei riitä se sentteri pelkästään, tarvitaan myös laituri. Niin onnetonta on sillä osastolla, että upgrade voisi olla löydettävissä?
 

Pelimanni25

Tulokas
Viestejä
4
Liigan sisältä saadaan 1/2 täytemiestä rosteriin, mutta pelimiehet jää saamatta. Ulkomailta tulossa vielä yks top6 hyökkääjä. Maalivahti kaksikko on lukitty myös tälle kaudelle, eli sille osastolle ei tuu vahvistuksia.
 

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
439
Haikuri tietää ehkäpä jotain, mutta näinä aikoina, kun korot ja luottoluokitukset sahaavat, niin Haikurin luokitus laskee mulla AAA:sta AA tasoon. Ei riitä se sentteri pelkästään, tarvitaan myös laituri. Niin onnetonta on sillä osastolla, että upgrade voisi olla löydettävissä?
Laituri on jo löytynyt...siitähän on nyt monta sivua jo väännetty.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 400
Show on ohi. Esirippu sulkeutuu. Siinä vaiheessa, kun Haikurin inboxiin aletaan suoltamaan törkyä, niin raja on ylitetty. The vibes are off.
Lopeta nyt tämä ämmäily. Älä uhriudu muiden puolesta.

Nyt pumpataan Aren ja Jerryn renkaita.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 400

Masse Majava

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
116
Mites täällä muuten nyt Genoway ja Haikuri lähtivät eri linjoille? Toinen sanoo toista ja toinen toista. Onko liitto peruttu?

Kyllä tapahtuu!

Haikuri hiljenee julistettuaan Turkulaisen, ja saman kaverin kakkosnickkinä pidetty aiemmin myötäillyt Genoway ei mitään tähän varsinaisesti sano, mutta on hieman jopa vastahankainen.

Näin pysyy "uskottavuus" edes toisella tilillä, jos toinen ei saakkaan ylitietäjän viittaa ja suursyväkurkun silinteriä.
Tämä tietysti jos molempien takana on sama tyyppi.
 

mandariinimake

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
185
IMG_4751.jpeg

Lisäsin puita. Hyvää yötä kaikille. Jatketaan huomenna :)
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 930
Ihan hyvä et Jyp voitti pari viime matsia. Noin niinku töiden kannalta. Ei tartte täällä koko yövuoroa olla kipinävahdissa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 678
Antakaas joku mulle tiivistelmä edellisestä 20 sivusta vaikka ranskalaisilla viivoilla.
En todellakaan jaksa itse lukea :)
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 400
Antakaas joku mulle tiivistelmä edellisestä 20 sivusta vaikka ranskalaisilla viivoilla.
En todellakaan jaksa itse lukea :)
Ainoa mitä tarvitsee tietää:

-Massi on Legenda
-Koskaan sen kanssa ei neuvoteltu
-Legenda se on
 

Tyrioni

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
447
klapit loppui! Oli siispä pakko siirtyä kuvaputkileiritulen tuijottamiseen!

nyt olisi kuninkaallinen aika ( @Haikuri @ym74 @punakone @Blegifan ) iskeä riihikuivaa polttopuumötköä pöytään ja pistetään pystyy taas kunnon siirtorajakokko, jolla pohjanmaan perinnetietoa mukaillen saadaan karkotettua trolleja, noitia ja pahojahenkiä!

1706426338166.png
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös