Ilves Launch 3.5.

Status
Viestiketju on suljettu.

jorkkila

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
707
Sopivasti joku fiksu oli budjetoinut TyKy-päivän tuohon klo 12.00 alkavaksi niin mikään työnteko ei estä seuraamista! F5, F5, F5...
 

Välly

Rivipelaaja
Viestejä
51
VINKKI:
Jos F5-näppäimesi näyttää siirtotakarajan jäljiltä tältä:
WhatsApp Image 2022-04-26 at 16.40.12.jpeg

Myös CTRL + R päivittää sivun;)
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 218
Tässä alkaa olemaan tähtikuviot kohdillaan.

-Häijään Muurari huuteli meille Malte Strömwallia
-Häijään Muurarin pelikielto loppuu 3.5
-Kuulin tänään entiseltä Ilveksen pelaajalta, että siellä oltais ainakin juteltu Malten kanssa

Katsellaan nyt rauhassa mitä tapahtuu, mutta jos Malte tänne saapuu Mr.Muurari on kyllä fanipaitansa ansainnut! :D
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 315
Tässä alkaa olemaan tähtikuviot kohdillaan.

-Häijään Muurari huuteli meille Malte Strömwallia
-Häijään Muurarin pelikielto loppuu 3.5
-Kuulin tänään entiseltä Ilveksen pelaajalta, että siellä oltais ainakin juteltu Malten kanssa

Katsellaan nyt rauhassa mitä tapahtuu, mutta jos Malte tänne saapuu Mr.Muurari on kyllä fanipaitansa ansainnut! :D
Olikos se punakone joka aikoja sitten puhui että Baptisten korvaaja on kiinnitetty ja tulee kohelosta....tai sitten muistan ihan päin honkia :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 218
Olikos se punakone joka aikoja sitten puhui että Baptisten korvaaja on kiinnitetty ja tulee kohelosta....tai sitten muistan ihan päin honkia :D
Joku sitä puhui kyllä... Jos se tosiaan oli profeetta punakone pidän sitä 100% varmana asiana. On huhuilijoita, sitten on expertti huhuilijoita, sitten on Blegi ja Juza ja sitten on ProfeettaPunakone :D
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 418
On noi Malten tilastot sen verta kovia viime vuosilta, että ihmettelen suuresti jos tänne tulee. Mutta jos Tillu on käyttänyt taas neuvottelijan taitojaan: ”Hyvä kausi täällä, ja seuraavana vuonna NHL:ään!”
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
"Luultavasti tulee KHL:stä..näin olen ymmärtänyt/kuullut huhuja.."

Mä en kyllä mitään varmaa tossa tekstissä näe, vai onko luetun ymmärtämisessäni ongelmia.
 

Esa Toskanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
500
Veikkaan että tuolloin julkistetaan isoja nimiä mukaan lukien ykkössena.
Itse veikkaan, että ykkössenan kanssa voi kestää pidempään jos haetaan ihan ykköskorin ukkoa. Näillä jätkillä on varaa odotella aina sitä rahakkaampaa tarjousta pitkälle kesään. Toki markkinatilanne voi sekoittaa pakkaa tässäkin
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 315
"Luultavasti tulee KHL:stä..näin olen ymmärtänyt/kuullut huhuja.."

Mä en kyllä mitään varmaa tossa tekstissä näe, vai onko luetun ymmärtämisessäni ongelmia.
Niin onko tämä nyt punakoneen kirjoitus?
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 478
Kerros jotai huhuja samalla kun mutustelet!
Mitä huhuja? Laiturista vai?

”Ainakin yhden todella tasokkaan liigassa pelanneen laiturin kanssa neuvotellaan...”

Tällein olen kirjoittanut tänne ja enempää en lähde asiaa avaamaan. Karjalaisen kanssa neuvoteltiin kuukausi sitten.

ps. Kelatkaa sivuja. Olen antanut tästä laiturista vinkkiä aikanaan, kenestä puhun...
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 692
Itse veikkaan, että ykkössenan kanssa voi kestää pidempään jos haetaan ihan ykköskorin ukkoa. Näillä jätkillä on varaa odotella aina sitä rahakkaampaa tarjousta pitkälle kesään. Toki markkinatilanne voi sekoittaa pakkaa tässäkin
Aattelen että ykkössenaan on selvä panostus ja odottelulla on riski niin ipalle kuin myös pelaajille.
Nyt on ipaan imua ja nyt ei enää tarvi pelata pelkillä kolikoilla.
Lisäksi liiga ja ilves on nyt loistava paikka tulla ykkössentteriksi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös