Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 284
fnfAR7S.png


"Can't make this shit up."
Ja kappas. Kaikki polut johtavat pelaajaan nimeltä...
 

Tuomas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
845
Sairauslomaan tämä aihe lopulta johti, mutta ehtiipä nyt lukemaan ajatuksella jokaisen viestin.

Matti Järvinen on kyllä noussut Shumakovia kovemmaksi kulttihahmoksi Ilveksen historiassa. Ennen Nikun hankintaa Järvinen alkoi jo aiheuttaa negaatioita ja toivoin jo, ettei enää tarvitsisi naamaa katsella. Mutta jos hän nyt säestää vielä esimerkiksi Turkulaisen Ilvekseen, niin nostettakoon legendojen joukkoon.

Voidaan sitten mestaruusjuhlien jälkeen toimittaa Boleslavin Tillulle ylimääräinen mestaruussormus, jonka hän voi antaa Lontoon Matille.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 813
Ei saa kehua. Täältä ei saa hakee hyvää mieltä! Täälä puhutaan vain ja pelkkää faktaa, tylsää virkamiestekstiä joka ei tuo hymynkarettakaan suun pieliin koska jos täälä yhtään hassuteltaisiin niin joku pahoittaisi heti mielensä koska "ei pysty lukemaan huhuja, oikeita huhuja"
"Yhyy minem mielem ni pahoittin kum jokku pyys huhui huhuimketjusa vitsein sijjaan yhyy".
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 284
Huomauttelet tässä ketjussa muille viestien laadusta ja sisällöttömyydestä, mutta antavatko tuollaiset viestit sitten kenellekään yhtään mitään? Huonostakin huumorista joku voi jotain pientä iloa saada ja innostua vaikka kirjoittelemaan foorumille, kun rima on laskettu maahan. Esimerkkejä uusista jäsenistä löytyy aiemmilta sivuilta.

Loppuun lainaan erästä suurta ajattelijaa:
Sadepilvet en voi pyytää mene pois
Mut yhen tiiän jolta kyllä pyytää vois
Älä tuu siihen droppaa mun tunnelmaa
Mitä eilistä juttua jankuttaa
Voitsä vetää suupielet ylöspäin
Laa la laa laa laa laa
Älä tuu droppaa mun tunnelmaa
Älä tuu droppaa mun tunnelmaa
Älä tuu droppaa mun tunnelmaa
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
3 030
Luettu kaikki, mutta se kyllä vaatii 100% latautumista tähän hommaan. Niin kuin tuossa joku aika sitten mainitsin, kuinka muija motkottaa, kun luen tätä ruokakaupassakin. Ja nyt esimerkki viikonlopulta. Muijan kanssa siinä oli vähän esileikin tynkää ja ennen kuin päästiin itse asiaan, kävi hän siinä välissä tapansa mukaan alapääpesulla ja meikäläinen ehti siinä välissä lukea ainakin sivun verran tätä ketjua. Eli ei tämä helppoa ole, mutta kun on 100% fokus tähän, niin se kyllä onnistuu.
Mää laitoin emännän poppareille…sanoin etten tuu ennen kun Arttu tulee…toivottavasti ei menis kauaa…
 

Schweinstein

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
462
Mää laitoin emännän poppareille…sanoin etten tuu ennen kun Arttu tulee…toivottavasti ei menis kauaa…
Makkonen: ei sun tartte kauaa oottaa. Keskimäärin mies ei kestä varttia kauempaa
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös