Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

ym74

Rivipelaaja
Viestejä
54
Jos ei tällä viikollakaan tule ketään niin en kyllä suostu mitään kuun viimeisen päivän "Moroja" laskemaan plussaksi Haikurin ja kumppaneiden tietotoimistoille, että "ooh, olihan siellä katiskassa kuukausi sitten siis tavaraa!!"

Ei näytä olevan. Kuun viimeisenä päivänä varmaan jotain silakoita kaivellaan verkon uumenista hengen pitimiksi.

Neljäs näppis jo menossa.
Sen verran voin ainakin itse avata, että ei kiinnosta foorumin plussat ja miinukset.

Uusimpia käänteitä en tiedä #71 casessa, mutta usko on että tää homma saadaan päätökseen vielä. Ihan päivittäin ei kehtaa udella asioista.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Hiljaista on.
Taisi kyllä Haikuri vedättää kipinämikkoja ihan urakalla:D

No ei kai tässä Haikuri nyt yksinään ole ollut, eikä edes aiemmin osuneista yksinään? Olihan sieltä @punakone :eltakin selkeä viesti aiheesta ja vielä ensimmäisenä. Kyllä mä vielä malttaisin. Huominen jostain syystä kiinnostaa itseäni... (Mitään tietoa ei ole, mutta jotenkin tuntuisi loogiselta).
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 801
No ei kai tässä Haikuri nyt yksinään ole ollut, eikä edes aiemmin osuneista yksinään? Olihan sieltä @punakone :eltakin selkeä viesti aiheesta ja vielä ensimmäisenä. Kyllä mä vielä malttaisin. Huominen jostain syystä kiinnostaa itseäni... (Mitään tietoa ei ole, mutta jotenkin tuntuisi loogiselta).
Joo no läpällä heitin muutenkin tuon vaikka kyllähän tuo hiukan pistää naurattamaan kun sakki mennyt täällä useamman päivän jo ihan sekaisin ja näyttää ettei siellä katiskassa ole edes sitä lahnaa.:DJa kyllähän Haikuri nimenomaan puhui alkuviikosta. Kai se keskiviikkokin voidaan vielä siihen laskea.:D
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 068
Niin.. ei tässä oikeastaan ole luvattu kuin että ehkä jotain tapahtuu ja jotain on viritteillä. Ympäripyöreää liirumlaarumia, jonka voin tietona julkistaa minäkin. Tämä on kuitenkin huhuketju tasoa, joten jätän kertomatta tämän varman tietoni täällä.
Muistutan kuitenkin edelleen, että minä kerroin tämän nyt sitten ensimmäisenä. Varmana tietona siis. Ei sillä että mitään kunniaa tästä haluaisin, mutta ehkä vähän kuitenkin.
Eli kertauksena vielä.. kohta ehkä jotain tapahtuu jossain. Ja tämä on varma tieto.
Toki pohjautuen vallitsevaan Maailmanpoliittiseen ja geologiseen tilanteeseen.
 

viltur

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
299
Mikähän lienee "kaljakatiska"tuokin ollut missä tuo "vonkale "on ollut odottamassa....tai sitten Tillun katiska on ollut kuivalla maalla ja kuivilla markkinoilla ja sinne on päätynyt saaliiksi ehkä orava (Matti Järvinen) tai sitten ei...
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 068
Mikäli se on Matti, joka on tuloillaan niin luulen, että viivytys ei ole Ilveksessä kiinni. Luulen että siellä kyllä ollaan valmiina julkaisemaan, mutta Tsekeissä homma jumissa ja nyt ei voida, kun odotella.
Matti ja Teppo oli keikkamatkalla ja oli pakko pysähtyä tankkaamaan.
Teppo sano Matille, että jää sää autoon, ku tää on vaan Teboil...
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 673
Joo-o. Eipä tietäjät tainneet tietää, kunhan pönkittivät omaa egoaan jälleen. Ei ole tulossa ketään. Ketju kiinni.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 368
Miks tässä tarvii olla salaliittoa tai muutakaan. Järvisen purku ja soppari ollu loppuviivalla, sit tuli loukki ja nyt ootellaa kauanko menee, ennen ku julkastaan. Tai jotai muuta yhtä simppeliä.
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 448
Eilen oli pöhinää. Tää päivä meinaa jäädä tussuksi.
Katsoin että syntymäpäivänäni (22.1 ma)
Tulee televisiosta tasan 22:00 Time-sovitusten aika. Jos V:n vaihta P:hen niin sitten se on sopimusten aika ja 22 niin TERVETUOLA KOTIIN ARE!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös