Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 287
Sitten lopulta, kun Are julkaistaan ja ketju lukitaan, niin juon kannullisen viiniä, rakastelen vaimoani ja nukun viikon putkeen. Tässä kohtaa, rakkaat palstaveljet, meidän täytyy vain kestää. Ilves ja Tillu tarvitsee tätä ketjua enemmän, kuin mitään muuta tällä hetkellä.
 

AnkuK

Rivipelaaja
Viestejä
72
Kyllä Yleverolle olisi vastinetta jos Tillun päiväkirja pyörisi Ylellä eikä mitään pillupäiväkirjoja.
Tillunpäiväkirjat rimmaa pillupäiväkirjoihin somasti
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 582
Pelipäivä!

Jumalauta on ollu pitkä viikko odotellessa tätä päivää. Mutta tänään Alvarez painaa 3min ennen loppua voittomaalin ja vielä myöhäisillassa julkistetaan meidän uus sentteri. Näin sen on oltava. Kaikki hallille!
Vähän on kutina, että Nymania ja mahdollisesti Ratista tulee tänään kokoonpanoon ja Alvarez ei pelaa.
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 470
Sitten lopulta, kun Are julkaistaan ja ketju lukitaan, niin juon kannullisen viiniä, rakastelen vaimoani ja nukun viikon putkeen. Tässä kohtaa, rakkaat palstaveljet, meidän täytyy vain kestää. Ilves ja Tillu tarvitsee tätä ketjua enemmän, kuin mitään muuta tällä hetkellä.
Jos Are tulee meille, lupaan viedä tyttöystäväni ja Aren Malediiveille!
 

Valker

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
470
Mutta tässä on nimenomaan se ongelma, että tuo vaihto ei parantaisi mahdollisuuksia mestaruuteen. Vaan heikentäisi niitä. Joukkuetta yhteen liimaava pelaaja vaihdettaisiin kopin myrkyttäjään. En tajua, miten porukka ei tajua tätä.
Mä en myöskään tajua mikä sumensi kovasti arvostamani Ripan nupin niin pahasti, että lähti pikavoitto silmissään korvaamaan Myrrää Pennasella. Mun nähdäkseni viime kausi olis ollut tän vuosisadan paras mahdollisuus mestaruuteen, mutta se haluttiin vaihtaa kahteen "ohikauteen". No, ens vuonna alkaa taas uusi yritys.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 820
Mä en myöskään tajua mikä sumensi kovasti arvostamani Ripan nupin niin pahasti, että lähti pikavoitto silmissään korvaamaan Myrrää Pennasella. Mun nähdäkseni viime kausi olis ollut tän vuosisadan paras mahdollisuus mestaruuteen, mutta se haluttiin vaihtaa kahteen "ohikauteen". No, ens vuonna alkaa taas uusi yritys.
Mikään ei tukenut kyllä "parasta mahdollisuutta mestaruuteen" viime kaudella Myrrän kanssa.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 582
Mä en myöskään tajua mikä sumensi kovasti arvostamani Ripan nupin niin pahasti, että lähti pikavoitto silmissään korvaamaan Myrrää Pennasella. Mun nähdäkseni viime kausi olis ollut tän vuosisadan paras mahdollisuus mestaruuteen, mutta se haluttiin vaihtaa kahteen "ohikauteen". No, ens vuonna alkaa taas uusi yritys.
No empä tiiä. Me oltiin ihan kusessa Tepsiä vastaan pelillisesti Myrrän pronssi kaudella vaikka materiaalieroa ei ollut oikeastaan viime kauteen. Hävittiin joku peli tyyliin 6-0 ja tehtiin Turussa, ehkä yksi maali.

Oli se pelillisesti jo paljon parempaa Pelicansia vastaan vaikka ei maaliodottamista huolimatta saatu kiekkoa tarpeeksi häkkiin ja Langhamer loukkaantui. Myrrän aikana ailahteli vielä enemmän kuin nyt ja saatettiin ihan hyvin hävitä jollain 5 maalilla pelejä. Tuskin olisi sillä kiekolla tullut mestaruutta.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

viltur

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
306
Noooniiin, taas se alkaa. Ketjusta toiseen samat jahkailut Myrrän perään. Voisko nää keskittää sinne Myrrä-ketjuun
Juu. Aika turhaa enään miettiä mitä olis tapahtunut jos Myrrä olisi jatkanut loppuun asti tuon viime kauden. Tulos tuskin olisi ollut saavutettua parempi. Mene ja tiedä. Nyt kuitenkin on mentävä niillä mitä on ,jos joukkueen "johto"ei saa mitään lisä hankintoja tehtyä. Oli syy siihen sitten rahojen pihtaus tai "kuivat"markkinat.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 685
Mun nähdäkseni viime kausi olis ollut tän vuosisadan paras mahdollisuus mestaruuteen, mutta se haluttiin vaihtaa kahteen "ohikauteen".
Pohjaatko tän näkemyksen Myrrän suorittamiselle esimerkiksi TPS sarjassa tai CHL:ssä vai mihin?

Uteliaisuudesta kyselen.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 524
On tuo Jokke vaan melkoinen toteemivalmentaja joillekin. Varmasti jos olisi vielä puikoissa niin vahvistuksia tulisi ovista ja ikkunoista vielä siirtorajan jälkeenkin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös