Ilves Playoffeissa 2022

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 182
Paljonkohan Play off kausikortteja on mennyt.

Ei tietenkään lukumäärästä mitään tietoa, mutta:
1647887918687.png


Minusta ihan hyvin. Pudotuspelien alkuun kuitenkin n. 1vko.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 407

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 868
Eikös tuo nyt näytä siltä, että puolivälieräpari TPS-IFK on varmistunut? Kotietu tosin ratkeaa vasta huomenna.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684

TPS tarvitsee voiton (2pistettä) kotietuun.
Lukollakin on mahdollisuus vielä TOP6, mutta se ei "ihan" ole omissa käsissä.
Lukko saa 3 pistettä, HPK 0 pistettä ja Kärpät 2 pistettä.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Sijat 1-3 pisteen stepeillä toisistaan ja yksi peli jäljellä kaikilla. Tässähän on vielä mahdollisuus sillekin, että top3 päättää runkosarjan tasapisteissä joka olisi aika historiallista.

Top2-sijoitus Ipalle olisi hyvä, saisi vihdoin nauttia siitä että nyt ei olla se sääleissä väsytetty joukkue. Mutta ei se 3. sijakaan katastrofi olisi. Viime pelien perusteella vain Lukko ja Kalpa olisivat sellaisia vastustajia joita vastaan pelaaminen voisi ennakkoon vähän jännittää.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 407
TPS-HIFK. Ainakin yhden "ison" matka tyssää jo puolivälieriin. Tuosta voi povata eeppistä sarjaa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 407
Itse olin aiemmin TPS:ää työntämässä jo säälijoukkueeksi, mutta alkanut Geelin johdolla kairaamaan voittoja, vaikka ykkössentterikin on puuttunut.
Sama juttu. Ovat luoneet nahkansa uudelleen otollisella hetkellä.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 714
Itse olin aiemmin TPS:ää työntämässä jo säälijoukkueeksi, mutta alkanut Geelin johdolla kairaamaan voittoja, vaikka ykkössentterikin on puuttunut.
Jatkoajassa tuosta taisi olla että Geelin systeemi vaatii myös sen todella kovan sitoutumisen systeemiin kun puolustetaan todella tiukasti. Kauden alussa jaksetaan jauhaa, sitten iskee marras-joulukuu niin ei jaksa ja nyt kun tosipelit tulee niin mielikin kirkastuu systeemin taakse todella sitoudutaan. Tiedä sitten kuinka paikkansapitävää tälläinen keittöpsykologia on mutta kai siinä jotain perääkin voi olla.
 

The Contortionist

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
509
Kyllähän Geelin joukkue osaa parhaimmillaan puolustaa todella hyvin. Ja vastassa taas rosteriltaan HIFKin ylikylän hyökkäys. Todella mielenkiintoinen sarja tulossa.
 

tampereenkevät

Rivipelaaja
Viestejä
24
Haluaako joku muotoilla miten noi pelipäivät menisi. 11 päivään voisi tulla seitsemän peliä koska ens ma päästään vasta alottaan tapparan jälkeen.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 604
Marjamäen playoff kärpät varmaan tosi mukava pelata vastaan. Nopeesti tämäkin kausi ohi.
 
Ylös