Ilves vs Tappara - Ikuinen vääntö

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Aika hyvin @Never stop the madness ja @Tre1931 tämän kiteyttivät, en nauti yhtään ja alkaa puskemaan sellainen tuskanhiki juurikin tuohon tapaan että ei tämä ollutkaan kovin hyvä idea :D stop the madness tosiaan, nyt alkaa olemaan liikaa löylyä saunassa.

Mutta toki voitto tuosta sarjasta olisi sellainen eternal glory-moment että oksat pois.
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
570
Aika hyvin @Never stop the madness ja @Tre1931 tämän kiteyttivät, en nauti yhtään ja alkaa puskemaan sellainen tuskanhiki juurikin tuohon tapaan että ei tämä ollutkaan kovin hyvä idea :D stop the madness tosiaan, nyt alkaa olemaan liikaa löylyä saunassa.

Mutta toki voitto tuosta sarjasta olisi sellainen eternal glory-moment että oksat pois.
Sehän tässä vituttaakin, että pidän teitä sen sarjan voittajina 90% varmuudella. Tappara on nyt saanut pelata saman tyylistä kiekkoa kaudesta 2012-2013 lähtien, se on kaikkien pelaajien selkärangassa, materiaali on ihan järkyttävä ja Tapolan vika kausi, en tiedä mitä saatanan ihmeitä pitäis tapahtua, että teidät voitetaan 4 kertaa. Vituttaa lähtee häviämään pahimmalle viholliselle finaalisarjaa.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Sehän tässä vituttaakin, että pidän teitä sen sarjan voittajina 90% varmuudella. Tappara on nyt saanut pelata saman tyylistä kiekkoa kaudesta 2012-2013 lähtien, se on kaikkien pelaajien selkärangassa, materiaali on ihan järkyttävä ja Tapolan vika kausi, en tiedä mitä saatanan ihmeitä pitäis tapahtua, että teidät voitetaan 4 kertaa. Vituttaa lähtee häviämään pahimmalle viholliselle finaalisarjaa.

Kyllähän tuossa on kieltämättä paljon totuutta ja nuo mainitsemasi aspektit antavat itselleni paljon mielenrauhaa. Onhan tuo tavallaan Ilvekselle kanssa helvetin epäreilu paikka siinä mielessä että vihdoin kun se kulta olisi lähempänä kuin koskaan siellä on vastassa paikallisvastustajan viimeiseen asti hiottu dynastia joka nostaa valmiiksi valtavat paineet useampaan potenssiin.

Itseäni pelottaa yllätysaspekti ja se että Ilveksellä taatusti on nälkää aivan helvetisti, jopa Tapparan rutiinille paikallisfinaalit olisivat kuitenkin täysin ennennäkemätön juttu että mitä vaan voisi tapahtua. Toki Tapparan pelitapa on niin syvällä DNA:ssa kuten sanoit joten luotan ettei tuo horju vaikka mikä olisi tilanne mutta silti kyllä olisi oma henki ja terveys vaakalaudalla...
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
Tässä, kun ihan aikuisten oikeasti pedataan tuhannen taalan paikkaa paikallisfinaaleihin niin farssilta sen suhteen haiskahtaa. Se, että kumman puolelta jää nähtäväksi.

Olisihan se erään henkilön sanoin ” jytky”, jos asia toteutuu. Pitkä on matka.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 624
Tamperelaisjoukkueet ovat tällä kaudella pelanneet kiistatta Liigan laadukkainta lätkää, olisi väärin että mestaruudesta pelaisivat jotkut muut. Ja makeammaltahan mestaruus maistuu, kun se tempaistaan EHL-mestaruuden myötä luulemaan alkaneen joukkueen huulilta.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Kyllä tässä vaan olisi niin paljon mielenkiintoisia tarinoita tarjolla molempiin seuroihin siteitä omaavilla kavereilla pelaajistossakin tamperelaisfinaalia ajatellen että ei mitään rajaa, Konna, Henkka, Geoff sekä toki Tuulolan veljespari vastakkain. Elämme jännittäviä aikoja.
 

jäsen J

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
530
Miten musta tuntuu,että tapparalaiset ei haluaisi paikallis finaalia?. Kun katsoo näitä eri foorumeita.

Onko Ilves kanto kaskessa mestaruuden tavoittelussa? Mitä sanoo tappara fanit?

Itse olen sitä mieltä,että Tampereen paikallinen pitäisi ratkoa tulevan kauden mestari.
 

