Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 739
Mutta hetkinen! Onko blegi siis takaisin?

Haikuri, punakone, genoway, blegi, jokine ja häijään muurari. Nämä mähinät on pojat olleet vasta alkua, tästä se lähtee!

Kävin pistämässä klapia pesään ja avaamassa Tillulle oven. Rouva meni jo odottelemaan makuuhuoneen puolelle. Minulla tässä on seuraavat puolisen tuntia täysin vapaata aikaa, eiköhän mähistä!
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 726
Minä kyllä vaadin Artturia, Toivola nimellä varustetussa suvussa on voitettu kaksi Suomen mestaruutta viimeiseen 11 vuoteen. Ei kahta ilman kolmatta.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 178
Sata kertaa sadasta silti ottaisin Turkulaisen ennen Saksan Tomppaa. Ja niin varmaan kaikki muutkin.

JOS toi Haikurin juttu Turkulaisesta pitää paikkaansa, että vaatisi Pelsujen huomisesta pelistä voittoa niin voitte olla 100% varmoja siitä, että ne häviää huomenna. Koska näinhän tää meillä aina menee. :)
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 739
Käsitinkö oikein että Tomppa olisi nimenomaan ollut se laina, josta Haikuri puhui?
 

jamengine

Rivipelaaja
Viestejä
56
Sata kertaa sadasta silti ottaisin Turkulaisen ennen Saksan Tomppaa. Ja niin varmaan kaikki muutkin.

JOS toi Haikurin juttu Turkulaisesta pitää paikkaansa, että vaatisi Pelsujen huomisesta pelistä voittoa niin voitte olla 100% varmoja siitä, että ne häviää huomenna. Koska näinhän tää meillä aina menee. :)
Voin laittaa varmuudeks pitkävedon koska mulla ne kusee aina
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 609
Lainasopimuksesta neuvotellaan tietojeni mukaan yhä.
Mä kun luulin, että ikä olisi tuonut malttia ja rauhallisuutta. Jumalauta sukat pyörii jaloissa ja syke lähellä tuhatta foorumia lukemalla :D
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 739
Lainasopimuksesta neuvotellaan tietojeni mukaan yhä.

Olet sinä kyllä melkoinen velikulta!

Hetken jo ehdin ärsyyntyä kun Tillu näyttää jättäneen Lexuksen käyntiin pihalle, mutta ei haittaa enää! Saa naapurit rauhassa ihmetellä, minua ei hetkauta enää mikään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös