Ilves Podcast

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 429
Trapin pelaaminen vauhdilla tulevaa vastaan johtaa usein jäähyn arvoiseen rikkeeseen.

Ei kyse ole pelien määrästä vaan millainen peli mahdollistetaan / millaiseen kannustetaan
Ne pitäis vaan viheltää Liigassa pois.
 

T_Kuusisto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
228
Hmm. Ei näy vieläkään spotifyssä.

Tämä on ikävää. Jos ei näy vielä huomennakaan, täytyy yrittää ladata jakso uudestaan.

Podbeanista voi kuunnella jo nyt, onnistuu ihan selaimella.

Itse käytän puhelimessa Podcast Addict -nimistä sovellusta, ja siellä jakso jo näkyy. Pidän Spotifyta aivan karmeana podcastsovelluksena.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 269
Hyvä jakso jälleen kerran ja vaikea olla eri mieltä niistä ketkä jatkoja ansaitsee. Itsekin pettynyt kirkonmiehen tilastoriviin sekä peliesityksiin, enemmän odotin. Toivottavasti sitten keväälle parantaa. Jokipakan suhteen olen luottavainen että kyllä se sieltä paranee. Todennäköisesti se loukkaantuminen on vienyt parasta terää. Tuon loukin olisi kyllä voinut mainita yhtenä selittävänä tekijänä astetta vaisumpiin otteisiin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 531
Erittäin hyvää juttua taas, mutta hieman olen pettynyt kun keskustelu siirtyi Dominik Masiniin niin odotin 30-45min ylistys puhetta ja mahdollisesti myös kuorolaulua jossa ylistetään Masinia.

Ystävällisin terveisin Official Dominik Masin Fanboy RY.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Ilves Podcast - Aina nälkänen

Tai ainakin tänään julkaistussa jaksossa joku on ollut nälkäinen, kun vatsan murinat kuului useaan otteeseen :D

Ellette usko, niin viimeisiä on jakson lopussa, kun puhutaan Jani Nymanin ja SaiPa-pelin ruotimisesta seuraavassa jaksossa. :)
 

T_Kuusisto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
228

Sunnuntaipelistä johtuen jakso poikkeuksellisesti jo nyt ulkona!
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 531

Sunnuntaipelistä johtuen jakso poikkeuksellisesti jo nyt ulkona!
Ilves Podcast - Aikaisin ulkona
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 826

Sunnuntaipelistä johtuen jakso poikkeuksellisesti jo nyt ulkona!

Ilves Podcast - Tulee ennenaikaisesti
 

Zerofan

Luottopelaaja
Viestejä
2 905

Sunnuntaipelistä johtuen jakso poikkeuksellisesti jo nyt ulkona!
Tuleeko SinäPutkeen vielä tänään? Ite oon tykännyt sieltä kuunnella.
 
Ylös