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 946
Kyllähän tuossa on kieltämättä paljon totuutta ja nuo mainitsemasi aspektit antavat itselleni paljon mielenrauhaa. Onhan tuo tavallaan Ilvekselle kanssa helvetin epäreilu paikka siinä mielessä että vihdoin kun se kulta olisi lähempänä kuin koskaan siellä on vastassa paikallisvastustajan viimeiseen asti hiottu dynastia joka nostaa valmiiksi valtavat paineet useampaan potenssiin.

Itseäni pelottaa yllätysaspekti ja se että Ilveksellä taatusti on nälkää aivan helvetisti, jopa Tapparan rutiinille paikallisfinaalit olisivat kuitenkin täysin ennennäkemätön juttu että mitä vaan voisi tapahtua. Toki Tapparan pelitapa on niin syvällä DNA:ssa kuten sanoit joten luotan ettei tuo horju vaikka mikä olisi tilanne mutta silti kyllä olisi oma henki ja terveys vaakalaudalla...
Kyllä itse sanoisin että paikallisasetelma on aina tasoittanut voimasuhteita ja me ollaan viimeiset neljä vuotta hyödytty siitä. Nyt on materiaalit aika tasan ja enemmän on kysymys siitä kuinka Ilveksen pelaajat pystyy hallitsemaan sen nälän paineen, jos finaaleissa kohdataan. Kääntääkö sen voimavaraksi vai peloksi?
 
Viimeksi muokattu:

Diego de la Vega

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
608
Uusi areena ja koronan jälkeen the kausi.

Ihan sama mitä mieltä Veikkaus on ennakkosuosikista. Paikallisfinaalissa voi tapahtua mitä vain.

Tapparan kannattajilla ja pelaajilla aivan järjettömät paineet. Olisi totaalinen katastrofi Tapparalle jos Ilves voittaisi uudella areenalla. Se ei vain pyyhkisi Tapparan kestomenestystä, se sysäisi Tapparan pimeyteen. Tappara ei tiedä miten se pystyy edes hengittämään seuraavan vuoden jos turpaan tulee Ilvekseltä. Tappara pelkää. Ne oikeesti pelkää vaikka muuta yrittää väittää.

Ei ne tyhmiä oo. Päivä päivältä, hitaasti mutta varmasti, konkretisoituu enemmän ja enemmän millaiselta tuleva vuosi näyttää jos Ilves voittaa.

Tähän pelkoon me haastajina isketään.

Mahdollinen paikallisfinaali huikean hieno asia. Rohkeasti sitä kohti!
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Kyllä itse sanoisin että paikallisasetelma on aina tasoittanut voimasuhteita ja me ollaan viimeiset neljä vuotta hyödytty siitä. Nyt on materiaalit aika tasan ja enemmän on kysymys siitä kuinka Ilveksen pelaajat pystyy hallitsemaan sen nälän paineen, jos finaaleissa kohdataan. Kääntääkö sen voimavaraksi vai peloksi?

Tämä onkin mielenkiintoinen kysymys, tavallaan voisi sanoa että kovan paikan näytöt paikallispeleistä uupuvat Ilvekseltä ja runkosarjan voiton ratkaisseen paikallispelin jälkeen joku voisi olla maalailemassa piruja seinille mutta itse olen varma että finaaleissa nähtäisiin aivan erilainen Ilves. Paikallisasetelma on tasoitellut voimasuhteita kyllä aivan älyttömästi, ainoa mikä minua toden teolla mietityttää on tuo Ilveksen vuosikymmenten taakka ja sen myötä paine sen kirkkaimman mitalin saavuttamisesta, kestääkö Ipa sen vai onko tuo yksinkertaisesti liikaa liian nopeasti.
 

Forzarossoneri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
808
Kun nyt ensin voitetaan Pelsut ja Stadin kingit. Ei ole helppoa aloittaa sarjaa (kahdesti) Iskulla tai Nordiksella. Väitän, että meillä helpompi rasti,
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Mahdollinen prossi peli. Otetaan huomioon.. näähj olisi tylsä

Hauska tajuta että en ole ajatuksen ajatusta uhrannut tällaiselle skenaariolle, jotenkin niin vahvana ollu mielessä kokoajan että jomman kumman on pakko edetä finaaliin asti. Eiköhän näin myös tule käymään, ei tule paikallispronssipeli kysymykseenkään...
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Onko Ilves kanto kaskessa mestaruuden tavoittelussa? Mitä sanoo tappara fanit?

