Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 458
Nytkö täältä on savustettu ulos viimeisetkin tietäjät?

Koitin hetken käyttää foorumia webmonitorointiohjelmalla, joka siis haki haluamieni käyttäjien viestit foorumilta ilman, että minun oli tarpeen vierailla täällä. Ohjelmani sitten tosiaan haki viestejä foorumilta, johon itse pidin turvaetäisyyttä. Alkuun se toimi, aloin saada viestejä syvyydestä. Yhdessä ihan ensimmäisistä "punakone" sanoo, että täällä on niin sairasta porukkaa, että taitaa olla taas tauon paikka. Lopulta ohjelmakin lakkasi toimimasta.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 152
En täysin ymmärrä.. liekö kuvastaa sitten nykymaailmaa yleisestikkin.
Meillähän on asiat aika hyvin.. ainakin mitä Ilvekseen tulee. Muualla jopa karehditaan.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
1 933
Eikö se ole ollut jo jonkin aikaa? Te siihen maajoukkuetta tarvitse.
On varmasti. Ihmettelen silti, koska keskushyökkääjä tarvittaisiin oikeasti. Mutta vähän tulee Kärppävibat jos vaan rahalla yritetään saada...
 

Ipa1

Rivipelaaja
Viestejä
86
Pakko kirjottaa. Lukenu vuosia foorumii ja blegi nuijittu aika syvälle taannoin mut mun mielestä siel fiksumies mikä puhu meille sen mitä aikoinaan tiesi.. tää on paha palsta sanoo jotai ku heti pää revitää irti jos tulee muutoksii! Ja ihanjuoniori on kyl tääl paras, aina fiksua settiä tiätty punakone tietää mutta blegi ja junnu niide asiat kiwa kuulla ja tää o meiä vuosi. Mihinkä mikää liittyny taas mut sanoinpa nyt
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 757
Jos JYP raapii voiton tänään, on eroa sääliviivaan 3 pistettä. Aika erikoista jos tyhjennysmyynti alkaisi tässä kohtaa, ellei JYPin talous ole sitten aivan kuralla..
Niin ja herra Seppänen lupasi maksaa KAIKEN. Kumma homma jos onkin hikinen rinki penkillä tämän sekoilun jälkeen.
 

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
249
Jos JYP raapii voiton tänään, on eroa sääliviivaan 3 pistettä. Aika erikoista jos tyhjennysmyynti alkaisi tässä kohtaa, ellei JYPin talous ole sitten aivan kuralla..
Eipä nuo sijat 9 ja 10 takaa kuin yhden kotiottelun lisää. Sillä ei kovin paljon pönkitetä seuran taloutta, jos se on pahasti miinuksella.
 

17

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
811
Turkulainen ja Ruotsalainen ei menny Marjaan, molemmat mahtu (ipaan).

Oon valvonut nyt kolme viikkoo putkeen non stop kamiinan äärellä ja viettänyt päivät puita hakaten, että suokaa anteeksi mun vitsihuumorini. Alkaa psyyke hajoileen. Mutta Jare tulee vielä!
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 657
Perutaan häät.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
1 933
Jos JYP raapii voiton tänään, on eroa sääliviivaan 3 pistettä. Aika erikoista jos tyhjennysmyynti alkaisi tässä kohtaa, ellei JYPin talous ole sitten aivan kuralla..
Kuulin samaa huhua kuin Haikuri Turkulaisesta mutta en usko ollenkaan, mikäli mahdollisuudet on heillä poffeihi
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 157
Eiköhän Turkulaisen voi kaikki nyt unohtaa Liigassa. Jos myyvät niin ulkomaille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös