Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 448
Edelleen, odotelkaa sitä Järvisen sopparin purkua ekana ennen mitään Ilveksen tiedotetta.
Lopeta. Tänne EI saa laitta mittään järkevää tai siltä kuulostavaa
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 121
Nyt vaan toivotaan, että Boleslavin Tillu saa jotain aikaseks. Meidän Tillu on varmasti oman osuutensa tästä JärvisMasan siirrosta tehnyt.

Siellä varmaan sitä korvaavaa pelaajaa etsitään tai sitten jotain muuta.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 302
Nyt vaan toivotaan, että Boleslavin Tillu saa jotain aikaseks. Meidän Tillu on varmasti oman osuutensa tästä JärvisMasan siirrosta tehnyt.

Siellä varmaan sitä korvaavaa pelaajaa etsitään tai sitten jotain muuta.
Boleslavin Tillun Skeidasta on kumit puhkottu eikä se pääse viemään allekirjotettuja papereita postiin.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 594
Minä en edelleenkään pysty uskomaan. Mutta Tapparan organisaatioon kuuluva henkilö sanoi minulle tänään, että Ilves se edelleen vääntää ja koittaa Ruotsalaista. Pienet on kiekkopiirit Tampereella. Jos jokin on liian hyvää ollakseen totta, se ei ole totta jne...
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
563
Minä en edelleenkään pysty uskomaan. Mutta Tapparan organisaatioon kuuluva henkilö sanoi minulle tänään, että Ilves se edelleen vääntää ja koittaa Ruotsalaista. Pienet on kiekkopiirit Tampereella. Jos jokin on liian hyvää ollakseen totta, se ei ole totta jne...
MET
 

Peltomaa18

Rivipelaaja
Viestejä
38
Iltaa äijät, selvisikö eilisen Belgin ja kavereiden aiheuttaman IG seuraamissekoilun tuotoksena mitään mihinkään pelaajaan viittaavaa? (muuta kun meikäläisen sbotti hommat, kiitti kun ette kertoneet emännälle)

Yritin tänään hallilla kovistella toimihenkilöstön, mutta kukaan ei tunnustanut mitään.

T. Tinke #18
 

Schweinstein

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
462
Minä en edelleenkään pysty uskomaan. Mutta Tapparan organisaatioon kuuluva henkilö sanoi minulle tänään, että Ilves se edelleen vääntää ja koittaa Ruotsalaista. Pienet on kiekkopiirit Tampereella. Jos jokin on liian hyvää ollakseen totta, se ei ole totta jne...
Ne nyt on niin tyhmiä että on käyny lukeen nää foorumi hassuttelut ja imassu täytenä totena noi Are jutut. Nyt sanot niille että Konna on kaupattu Tshekkiin nii saadaan sinnekki foorumiin vähä säpinää
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 459
Minä en edelleenkään pysty uskomaan. Mutta Tapparan organisaatioon kuuluva henkilö sanoi minulle tänään, että Ilves se edelleen vääntää ja koittaa Ruotsalaista. Pienet on kiekkopiirit Tampereella. Jos jokin on liian hyvää ollakseen totta, se ei ole totta jne...
IMG_4052.gif
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 099
Ei taida Järvisen Matti tietääkään, että Ilvesfoorumilla on vajaassa viikossa kirjoitettu kaverista enemmän, kuin kaikissa muissa medioissa yhteensä muulla 13v pelaajauraansa.

Ei sillä, kelpaa paremmin kuin hyvin. Toki odotus itsellä on enemmänkin luokkaa Järvinen _sekä_ koodinimi Jandric 2.0.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 068
Ei taida Järvisen Matti tietääkään, että Ilvesfoorumilla on vajaassa viikossa kirjoitettu kaverista enemmän, kuin kaikissa muissa medioissa yhteensä muulla 13v pelaajauraansa.

Ei sillä, kelpaa paremmin kuin hyvin. Toki odotus itsellä on enemmänkin luokkaa Järvinen _sekä_ koodinimi Jandric 2.0.
Ja sitten tuleekin joku Arttu Ruotsalainen ja kaikki pettyvät.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös