Ilves Playoffeissa 2022

Taiteilija

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
914
Parempi voitti. Onnea Tepsille finaaleihin.

Toivottavasti pystytään vielä reagoimaan ensi kauden joukkueen rakennuksessa nyt välierissä ilmenneisiin selkeisiin puutteisiin.

Runkosarjan suunnanmuutokset ja iloinen viiden miehen hyökkäyspeli ei vaan toiminut ratkaisupeleissä. Vääntö ei riiittänyt, kun vastassa oli kovaa pelaava äärimmäisen tiivis ja kurinalainen viisikko, joka osasi myös prässätä tiukkaa päädystä.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 299
Ehkä paremmalla yvllä, ehkä ehjemmillä äijillä.

Hienoja hetkiä ollut myös keväällä. Siihen kruunu kotona pronssin merkeissä, niin on taas yksi välietappi saavutettu kohti kärkeä.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 388
Pronssi haetaan kaulaan, niin ihan kiitettävä kevät ollut. Paljon hienoja hetkiä ja tunteita. Vielä kerran Nokia täyteen ja mökää pönttöön!
Just näin. Ei tämä nappikausi ollut, mutta kenenkä turha jauhaa että joku epäonnistuminen. Kannattaa huomioida kausiennakot jne... muuttuvia asioita oli paljon. Toivotaan että ensi kaudella säästyy monelta murheelta, ja kyllä mää ainaki uskon niin, vaikken mikään yltiöpositiivinen olekkaan.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 003
Hienoa taistelua, mutta sekään ei aina riitä. Harmi, kun ei saatu jalkeille ykkösmiehistöä käytännössä lainkaan. Tämä oli maksimisuoritus.

Mutta tottakai kerta vielä Arenalle ja toivottavasti pronssit kaulaan!
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 129
Niin se vain Ilveksen matka päättyi tänä keväänä välieriin, ei mahda mitään. Onnittelut TPS:lle! Paras 7:stä sarjasta menee aina parempi jatkoon. Kiitos palstatoverit tästä kaudesta, nyt on pakko vetää happea, on helvetin, aivan helvetin tyhjä olo.

Ps. Pronssipeli ei kiinnosta minua pätkääkään, ei pitäisi pelata.
Samoja aatoksia.

Pronssipeliä menen katsomaan ja vielä antamaan sen viimesen tuen tälle joukkueelle. Pettymys on suuri, mutta kyllä tästä kaudesta jäi hyvä mieli näin muutenkin, kuin pelillisesti.

Joidenkin pelaajien pudotuspeleistä tuli aikamoinen pannukakku.

Ja kyllä toi pronssipeli on paskinta paskaa, olis helpompaa vaan siirtyä kohti uutta kautta..Ihan hemmetin väsyneitä on molemmat: KooKoo ja Ilves.
 

Kahenkilonsiika

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
418
Saatiin todella tärkeä saavutus tällä kaudella nimittäin välieriin 21 vuoden tauon jälkeen, ja se tarkoittaa sitä että tulevina vuosina olemme myös yksi niistä joukkueista joka taistelee finaalipaikasta ja myös pääsemme sinne…Hieno kausi ja hienoja tunteita ja hetkiä. Tästä on suunta vain ylöspäin. Konnan mestariteos ei valmistunut vielä tänä vuonna, mutta sellainen kutina on, että hän venytti sitä vielä yhdellä kaudella…
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 945
En oo ite ikinä ollu ”kaikki mulle heti nyt”-tyyppiä, vaikka harmittaakin ettei vielä ollut se The Kausi.

Isossa kuvassa tapahtuu asioita joilla jaksaa uskoa sen kauden tulevan mieluummin ennemmin kuin myöhemmin.

Toi puolivälierien rahapotti käsittääkseni Jalon papereissakin mahdollistaa pelaajabudjetin noston lähelle kärkeä (porkkanoita)? Sikäli mikäli poffeja ei budjetoitu tälle kaudelle ja euro piti ensin tienata ennen kun se käytetään.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 606
Itse uskon että jo nykyistenkin pelaajien vääntö paranee kun saavat kesän olla Näppilän opeissa. Tuohon vielä muutama rouhea mutta taitava pelaaja kuten Tikka niin ollaan astetta valmiimpia näihin peleihin. Siitä lähdetään että ensi kaudella ollaan finaalissa. Ja toivottavasti, ihan kaikkien joukkueiden kannalta, tuo pudotuspelien pelitahti on asteen inhimillisempi. En pistä Ilveksen ottelusarjahäviötä tuon aikataulun piikkiin missään nimessä kun se oli identtinen sekä TPSlle että Ilvekselle, mutta selvää oli se että pelin taso otti suuria iskuja tästä tahdista.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 310
Eniten hävettää millasta paskaa käyttäjät @Oopee ja @Eetu Fucking Mäkiniemi suoltaa tänne jatkuvasti. Tollaset kannattajat ei kyllä ansaitsekkaan yhtään mitään.

Kiitos Ilves, kova oli taistelu mutta parempi voittaa aina.

Se on juurikin näin. Tuollaiset epä-Ilvekset ovat häpeäksi tälle maailman kauneimmalle seuralle.

Mennään me muut eteenpäin ja huudetaan pronssit kaulaan!
 

jäämies-70

Luottopelaaja
Viestejä
5 408
Parempi voitti, ei epäselvyyttä.
Toivotaan että saadaan edes se pronssi kaulaan, ollaan se mun mielestä kuitenkin ansaittu. Sen jälkeen ei juuri kiinnosta kumpi vie mestaruuden.
Jossittelua voidaan jatkaa myöhemmin, nyt on tunteet sen verran sekaiset ettei jaksa.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Ei voi mitään, ei vaan riittänyt. Tyhjä on olo, mutta hienoa pitkästä aikaa että oltiin mukana näissä peleissä. Pää pystyyn ja kohti ensi kautta. Pronssipelin voisi mun puolesta jättää pelaamatta.
 

mara

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
237
Ei oltu vielä valmiita taistelemaan mestaruudesta, uskon että ensi kaudella otetaan askel eteenpäin. Tällä kaudella vielä mahdollisuus siihen himmeimpään mitaliin eli seuraavaksi sitä jahtaamaan.

Erityismaininta vielä niille nimimerkeille joilla on valtava pakkomielle kirjoittaa lokaa meidän pelaajista otteluiden aikana ja niiden jälkeen: Menkää vittu töihin :D
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 513
Pettymys on toki suuri, mutta tällä kaudella otettiin myös urheilullisesti se seuraava steppi eteenpäin. Nyt ei kausi katkennut viimeistään puolivälieriin, vaan raivattiin tiemme välieriin ja kyllä se Konnan maali edelleen kylmät väreet aikaan saa. Vielä tällä kaudella ei finaaleihin riittänyt, vaan TPS ansaitusti finaaleihin. Vahva joukkue on ensi kaudellekin rakentumassa ja tulevallakin sesongilla varmasti taistellaan kärkisijoista. Ensi kaudella taas uusi steppi eteenpäin ja painellaan välieristä eteenpäin. Ilves on palannut sinne minne kuuluu, eli sarjan kärkisijoille!

Olen ylpeä joukkueesta. Kyllä siellä kaikki jätettiin mitä irti saatiin ja nyt se riitti tähän.

Itse kuulun ryhmään, jota pronssi kyllä kiinnostaa, kun yhtäkään mitalia ei ole tullut vielä itse koettua. Siihen vielä kerran kaikki peliin ja päätetään kausi voittoon. Tämä joukkue on mitalin ansainnut.
 
Ylös