Sanotaan että olen koko kauden pitänyt Ilvestä pelillisesti kaikkein varteenotettavimpana haastajana meille eikä tuo mielipide ole miksikään muuttunut tähänkään päivään mennessä, totta kai IFK tulee antamaan kovaa painetta mutta kyllä kaksi tämän kauden parasta jengiä tulevat Tampereelta. Eli olen kanssasi samaa mieltä, silti ajatus Tampereen finaalisarjasta kuulostaa niin utopistiselta että matka sinne tuntuu yhä tavallaan pitkältä.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Hauska tajuta että en ole ajatuksen ajatusta uhrannut tällaiselle skenaariolle, jotenkin niin vahvana ollu mielessä kokoajan että jomman kumman on pakko edetä finaaliin asti. Eiköhän näin myös tule käymään, ei tule paikallispronssipeli kysymykseenkään...

Mä taas aloin jo kuukausi sitten laskea kavereilleni leikkiä, että Ilves ja Tappara kohtaavat pronssiottelussa ja koko muu jääkiekko-Suomi saa kaikkien aikojen meeminsä hehkutetusta tamperelaisten finaalista. "Tämäkö se nyt on?" ja kaikkia naurattaa. Jossain todella ironisessa rinnakkaisuniversumissa ei yksinkertaisesti voisi tapahtua mitään muuta.

Onneksi tässä maailmassa niin tuskin tapahtuu.
 

Diego de la Vega

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
608
Tämä onkin mielenkiintoinen kysymys, tavallaan voisi sanoa että kovan paikan näytöt paikallispeleistä uupuvat Ilvekseltä ja runkosarjan voiton ratkaisseen paikallispelin jälkeen joku voisi olla maalailemassa piruja seinille mutta itse olen varma että finaaleissa nähtäisiin aivan erilainen Ilves. Paikallisasetelma on tasoitellut voimasuhteita kyllä aivan älyttömästi, ainoa mikä minua toden teolla mietityttää on tuo Ilveksen vuosikymmenten taakka ja sen myötä paine sen kirkkaimman mitalin saavuttamisesta, kestääkö Ipa sen vai onko tuo yksinkertaisesti liikaa liian
Tämä onkin mielenkiintoinen kysymys, tavallaan voisi sanoa että kovan paikan näytöt paikallispeleistä uupuvat Ilvekseltä ja runkosarjan voiton ratkaisseen paikallispelin jälkeen joku voisi olla maalailemassa piruja seinille mutta itse olen varma että finaaleissa nähtäisiin aivan erilainen Ilves. Paikallisasetelma on tasoitellut voimasuhteita kyllä aivan älyttömästi, ainoa mikä minua toden teolla mietityttää on tuo Ilveksen vuosikymmenten taakka ja sen myötä paine sen kirkkaimman mitalin saavuttamisesta, kestääkö Ipa sen vai onko tuo yksinkertaisesti liikaa liian nopeasti.
Pelaajilla tuota taakkaa ei ole, ei varmaan edes Suomella. Ilves haastaja, Tappara suosikki. Jokainen pelaaja haluaa voittaa.

Kannattajina meistä on tullut kovia ja sitkeitä: iskuja on otettu vastaan vuodesta toiseen ja silti katsomot on täynnä.

Te taas olette pehmeitä, mutta olette sitä mielellänne. Menestyksenne on kiistatonta.

Tähän peilaten teidän pudotus on huomattavasti suurempi mahdollisen finaalitappion jälkeen.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Mä taas aloin jo kuukausi sitten laskea kavereilleni leikkiä, että Ilves ja Tappara kohtaavat pronssiottelussa ja koko muu jääkiekko-Suomi saa kaikkien aikojen meeminsä hehkutetusta tamperelaisten finaalista. "Tämäkö se nyt on?" ja kaikkia naurattaa. Jossain todella ironisessa rinnakkaisuniversumissa ei yksinkertaisesti voisi tapahtua mitään muuta.

Onneksi tässä maailmassa niin tuskin tapahtuu.

Tämä olisi kyllä kaikkien aikojen antikliimaksi ja kiakkopääkaupungin status ajautuisi naurunalaiseksi IFK:n ja Pelicansin taistellessa kannusta, paikallisfinaalit kuumottavat mutta silti sata kertaa sadasta ennemmin ne kuin tämä pronssimatsi...
 
Ylös