Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

IlvesHeartForever

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
233
Mua vaan vituttaa kun meidän kannattajien keskittyminen kesken matsin menee siihen että ihmetellään että missä meidän sentteri on? Meidän pitäs keskittyä kannustamaan eikä tommoseen höpöhöpödiipadaapasaatana.
Millaista tämän keskustelun mielestäsi sitten pitäisi olla? Ihan kiinnostaisi tietää millaista se oikealla tavalla keskustelu on?
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 815
Näyttäs että Lancaster lähtökuopissa. (Löytyy myös Lancasterin ketjusta). Mut laitoin tänne kun täälläkin ollut puhetta.
Vaikuttas ehkä siltä, että itse ei haluaisi olla lähdössä, mutta jos Ilves aikoisi ulostaa, niin agentti on sitä varten? Lessiä ei kyllä saa pikkurahan takia kenkiä, jos itse haluaa jäädä pieneenkin rooliin.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 465
IMG_4106.jpeg

Siinä Sale onnittelee Clennyä ja meitä Turkulaisen hankinnasta.
 

Schweinstein

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
462
Mua vaan vituttaa kun meidän kannattajien keskittyminen kesken matsin menee siihen että ihmetellään että missä meidän sentteri on? Meidän pitäs keskittyä kannustamaan eikä tommoseen höpöhöpödiipadaapasaatana.
En oo mikään ammattilainen mutta suosittelen syvään hengittämistä ja foorumin välttelyä ni sunkin arki paranee sillä välin ku odotellaan pari pakkia viä lisää sisään!
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
1 865
En oo mikään ammattilainen mutta suosittelen syvään hengittämistä ja foorumin välttelyä ni sunkin arki paranee sillä välin ku odotellaan pari pakkia viä lisää sisään!
Taisi olla kieliposkella heitettynä tuosta Suikkasen heitoista ;)
 

Reksa29

Rivipelaaja
Viestejä
77
Kaikki jauhaa Turkulaisesta...Koska se Kesselin sopimus julkastaan?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös