Ilves Launch 3.5.

Status
Viestiketju on suljettu.

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 952
Profiilikuvakin näyttää epäilyttävästi tuollaiselta kuvapankki-kuvalta, kyllä meitä nyt yritettiin huijata :(

1651498547052.png
 

MehuMika

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
106
Mutta kuka tämä trolli on , jos se on tieto niin en ihmettele enään ...menee jotenkin käsikädessä että tappara fani on sen verran ala-arvoinen että väittää että hänellä on kehitysvamma... kehitysvammalle ihminen ei voi mitään niin törkeetä tollanen. Jos se ei ole tieto niin pahoittelut epäilystä
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 514
Itse pidän näitä Tietoja yms. täysinä trolleina ennenkuin toisin todistetaan. Sen verran laukalla on jutut Strömwallien ja Audettejen kera.

Sikäli ihan hyvä, että näitä tulee, niin pysyy ässät piilossa Tillun hihassa. Huomenna nähdään mitkä näistä kymmenistä huhuista pitävät paikkansa.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
4 956
Jäsen @punakone :lla on ollut tapana kumota kaikista räikeimpiä vääriä huhuja. Haluatko päästää meidät "piinasta" :D?
Herätys ny jo.. Ei näiden tietonsa todistaneiden tarvitse todistella enää kenellekkään yhtään mitään saatika kumota kenenkään trollin juttuja.

Bannia näille häijjään muurareille ja tietolle samalla sekunnilla kun alkaa tommosen paskan lappaus, mitään ei menetetä
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 661
Juu, ja mistä tätäkään kukaan tietää varmaksi onko trolli vai ei.

No huomenna selviää varmaan aika paljon...
Niin.. ei sitä tiedä. Isoisä saavuttanut nykypäivän.
Itse pidän näitä Tietoja yms. täysinä trolleina ennenkuin toisin todistetaan. Sen verran laukalla on jutut Strömwallien ja Audettejen kera.
Voi olla.. toisaalta. Todella uskottavia.
Kinutaan huhuja ja sitten kun joku niitä laukoo, niin leimataan. Katsellaan nyt rauhassa, jotain huomenna julkaistaan...
 

Esa Toskanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
497
Herätys ny jo.. Ei näiden tietonsa todistaneiden tarvitse todistella enää kenellekkään yhtään mitään saatika kumota kenenkään trollin juttuja.

Bannia näille häijjään muurareille ja tietolle samalla sekunnilla kun alkaa tommosen paskan lappaus, mitään ei menetetä
Herätys myös sinne, en väittänyt että tarvitsisi. Hän on kuitenkin usein näin tehnyt. Vannetta vähän löysemmälle :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 528
Liittyy tämä nyt osittain Launchiin.
Kyllä täälä on "liipasin-sormi" herkässä parin nimimerkin kanssa, ja paljon riippuu huomisen launchin sisällöstä miten käy.

Itse olen ihan oikeesti iloinen jos sieltä nyt julksistaan nämä neljä nimeä, ja yllärit päälle.
-Tikka
-Seppälä
-Räty
-Lehtivuori
-YLLÄRI
-YLLÄRI
-YLLÄRI
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 268
Tämä kyllä pitäisi olla vedonlyöntikohteena. Mitenköhän kertoimet menisi? Tikka, Seppälä ja Ruokonen 1,05 kerroin? Haapalan jatko 1,78?
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
4 956
Liittyy tämä nyt osittain Launchiin.
Kyllä täälä on "liipasin-sormi" herkässä parin nimimerkin kanssa, ja paljon riippuu huomisen launchin sisällöstä miten käy.

Itse olen ihan oikeesti iloinen jos sieltä nyt julksistaan nämä neljä nimeä, ja yllärit päälle.
-Tikka
-Seppälä
-Räty
-Lehtivuori
-Päkkilän 2v jatko
-Ilves-Kaupan erikoistarjous: Ilves-motivaatiosisustustaulu "Tärkein on jo saavutettu" -tekstillä.
-Airola taas uusi 6-8kk loukki
Korjasin yllärit*
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös